Xboxlife forum

Controller vil ikke oplade

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Controller vil ikke oplade

Indlægaf Willum89 » 16. jan 2009 13:46

Min Xbox er begyndt at lave det nummer at den ikke vil oplade min controller. Jeg bruger det officielle plug&play sæt, men når jeg sætter kablet i min controller så lyser den som om at controlleren allerede er opladet, og der kommer ikke noget strøm på den, når jeg så tager kablet fra så er der intet strøm på controlleren.

Er der nogen af jer som kan fortælle om det er batteriet eller controlleren som er problemet, eller kan jeg undgå at skulle ud og købe noget nyt?
Konsol: PS3 60GB & Xbox 360 Elite
PSN-ID & Gamertag: Willum89
Willum89
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Re: Controller vil ikke oplade

Indlægaf Divi » 16. jan 2009 13:48

Willum89 skrev:Min Xbox er begyndt at lave det nummer at den ikke vil oplade min controller. Jeg bruger det officielle plug&play sæt, men når jeg sætter kablet i min controller så lyser den som om at controlleren allerede er opladet, og der kommer ikke noget strøm på den, når jeg så tager kablet fra så er der intet strøm på controlleren.

Er der nogen af jer som kan fortælle om det er batteriet eller controlleren som er problemet, eller kan jeg undgå at skulle ud og købe noget nyt?


det er også lige sket for mig, er det måske xboxen?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Controller vil ikke oplade

Indlægaf Willum89 » 16. jan 2009 13:50

Divi skrev:
Willum89 skrev:Min Xbox er begyndt at lave det nummer at den ikke vil oplade min controller. Jeg bruger det officielle plug&play sæt, men når jeg sætter kablet i min controller så lyser den som om at controlleren allerede er opladet, og der kommer ikke noget strøm på den, når jeg så tager kablet fra så er der intet strøm på controlleren.

Er der nogen af jer som kan fortælle om det er batteriet eller controlleren som er problemet, eller kan jeg undgå at skulle ud og købe noget nyt?


det er også lige sket for mig, er det måske xboxen?


Jeg tror ikke at det er boxen. Jeg har en Xbox 360 Elite hvis det har noget at sige. Har desuden kun den ene controller, så kan ikke sige om det virker at skifte den ud.
Konsol: PS3 60GB & Xbox 360 Elite
PSN-ID & Gamertag: Willum89
Willum89
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf NorthernLiteDK » 16. jan 2009 13:52

Ring til support, fortæl dit problem jeg har fået 2 nye controller der havde det samme problem, de er mæktige flinke derinde
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf SteffaRRRn » 16. jan 2009 13:52

Kan godt være, at kablet er gået i stykker, eller at der er noget i vejen med det bateri som skal oplades via kablet.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Willum89 » 16. jan 2009 13:54

NorthernLiteDK skrev:Ring til support, fortæl dit problem jeg har fået 2 nye controller der havde det samme problem, de er mæktige flinke derinde


Vil det sige at det er controlleren som er problemet?
Konsol: PS3 60GB & Xbox 360 Elite
PSN-ID & Gamertag: Willum89
Willum89
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf pkk888 » 16. jan 2009 13:55

Altså jeg var i samme situtation engang, men kunne så konstatere at jeg forsøgte at oplade et par Duracell batterier... :roll: Det virkede ikke...
Nu havde du kun een kontroller, men alligevel...
pkk888
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Indlægaf NorthernLiteDK » 16. jan 2009 19:28

Willum89 skrev:
NorthernLiteDK skrev:Ring til support, fortæl dit problem jeg har fået 2 nye controller der havde det samme problem, de er mæktige flinke derinde


Vil det sige at det er controlleren som er problemet?


Det var det svar jeg fik af support,, de gad engang at jeg skulle sende dem ind, jeg fik bare 2 nye tilsendt
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron