Xboxlife forum

Hvor er det klamt!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvor er det klamt!

Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:06

Hva' fuck lukker i min blog for kegler!?

Den er kraftedeme til grin den her side man. I kan bare ikke klare en lille smule modstand hva'?

Håber fucking at folk en dag finder ud af hvad der forgår, men det sker nok ikke for her er kraftedeme ikke andet end retards og folk der er på kontanthjælp, selv redaktionen!!

Jeg er færdig her! Morten Skou du kan bare banne mig, så får du dig et gratis fix!!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Blade Dk » 5. nov 2009 12:09

inden tråden her blir´ lukket , hva er der sket siden du er så ophisset
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:10

Ja spørg amatørholdet der prøver at holde styr på Xboxlife!

Nå ja! I Morten du skylder stadig Ismand den iPod han vandt sidste år som han blev LOVET!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Blade Dk » 5. nov 2009 12:11

kan jo ligeså godt spørge dig :D skal ikke risikere noget
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Hvor er det klamt!

Indlægaf kaizer » 5. nov 2009 12:11

Lomilias skrev:Jeg er færdig her! Morten Skou du kan bare banne mig


Hvis du er færdig her, betyder det vel at du ikke vil bruge siden mere. Så behøver Skou ikke banne dig.

Lomilias skrev:Jeg er færdig her!


Lad nu være med at komme med tomme trusler. Det er desværre set for tit i div. fora at folk truer med at gå, for så at vende tilbage igen. Det er for ynkeligt.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Tdj89 » 5. nov 2009 12:12

Mener det var noget med en anmeldelse som du roste? Hvis jeg ikke tager fejl.

Så ikke klippet du lagde ind, Men hvis det var en ganske alm anmeldelse. Så det latterligt den er blevet slettet ja
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 12:12

Hvad med du fortalte hvad der var sket?

Der er vel ingen pointe i sådan en tråd her, hvis du ikke sætter andre ind i hvad problemet konkret var/er..

Ellers kunne du jo lige så godt have sendt Skou en PB.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf chateque » 5. nov 2009 12:14

Tdj89 skrev:Mener det var noget med en anmeldelse som du roste? Hvis jeg ikke tager fejl.

Så ikke klippet du lagde ind, Men hvis det var en ganske alm anmeldelse. Så det latterligt den er blevet slettet ja


Det er en del af reglerne, at der ikke må snakkes om konkurrerende, danske sider herinde. Hvis Lomillas har gjort det, er det da fair nok at hans blog er blevet slettet
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Tdj89 » 5. nov 2009 12:15

Tror ikke videoklippet var dansk
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf kaizer » 5. nov 2009 12:16

skitzofraen skrev:Hvad med du fortalte hvad der var sket?

Der er vel ingen pointe i sådan en tråd her, hvis du ikke sætter andre ind i hvad problemet konkret var/er..

Ellers kunne du jo lige så godt have sendt Skou en PB.


Det var hans blog med en videoanmeldelse af Portal. Video'en er nu fjernet og det gør ikke så meget, da det var en useriøs anmeldelse, lavet af en dreng der sikkert gjorde sig dummere end han var. Skou var nævnt i den.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Re: Hvor er det klamt!

Indlægaf chateque » 5. nov 2009 12:17

Lomilias skrev:her er kraftedeme ikke andet end retards og folk der er på kontanthjælp


Jeg tror næppe at alle der er på kontanthjælp har råd til at købe en xbox, og "retards", som du så fint kalder det, kan vel ikke styre en xbox. Ej heller kan de vel finde ud af at skrive på forummet.

Den eneste der opfører sig retarderet, er dig :wink:
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:17

Jeg truer ikke nogen så bare luk.

Or Morten kan bare banne mig, fordi det er en nydelse han har i hverdagen at dele advarsler ud, og banne folk, så nu får han en gratis omgang her.

Og til dem der ik' ved hvad det handler om, så er det bla. at de går ind og sletter min blog. Men en blog er tilfældigvis personlig og er det eneste sted herinde hvor man helt frit kan ytre sin personlige mening, men enkle grænser selvfølgelig.

Men så længe at jeg ik' har svinet nogen til, eller noget i den stil, så er det på INGEN måde legalt at lukke den ned!!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2009 12:17

Jesper havde skrevet et blogindlæg med indhold som udelukkende har til formål at provokere og gøre den person som videoen handler om ked af det. Blogs og indlæg med samme indhold er i øvrigt blevet slettet før - en ting som jeg antager at Jesper godt ved, det gør resten af redaktionen ialfald.

Derfor er hans blogindlæg blevet slettet.

Til trods for at han selv har været en del af redaktionen, og frivilligt har valgt at stoppe fordi han har fået et bedre job tilbud - så mener han åbenbart at han vil smække med døren - dog uden at fortælle os hvorfor han er en sur mand.

Din opførsel herinde efter at du er stoppet på redaktionen, siger vidst mere om dig Jesper end nogle andre. Specielt lidt skidt når man tænker på hvilket job du håber at få i fremtiden.

Jeg ønsker dig virkelig held og lykke i fremtiden Jesper, og er da ked af hvis du føler dig dårligt behandlet af ukendte årsager - jeg kan dårligt gøre noget, når du ikke har ville fortælle mig hvad det er du mener alle på Xboxlifes redaktion har gjort imod dig.


Mht. at jeg skulle nyde at banne folk viser hvor fejlorienteret Jesper egentlig er, til trods for at han selv har været en del af siden:

Vores moderatorkorps består pt. af en masse folk som bruger deres fritid på at følge med i forummet. Disse folk arbejder på at forummet skal være et godt sted at være. Bans bliver vedtaget på demokratiskvis via afstemning - der har jeg faktisk ikke mere at skulle have sagt end de øvrige moderatorer.
Senest rettet af Morten Skou 5. nov 2009 12:20, rettet i alt 1 gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf chateque » 5. nov 2009 12:18

kaizer skrev:
skitzofraen skrev:Hvad med du fortalte hvad der var sket?

Der er vel ingen pointe i sådan en tråd her, hvis du ikke sætter andre ind i hvad problemet konkret var/er..

Ellers kunne du jo lige så godt have sendt Skou en PB.


Det var hans blog med en videoanmeldelse af Portal. Video'en er nu fjernet og det gør ikke så meget, da det var en useriøs anmeldelse, lavet af en dreng der sikkert gjorde sig dummere end han var. Skou var nævnt i den.


nå ja, den. Den har været oppe før på siden, og angriber Morten Skou og en bruger på siden. Så er det da 100% fair at den bliver slettet
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:19

Jeg jeg opfører mig bare helt vildt som en retard, og jeg har ingen anelse om hvor den studenterhue kom fra.

Og nej jeg har ikke linket til andre sider. Kun igennem min blog, hvilket er legalt nok,
Lomilias
 
Indlæg: 506


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster

cron