Xboxlife forum

X1: Xbox 360 LAN-party

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf TagEnKiks » 15. jun 2009 17:33

Foxx skrev:
TagEnKiks skrev:Og Foxx sådan som du brokker dig, så tror jeg sgu folk var glade for du ikke dukkede op.


Jeg dukker hellere end gerne op næste gang hvis du også kommer.

Jamen, siden verden er så hård ved dig! Og SU'en hænger dig langt ud af halsen, sammen med dit arbejde, som åbenbart tillader dig at hive et tons spil med hjem fra arbejde, hvilket gør 250,- er en formue for dig.

Så lad mig da oprette en fond for dig.

"Fonden for Foxx til et Xboxlife event"

Jeg smider den første krone i!
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:34

Flot Stricker, rigtig flot.
Jeg dukkere hellere end gerne op næste gang hvis TagEnKiks skal med, for mig og den klaphat har haft så mange diskussioner at jeg gerne vil have han lukker lort ud et andet sted end her.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf tue69 » 15. jun 2009 17:34

Juxer skrev:Solen skinner og vi er alle sammen glade. Hep hey!


Og Juxer slipper ikke for mig til X2....

(jeg vil sove i ske)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:35

TagEnKiks skrev:
Foxx skrev:
TagEnKiks skrev:Og Foxx sådan som du brokker dig, så tror jeg sgu folk var glade for du ikke dukkede op.


Jeg dukker hellere end gerne op næste gang hvis du også kommer.

Jamen, siden verden er så hård ved dig! Og SU'en hænger dig langt ud af halsen, sammen med dit arbejde, som åbenbart tillader dig at hive et tons spil med hjem fra arbejde, hvilket gør 250,- er en formue for dig.

Så lad mig da oprette en fond for dig.

"Fonden for Foxx til et Xboxlife event"

Jeg smider den første krone i!


Det utroligt at du i så mange andre tråde snakker om at det er så nemt at spille stor bag skærmen, når du selv kan tillade dig at virke så klog og lukke så meget lort ud her.

Men smider du den første krone er vi da et skridt nærmere til X2 hvor vi 2 helt klart lige skal hilse på hinanden.

Og med hensyn til spillene, så har medarbejderne i vores butik vundet gavekort til køb af spil.
Desuden er det også en prioritering.

Nej 250 ville ikke være dyrt hvis jeg skulle være der ALLE dage, og deltage i ALLE ting.
Men for én enkelt turnering er det dyrt for mig.
Hvad er det du ikke fatter pizzaface?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf TagEnKiks » 15. jun 2009 17:39

Foxx skrev:Det utroligt at du i så mange andre tråde snakker om at det er så nemt at spille stor bag skærmen, når du selv kan tillade dig at virke så klog og lukke så meget lort ud her.

Men smider du den første krone er vi da et skridt nærmere til X2 hvor vi 2 helt klart lige skal hilse på hinanden.

Hvis du tror trusler bider på mig, så må jeg desværre skuffe dig.
Den dag jeg falder ned på det niveau med en brokrøv for internettet. Det er den dag helvede fryser til is..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Fresssh » 15. jun 2009 17:43

Vil i ikke være søde at tage den her diskussion et andet sted?
det er åbenbart noget privat, som ikke høre til i det her forum.
X-Lan Summer 2009
Fresssh
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:43

TagEnKiks skrev:
Foxx skrev:Det utroligt at du i så mange andre tråde snakker om at det er så nemt at spille stor bag skærmen, når du selv kan tillade dig at virke så klog og lukke så meget lort ud her.

Men smider du den første krone er vi da et skridt nærmere til X2 hvor vi 2 helt klart lige skal hilse på hinanden.

Hvis du tror trusler bider på mig, så må jeg desværre skuffe dig.
Den dag jeg falder ned på det niveau med en brokrøv for internettet. Det er den dag helvede fryser til is..


Det er ikke en trussel, men jeg vil gerne se om du virkelig er så kæphøj irl, som du er bag din skærm.
Jeg er ikke en voldelig person overhovedet, den sidste gang jeg slog på noget var flere år siden da jeg gik boksning.

Så ingen trussel der, hvis du følte det var en trussel så undskylder jeg.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf MR eg HALOman » 15. jun 2009 17:45

Jeg har en mærkværdig kløe på min højre nos..
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf Blauwy » 15. jun 2009 17:45

tue69 skrev:
Juxer skrev:Solen skinner og vi er alle sammen glade. Hep hey!


Og Juxer slipper ikke for mig til X2....

(jeg vil sove i ske)


Du skal forbi mig først, Tue!

Billede
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf fessor.p » 15. jun 2009 17:46

MR eg HALOman skrev:Jeg har en mærkværdig kløe på min højre nos..

offtopic? dit første indlæg blev slettet, så jeg tror du skulle lade være med at blive ved.
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2009 17:46

TILBAGE TIL EMNET!

De latterlige diskussioner i kører, må i tage over PB!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf CvKM » 15. jun 2009 20:05

Ærgerligt jeg ikke var med til X1, men LANS er ikke så meget mig, skønt jeg aldrig har været til et. :) Jeg synes bare ikke det ser særligt indbydende ud, ved ikke hvorfor. Men én gang skal det da prøves, så det kan jo være i ser mig til X2. ;) Det er dog på den betingelse, at folk der i denne tråd har et lige gyldigt skænderi (WINK WINK!), ankommer til eventet med hver sit vagtfirma, betalt af X2... Forstået på den måde at ovennævnte skænderi/diskussion er fuldkommen latterlig. Hvis to personer kommer op og slås til det næste LAN, og jeg ved hvem startede det, så er jeg fuldstændig ligeglad med hvem der bestemmer og styrer det hele, og at jeg ikke var indblandet, så skal jeg personligt selv give personen et los i røven, på vej ud af døren, hvis personen har været en spasser og ødelægge det for alle andre.
Senest rettet af CvKM 15. jun 2009 20:35, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 20:33

jeg smadrer bare alle til X2!!! raaaaarghwww

Hvornår ville billederne komme op Skou? :-)
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf CvKM » 15. jun 2009 20:38

Er sikker på at du mener det ironisk, men jeg ville ikke smadre alle, hehe, jeg mener mere at de personer der bare SKAL skabe sig åndssvage til sådan et arrangement, de skal bare ud med det samme og helst lidt hurtigt!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Kattolil » 16. jun 2009 00:02

Hvad blev der af alle turneringerne?

Hvem vandt Halo 3 turneringen?

Hvem vandt CoD 4 turneringen?

Hawx?


Syntes gang på gang på gang at xboxlife fejler ang. information om diverse turneringer, og det er sku ærgeligt :?
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron