Xboxlife forum

Why? Godfather 2. - 4.5 på gamespot.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Why? Godfather 2. - 4.5 på gamespot.

Indlægaf Gumme82 » 3. sep 2009 20:47

Spillede Godfather 2 for lang tid siden og synes det var et fedt spil. Derfor foreslog jeg, at nogle venner kunne låne spillet. Men gad de ikke fordi gamespot havde givet det 4.5. Hvad sker der for det. 4.5 WTF. Jeg ville give det ca. 7+. Da der er nogle mangler. Er det bare mig den er gal med eller er gamespot blevet røv dårlige til at anmelde spil ;)






*host* *host* Gta 4 er overrated. :)
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf SteffaRRRn » 3. sep 2009 20:49

Vil altså give gamespot ret her, synes ikke spillet var særlig fedt, grafikken kunne godt have været bedre, og selve gameplayet blev meget ens efter første "ø" hvis vi kan kalde det.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Why? Godfather 2. - 4.5 på gamespot.

Indlægaf propagandapanda » 3. sep 2009 20:49

Gamespot har fat i det rigtige. Det er et skodspil af rang.
Senest rettet af propagandapanda 3. sep 2009 20:50, rettet i alt 1 gang.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf Gumme82 » 3. sep 2009 20:58

Nå, jamen så må jeg vel gi mig:) Men synes nu stadig det var et okay spil selvom det var lidt trivielt. Men det var Assassins creed jo også ;)
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf CoXmo » 3. sep 2009 21:50

Var virkelig skuffet i forhold til 1'eren. Jeg elskede alt ved 1'eren. Den store verden, de mange lejemorder-missioner, tjenester, missioner og forretninger i den store verden. Jeg elskede lvl- og rangsystemet. Jeg synes de smadrede alt det, jeg elskede ved 1'eren i 2'eren :(.
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Blauwy » 3. sep 2009 22:23

Jeg hadede 1'eren, elskede 2'eren.

Syntes sgu det var underholdende. Intet topklasse spil, men fint for hvad det var.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Mogwai » 4. sep 2009 06:33

Gumme82 skrev:Nå, jamen så må jeg vel gi mig:) Men synes nu stadig det var et okay spil selvom det var lidt trivielt. Men det var Assassins creed jo også ;)

Dog var grafikken i AC meget mere imponerende på det tidspunkt hvor det blev udgivet.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf xbox 360 M » 4. sep 2009 07:40

synes 2 var sjov at spille. ingen revolution men god :D
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Indlægaf Traben » 4. sep 2009 08:15

Jeg ved ikke om 4,5 var for "lidt" .. Men altså? Jeg har aldrig spillet 1'eren, men 2'eren syns jeg bare var for meget af det samme .. Og jeg kom dårligt nok ordentligt igang .. Jeg syns det var at overtage steder, og så diverse finishers .. Men det var sådan set det eneste der fangede mig.. Og det kan jo ikke vare evigt.. Så halvanden time måske. Så var det spil fortid.. Desuden syns jeg også at styringen af bilerne var ringe. Det var jo umuligt at finde en bil der ku dreje ordentligt :O
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf kofoed » 4. sep 2009 09:36

Gumme82 skrev:Nå, jamen så må jeg vel gi mig:) Men synes nu stadig det var et okay spil selvom det var lidt trivielt. Men det var Assassins creed jo også ;)


Som sagt før, så var AC også noget mere flot, og slet ikke ligeså mange bugs som Godfather 2, synes på ingen måde det er sjovt, og rigtig glad for jeg ikke købt det alligevel!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster

cron