Xboxlife forum

Mærkelig fejlkode ved download af indhold

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Mærkelig fejlkode ved download af indhold

Indlægaf Rockanoid » 7. jul 2009 23:25

Hej.

På det seneste har min Xbox360 opført sig mærkeligt, når jeg har hentet video'er eller DLC'er fra den.

Det jeg oplever er fejlmeddelelser som Errorcode: 80004040 og lignende, hvorefter den fortæller mig, at den ting jeg prøvede at downloade, ikke kunne hentes. Det mærkelige er, at efter jeg har trykket fejlmeddelelsen væk, så har maskinen alligevel hentet indholdet; det vises bare ikke som hentet! Det er først efter et stykke tid, at indholdet vises som hentet! :roll:

Er der nogen af Jer der også har oplevet dette? Jeg har forsøgt, at kigge på Nettet, men har umiddelbart ikke kunne finde noget.

Derudover har jeg ingen problemer med Xbox Live, hverken i form af lag eller andet..
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf pgrundl » 8. jul 2009 06:57

Er det den korrekte fejlkode? Jeg sidder og overvejer, om disken eventuelt har nogle dårlige sektorer, og det er derfor at download afsluttes lidt senere (der er jo background download).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf BuBubbi » 8. jul 2009 07:39

Fik en fejlkode da jeg prøvede at købe Worms 2: Armageddon.
Tror det var den samme fejl.

Jeg fandt frem til at det var fordi spillet lige var blevet lagt op,
og derfor ikke var heeeeelt klar til at blive downloaded.
Også selvom det faktisk allerede var tilgængeligt i menuerne.
Jeg prøvede igen 30 min. efter, og der var der ingen problemer.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Indlægaf munckster » 8. jul 2009 09:22

Jeg har også oplevet diverse fejlkoder på det seneste.. Ikke kun ved Worms 2, men også ved flere andre titler, men maskinen henter nu filerne alligevel :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf FoXRaceR » 8. jul 2009 13:37

har osse haft lignende fejl på det seneste
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf krilee » 9. jul 2009 00:09

The error code described above, is a code which often pops up when maintenance is performed on Marketplace or busy in general.

Trying again after a few hours should've solved it.

Personally I would give it max 2-3 days before I would start to worry. :)

Also a good thing would be to try at different timeframes and avoid the busy 'gaming' hours.
krilee
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron