Xboxlife forum

konsolforum.dk

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

konsolforum.dk

Indlægaf Docmesty » 25. mar 2004 20:53

Ja det drejer sig så om konsolforum.dk hvor jeg VAR en meget stor bruger, med mange inlæg besvarelser osv. men øhh.. så gik der totalt kuk i noget for administratoren, jeg endte med fire ens inlæg i løbet af en dag, eller noget deromkring, fordi jeg fik en mails hvor der stod at mine topics var slettet, og et der drejede sig om prisen på en ny xbox endte under modchips.. ikke noget somhelst af alt dette var meningen.. jeg har fået seks mails hvor der står at min topic er flyttet, og der er gået totalt kuk i det!!.. nu er de alle slettet og min bruger ogse.. på det ene af mine oplæg, søger jeg en brugt xbox, det andet hører jeg om der er nogen der ved et godt sted at købe et nyt bundle, og det tredje har med baldursgate darkalliance 2 at gøre.. alle er nu slettet, men en af dem er vist endt under modchips.. dårlig administrering.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Re: konsolforum.dk

Indlægaf S.I.D.O » 25. mar 2004 20:56

Har også problemer med DKF, kan ikke loge ind :( :roll:
Det virker ikke som om de har så meget styr på det.. :wink:
"What lies behind us and what lies before us are small matters compared to what lies within us.."
S.I.D.O
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf Docmesty » 25. mar 2004 21:02

Nej vel?.. Jeg bruger det kun fordi der er andre xbox-brugere der inde, og fordi deres s/b/k side er den største.. alle der har xbox skal sgu skifte til denne side... den er der styr på, og dem der står for den ligger sgu rigtig gode ting i den (komplimang til "the staff" herfra"
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf raabhimself » 25. mar 2004 21:19

Hmmm ikke for noget, men jeg syntes i burde holde jeres Konsolforum issues på konsolforum.. Ikke fordi jeg er en led stodder, men altså.. Det kunne skabe lidt probs for life.dk, tror jeg og fordi de fleste nok er ligeglade....

Og tag det op med konsolforum.dk Hep hey. det kunne jo være problemet så blev fixet. smaaart.....
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Docmesty » 30. mar 2004 08:46

jo det er rigitg.. undskyld. men jeg er banned eller noget fra konsolforum..
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Brummelum » 30. mar 2004 09:34

Hvis du søger en ny god s/b/k side så prøv at tjekke play right den giver konsolforum baghjul og har for øvrigt altid gjort det.
Brummelum
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf S.I.D.O » 30. mar 2004 19:10

Ja, det er rigtig nok.. :wink:
"What lies behind us and what lies before us are small matters compared to what lies within us.."
S.I.D.O
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf L1 Solid » 2. apr 2004 17:10

Og desinget er ikke til at kimse af...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron