Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
Hicks skrev:Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
Øhm... Hvorfor skal butikken straffes for at MS er nogle røvhuller?
Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
NicolaiJohansson skrev:Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
Ja en fin ide. men den virker ikke. med mindre du er rigtigt god til at forfalske Serial no. ? for det kan de nok regne ud hvis de ikke matcher på både maskinen og boxen.
Gajda skrev:Hvis det er samme fejl skal garantien forlænges yderligere fem år i følge dansk lovgivning.
Et eksempel:
Du køber en mobil telefon, hvor det senere hen viser sig, at kameraet går i stykker og kan ikke tage billeder. Du har efter reparationen yderligere fem års garanti kameraet, hvis samme fejl op står.
Gajda skrev:Hicks skrev:Gajda skrev:Hvis de ikke overholder reglerne må du jo bare være fræk. Køb en ny Xbox i den butik, hvor de ikke vil behandle din sag. Gem kvitteringen tag den nye Xbox 360 ud af kassen og læg den ødelagte deri. Gå derefter ned i butikken og anvend din returret, hvis de yder det.
Hvis de ikke kan leve op til lovgivningen på området så må de jo have det på den hårde måde.
Øhm... Hvorfor skal butikken straffes for at MS er nogle røvhuller?
Som kunde kan CaptainKicker være komplet ligeglad. reperationssager er et mellemværende mellem butik og producent. Ikke mellem slutbrugeren og producenter. Faktisk er det også sådan, at slutbrugeren har krav på, at butikken selv skal kontakte MS og sørge for reparationen. Oftest prøver butikker at undgå dette og bilder folk ind, at det er noget de selv må klare. Mange folk ved nemlig ikke bedre og det er samtidig besværligt for butikken. Butikkerne må bare tage sig sammen og følge lovgivningen - det kan ikke passe, at vi kunder skal stilles så ringe overfor de store kæder. Endvidere er det butikken selv der har valgt at forhandle MS produkter og de må derfor også tage konsekvenserne deraf. Det skal i hvertfald ikke komme kunden til gene.
Jeg har nultolerance, hvad det angår. Hvis butikkerne er nogle røvhuller - så har vi dælme også ret til at bruge skræppe middeler.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster