Xboxlife forum

X1: Xbox 360 LAN-party

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

X1: Xbox 360 LAN-party

Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 16:58

X1

Som et par af vores brugere allerede ved, så har vi i et stykke tid arbejdet på at forberede et Xbox LAN og vi er nu endelig klar med lidt information om eventet.

Datoen bliver den 12-14 juni. Vi starter om fredagen kl. 20.00 og forventes at slutte søndag omkring klokken 18.00.

Der vil i løbet af weekenden blive afholdt officielle turneringer i en række forskellige spil - selvfølgelig med flotte præmier. Derudover vil der selvfølgelig være mulighed for at møde andre brugere fra Xboxlife.dk og spille med eller imod dem.

Eventet bliver holdt på Frederiksberg i København. Der vil være ca. 40 helt nye 22" LCD skærme, så det er ikke nødvendigt at medbringe sin egen skærm, men man må selvfølgelig gerne. Dog skal man selv medbringe Xbox, headset, spil og et VGA-kabel (kan købes billigt i forbindelse med tilmeldingen).

Prisen er 250 kroner pr. person (inklusive moms) for hele weekenden. Der vil være plads til 50 personer.

Der vil være mulighed for at købe sodavand, toasts m.v. på stedet og der er ligeledes en aftale på plads med et lokalt pizzaria. For dem som kommer langvejs fra, er der også mulighed for at overnatte samt tage et bad om morgenen.

Nærmere information omkring eventet, tidsplan for konkurrencer og ikke mindst tilmeldingen kommer i starten af næste uge.

Derfor: sørg for at reservere denne weekend, for du vil HELT SIKKERT ikke gå glip af dette super fede event!


Er I friske? 8)
Senest rettet af Morten Skou 10. dec 2009 16:40, rettet i alt 2 gange.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf SONICDK » 21. maj 2009 17:01

kan man få lidt oplysning om de skærme ?
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf mr Oliver DK » 21. maj 2009 17:01

cool idé. skulle man nok overveje ;) er det nogen aldersgrænse?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 17:04

Det er 22" "PC" LCD skærme. De er super lækre og bliver normalt brugt af "pro" gamere på PC, så jeg er sikker på at de lever op til jeres krav..

Jeg har i øvrigt lige selv testet skærmene, og det kører helt fint.

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Dark x Crow » 21. maj 2009 17:11

Tror det er denne
...
Full Tech Specs:
• Display Size: 22″ Wide screen
• Pixel Pitch: 0.282mm
• Max. Resolution: 1680×1050
• Max. Refresh Rate: 60Hz
• Glare: Yes
• Response Time: 2ms
• Contrast Ratio: 20000:1 (ACM)
• Brightness: 300 cd/m2
• Horizontal/Vertical Frequency: 30-80KHz/55-75Hz
• Colors and Bits: 16.7M, 6+HiFRC
• Input Signal: VGA (Analog D-sub), DVI & HDMI w/HDCP
• VESA Wall Mounting: 100×100mm
• Speaker: N/A
• Power Supply (100V-240V): Internal
• Power Comsumption (OFF): 1W
• Power Comsumption (Stand By): 2W
• Power Comsumption (Max): 55W
• Weight: 4.7kg
• Dimension 511 x 416x 203 mm
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf klingaa » 21. maj 2009 17:11

NEJ!!! kæft noget øv har mundtlige prøver fra den 2. til den 23. juni

gad ellers virkelig meget!

men øv bøv
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 17:12

klingaa skrev:NEJ!!! kæft noget øv har mundtlige prøver fra den 2. til den 23. juni

gad ellers virkelig meget!

men øv bøv


Ah, man kan vel godt hive 30 timer ud af kalenderen hvis man virkelig vil - du har vel hørt efter i løbet af året? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf mr Oliver DK » 21. maj 2009 17:17

klingaa skrev:NEJ!!! kæft noget øv har mundtlige prøver fra den 2. til den 23. juni

gad ellers virkelig meget!

men øv bøv

ellers så er det jo i weekenden, så gør som mig og hold mest ferie i læseferien ;)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf klingaa » 21. maj 2009 17:18

Morten Skou skrev:
klingaa skrev:NEJ!!! kæft noget øv har mundtlige prøver fra den 2. til den 23. juni

gad ellers virkelig meget!

men øv bøv


Ah, man kan vel godt hive 30 timer ud af kalenderen hvis man virkelig vil - du har vel hørt efter i løbet af året? :D


hehe, hørte noget om det, men det fløj helt væk her den sidste måned og nu er det 10. klasse prøver. Og jeg mener også at jeg har tysk mundtligt d. 13. og nu hvor det er tysk skal der læses rimeligt meget igennem.
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Nexus » 21. maj 2009 17:29

Vil der være internet?

Og er der plads til min hjemmebiograf?( :wink: )
Nexus
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Jannikhp » 21. maj 2009 17:31

hvilke turninger kommer der ?
bliver området låst af ? eller kan alle komme og gå som de vil ? kunne godt tænke mig at vide hvad der er for nogen turninger før jeg melder mig til... :) men ellers fedt koncept :)

* er ligeglad med præmierne kommer bare så længe der er nogen turninger jeg kan spille med i *
Senest rettet af Jannikhp 21. maj 2009 17:33, rettet i alt 1 gang.
Jannikhp
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 17:32

Nexus skrev:Vil der være internet?

Og er der plads til min hjemmebiograf?( :wink: )


Ja, der vil være mulighed for at tilkoble din Xbox til internet. Du er velkommen til selv at medbringe en skærm, lyd er dog kun tilladt via headsets. :D

Jannikhp skrev:hvilke turninger kommer der ?
bliver området låst af ? eller kan alle komme og gå som de vil ? kunne godt tænke mig at vide hvad der er for nogen turninger før jeg melder mig til... :) men ellers fedt koncept :)


Hvilke turneringer der kommer, bliver annonceret inden tilmeldingen starter (som der også står i mit første indlæg). Uden at ligge hovedet på blokken, så vil jeg gætte på at vi ender ud med f.eks. Halo, FIFA, Gears of War, Call of Duty, Rock Band, Street Fighter, samt en masse andre små turneringer / konkurrencer.

Og så er der jo ikke noget RIGTIGT LAN, uden at man har lavet coke- og cocio-crashing :D

Det er lidt svært at låse et helt område af, hvis der er 50 personer der skal sidde og spille. Dog vil der kun være adgang til "Xbox-området" for folk med det rigtige adgangskort.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Jannikhp » 21. maj 2009 17:40

Hvilke turneringer der kommer, bliver annonceret inden tilmeldingen starter (som der også står i mit første indlæg)
'

min fejl der <.< sådan er det når man er lidt forhurtigt



Det er lidt svært at låse et helt område af, hvis der er 50 personer der skal sidde og spille. Dog vil der kun være adgang til "Xbox-området" for folk med det rigtige adgangskort.


nu tænkte jeg bare på om min xbox kunne "forsvinde" sammen med mine spil ?
Jannikhp
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Competa » 21. maj 2009 17:46

Jeg skal liiige se hvornår der er eksammer :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 17:47

Jannikhp skrev:nu tænkte jeg bare på om min xbox kunne "forsvinde" sammen med mine spil ?


Vi har en plan om at når man ankommer, så får man et lille klistermærke på sin Xbox som svarer til sit adgangskort. Når folk så vil forlade lokalet med en Xbox, så skal de to tal være ens. Det er dog ikke besluttet om det reelt kommer til at foregå sådan, men det er sådan det fungerer ved store events.

Når der er mange mennesker samlet samme sted, så skal man selvfølgelig altid passe på sine ting. Skulle man være så uheldig at miste noget, så dækker folks indbosforsikring vil jeg gætte på.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster