Xboxlife forum

Den største diskussion i verdenen.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Cowrider » 15. apr 2004 09:23

Det var det ikke noget særlig :D LOL


det er fedt nok
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Peet » 15. apr 2004 14:19

w0000000t playkid,! :D

dns: Grafikken er da rar at have god, men det er nok noget af det, som folk overvuderer...

Jeg vil hellere have et grimt men sjovt spil til PSX, end et flot men totalt kedeligt eller meningsløst spil til xbox ?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf stuckpizza » 20. apr 2004 19:59

Er der nogle der kan give mere info om PSX for dem, som ikke kender den.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Lanto Calrisian » 21. apr 2004 19:55

Playkid!! du er sku lidt tosset :wink:
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Zyperia » 21. apr 2004 22:18

Man kan helt sikkert diskutere om hvad der er bedst eller værst, Jeg holder med x-boxen pga dens voksne muligheder blandet ved x-boxlive. Der er også mere stil over konsollen efter min smag.

Game Cuben er et design studium i sig selv. Formen farven og interfacet skriger lir lir lir ind i ansigtet på en.
Jeg elsker den konsol fordi den er så lille og alligevel kan den sagtens konkurre på grafik og lyd på de spil der bliver udgivet til alle 3 konsoller.

Ps2.
Ja GTA THPS RATCHET & CLANK og EYE TOY, er nok lige de ting der har ramt mit hjerter uden disse titler ville jeg ikke eje lortet.
Jeg kan ikke lide designet, med blæser påfronten, og den er ikke pæn når den står op for blæseren er en øje bæ.

Det skal siges at jeg ejer en af hver konsol og jeg spille 80% xbox 15% Game Cube 5% PS2,
-------------------
Jeg har en idé
Zyperia
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Cowrider » 22. apr 2004 07:07

det er jo sygt at have så mange knosoller :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf peterpopdk » 26. apr 2004 21:15

Vi kan jo ikke alle være lige normale...

Jeg har for lang tid siden forsvoret at kaste mig ind i disse tåbelige diskussioner omkring hvad der er bedst, meen - jeg kan da gøre en undtagelse bare for at blande mig.

Det er i mine øjne en kæmpe misforståelse at sammenligne konsollerne på rå hardware specs. Det har aldrig været garanti for gode spil. Jeg har altid fulgt med der hvor kvalitetsspillene (set med mine øjne selvfølgelig) har været. Det er også derfor jeg ikke kun har en xbox. Den er iøvrigt den konsol jeg sidst har købt (2 uger gammel) fordi der først nu er kommet spil til den jeg vil spille, og den er kommet ned i et prisleje jeg finder fornuftigt.

I det hele taget kan jeg ikke forstå at man skal argumentere sit valg af konsol i forhold til andre konsoller. Man har den vel fordi man synes det er den der giver de bedste spiloplevelser, hvorfor så svine andre konsoller til? Det bunder som regel i ren misundelse, og det er en grim ting lært min præst mig da jeg gik til konfirmationsforberedelse for tusind år siden.

Hvor om alting er, så elsker jeg min PS2 med GT3, GTA3+4, EyeToy, Ico osv. osv. Jeg elsker min Gamecube med Zelda og... og... nå ja, der er faktisk kun det ene spil til Gamecube der fik mig til at købe den, men det er det værd for spillet er skidegodt. Jeg elsker endnu ikke min xbox fordi den er så ny, men xbox-live er langt mere gennemført end Sonys mangel på samme. Jeg elsker især min Nintendo 64 fordi den giver mig mulighed for at spille Goldeneye.

Det var lige mine to cents.
peterpopdk
 


Indlægaf Playkid » 26. apr 2004 21:29

Jeg er enig, derfor også mit lidt brede udvalg af konsoller, man vil jo helst ikke af med dem:)

På hver platform findes der perler, det er bare med at finde dem.
Playkid
 


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron