Xboxlife forum

Xbox Elite Resident version i elgiganten

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Elite Resident version i elgiganten

Indlægaf nitrotg » 21. maj 2009 10:44

Regner med at smutte ud og købe en 360'er i morgen og har self undersøgt lidt på tingene inden..

Jeg er ude efter en sorte model og self Jasper modellen..

Nogen der kan fortælle om denne opfylder begge krav?

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... EOiBA03xiY

takker og bukker
nitrotg
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2009 10:49

Så vidt jeg ved er den eneste måde og undersøge om det er Jasper er vist dens strømforsyning, hvis den siger 150 watt og ik 170 så er det Jasper. Men installere du spillene til HDD´en, så larmer og varmer den betydelig mindre..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf devilboy » 21. maj 2009 10:53

har købt resident evil bundle dog i rød, men det er en jasper model
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf nitrotg » 21. maj 2009 10:54

Turbo Teddy skrev:Så vidt jeg ved er den eneste måde og undersøge om det er Jasper er vist dens strømforsyning, hvis den siger 150 watt og ik 170 så er det Jasper. Men installere du spillene til HDD´en, så larmer og varmer den betydelig mindre..


Ja og noget med at man kan se hvilken volt selve maskinen kører med..

Men det kræver vel at xboxen er moddet før man kan ligge spillende ned på harddisken..

Grunden til jeg vil have jasper modellen er self at man har den nyeste version. er ligeglad om den varmer/larmer mere
nitrotg
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf nitrotg » 21. maj 2009 10:55

devilboy skrev:har købt resident evil bundle dog i rød, men det er en jasper model

men det var ikke den pakke som jeg linker til vel?

For på billede er den da sort. vil ikke have en rød :/
nitrotg
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Pludderkal » 21. maj 2009 11:06

xboxen skal ikke moddes for at installere spillene på disken. det er en feature som dog kræver at du har discen i drevet (for at forhindre piratkopiering). men det sænker loadtiderne betydeligt for mange spil, og larmen fra discdrevet vil ikke være "forstyrrende"
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2009 11:13

nitrotg skrev:
Turbo Teddy skrev:Så vidt jeg ved er den eneste måde og undersøge om det er Jasper er vist dens strømforsyning, hvis den siger 150 watt og ik 170 så er det Jasper. Men installere du spillene til HDD´en, så larmer og varmer den betydelig mindre..


Ja og noget med at man kan se hvilken volt selve maskinen kører med..

Men det kræver vel at xboxen er moddet før man kan ligge spillende ned på harddisken..

Grunden til jeg vil have jasper modellen er self at man har den nyeste version. er ligeglad om den varmer/larmer mere


Som Pludderkarl skriver så kom den feature med NXE opdateringen, forstået at spillet kører 100% fra harddisken, men spillet skal dog sidde i, men det er helt legalt. Nogle få gamle titler vil ikke kunne installeres til HDD´en. Crackdown har jeg oplevet ikke kan, og Halo 3 anbefales ikke at gøre det. Hvilket betyder at jeg ik spiller særlig meget Halo 3 :wink:

Men det var en udslagsgivende feature for mig, nogenlunde samme niveau som PS3´eren nu..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2009 11:15

nitrotg skrev:
devilboy skrev:har købt resident evil bundle dog i rød, men det er en jasper model

men det var ikke den pakke som jeg linker til vel?

For på billede er den da sort. vil ikke have en rød :/


Mener den røde var en meget meget limited edition, det her ligner mere en bundle
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf nitrotg » 21. maj 2009 11:19

Det lyder godt..

NXE lyder da til en fed feature i det at loade tiden er hurtigere..
nitrotg
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf ksa » 21. maj 2009 11:26

Jeg vil lige sige det er en 150 watt jeg også har, så en jasper kan jeg forstå på det hele.
Du kan dog ikke få en ekstra rød controller, i danmark. Amazon.com har dem.

Bare så du også har det med. Jeg ville have en ekstra rød da det matcher.. Men nu er jeg lidt tvunget til en sort.
ksa
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2009 11:26

nitrotg skrev:Det lyder godt..

NXE lyder da til en fed feature i det at loade tiden er hurtigere..


Er den også, og du får mulighed for at lege med påklædningsdukker (avataren som er mit profilbillede)

Jeg har stadig ik helt fundet ud af formålet er med dem endnu, men det er åbenbart next-gen defining
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster

cron