Xboxlife forum

Problemer med det "gamle" DVD drev, i den ældste x

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Playkid » 11. mar 2004 08:27

Så er det vist lidt lettere med en rense cd ;)
Playkid
 


Indlægaf Anders chr pedersen » 11. mar 2004 08:42

Nu skal der lige tænkes på at det er ikke alle Xbox mskiner, der kan tage rense-cdèr, lige som der er nogle der ikke kan tage cd-r,cd-rw, så er det næsten et MUST 8) at gøre, hvis man ikke gider at sende den ind, eller man ikke kan vente, fordi man skal SPILLE :twisted:
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Salleman » 11. mar 2004 16:33

Man kan også, -hvis man er kræsen, udskifte DVD drevet i boksen:

http://secure.llamma.com/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=43

Eller hvad med at sætte en ny laser i??

http://secure.llamma.com/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=105
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf mxee » 16. mar 2004 15:44

Jeg mener altså at der også er en v 1,4
mxee
 


Indlægaf stuckpizza » 17. mar 2004 14:57

Ahhhh, har lige fundet ud af at jeg har v 1.0
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf El Duce´ » 17. mar 2004 21:03

Det er jo spændende at skille sin xbox version 1.1 ad :D og derefter samle den igen, med det formål at rense sit laser hovedet. Jeg glemmer aldrig den første gang jeg skilte den ad for første gang :? . Der fik jeg sved på panden, men jeg holdt hovedet koldt 8) . Missionen blev fuldført og jeg var bare lykkelig for at min elskede xbox virker igen :D , da jeg er en xbox fanatiker 8) , var det lissom "pussy all over my face" :)
El Duce´
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Salleman » 17. mar 2004 22:29

Jeg mener altså at der også er en v 1,4


Så vidt jeg husker så er den nye grønne halo limited edition xbox v. 1.6..
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf El Duce´ » 17. mar 2004 22:52

Lige for at gøre opmærksom så har jeg to xboxer :lol: . Hvorfor har han det? tænker i nok. Men lissom den første xbox skulle nummer 2 også have en behandlig, med det formål at laser hovedet også skulle renses. Det var da nemt nok tænkte jeg. Jeg skilte den ad, men det kom som en stor overraskelse :o at dvd drevet ikke var den samme version som den første xbox version 1.1. Det var ikke to skruer der skulle skrues af og en plade der løftes af med direkte adgang til laser hovedet, som i den første. Hele tre skruer i dvd drevet... ingen plade der kunne skrues af... hvilken version var det mon? :?: Det var ingen vej tilbage. Jeg glemmer det aldrig det jeg nu skulle til at gøre mod den. Skulle jeg til at bruge vold mod nummer 2? :?: Enten gjorde jeg det eller ikke. Jeg holdt hovedet koldt, 8) fjernede de tre skruer. Bøjede med vold aluminiums pladen op på dvd drevet :x , men stille og forsigtigt, indtil jeg kunne skimte laserhovedet. Med en en vatpind og lidt cd rens rensede jeg godt og grundigt laser hovedet. Tørrede sveden af panden og fik pladen bøjet tilbage igen. Skruede de tre skruer i igen. Det store øjeblik var da jeg skulle til at tænde for den igen. Missionen blev fuldført og jeg var bare lykkelig :lol: for at min elskede xbox nummer 2 virker igen. Da jeg er en xbox fanatiker, var det lissom "pussy all over my face" :D
El Duce´
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Buktu » 17. mar 2004 23:06

Heh..
Godt klaret at du tør det.. Men den sidste sætning.. Hmm.. Hvor har jeg set den før? ;)
Men jeg ville sq aldrig bruge vold med min Xbox.. SÅ hellere købe en rense CD og tage chancen! ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf rasmus » 18. mar 2004 11:14

buhuuuuu jeg har 1.0 og den larmer sku mere end en traktor jeg for tinitus af den :x :evil: :!:
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf stuckpizza » 23. mar 2004 22:16

Okay, så meget larwmer den heller ikke.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf hansi » 23. mar 2004 22:57

sælger de kun de nyeste versioner i butikkerne idag :?: :?: :?: har nemlig lige bestilt en xbox hos merlin....=)
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Zyperia » 21. apr 2004 22:05

Drenge, Drenge,Følger i ikke med.
Har i probs med jeres boxe, så ring til MS, de sender en UPS mand og henter, den bliver kørt til frankfurt og bliver fikset og testet.
De skiftede mit DVD drev,fandt fejl på min HD skiftede den, plus de satte nu næsten helt lydløs blæser i no charge, den kom med UPS 8 dage senere. det var efter 2 år. altså uden for rigtig garanti.
-------------------
Jeg har en idé
Zyperia
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf FoXRaceR » 21. apr 2004 23:09

hey Zyperia Tænkte lige på om man kan sende sin Xbox afsted og om de gider at skifte drevet i den, når man allerede selv har været i den :?: :?:
de kan jo trods alt godt se at man har haft den åben
FoXRrZ.......
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Zyperia » 22. apr 2004 07:40

Det tvivler jeg på, der er de vist ret skrappe, men du kan jo prøve at ringe til support, check xbox.com/da-dk ud der kan du finde nummeret.
-------------------
Jeg har en idé
Zyperia
Niveau 0
 
Indlæg: 4


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron