Xboxlife forum

320GB Harddisk til "Xbox 360" i fremtiden?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ville det være godt med en 320GB HDD til X360?

Ja
77
75%
Nej! (hvorfor)
26
25%
 
Afgivne stemmer : 103

320GB Harddisk til "Xbox 360" i fremtiden?

Indlægaf Seivus » 27. nov 2008 17:12

Tror i det bliver muligt med en 320GB HDD til X360 i en nær fremtid?

Eller er det noget vi først ser i den næste Xbox?

Med den nye mulighed for at installer spil på sin HDD, så virker det bare sært at en X360 ejer, ikke kan få en større HDD en kun 120GB.

Synes jo det var fedt da jeg kunne smide sådan en i min PS3 unden det store besvære.
Seivus
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Ahmed » 27. nov 2008 17:19

Microsoft kan rende og hoppe hvis de laver en 320GB HDD til xbox. Hvorfor kan de ikk bare lave det hele på en gang og inkludere det hele i én pakke?

Play & Charge kit
MSN kit
f.eks. quick & play kit
webcam
trådløst headset

De går mig fandme på nerverne. Tror ikke at vi kommer til at se mere til HDD'er inden 7. (eller er det 8.?) generation
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf Mogwai » 27. nov 2008 17:38

Personligt går jeg og leger med tanken om at købe en Elite model, så jeg kan få opgraderet fra sølle 20 til 120GB. Gider ikke ofre så meget for en seperat HDD, prisen er jo helt til grin.

Tror først vi ser HDD over 120GB på næste model. Ikke til 360'eren...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Rechain » 27. nov 2008 17:43

Du ka da få en 120GB til omkring 8xxkr :) den kommer snart på lager igen > http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=141910 <
Men ok, det er vel stadig mange penge...fordi det er Microsoft's egne...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Mogwai » 27. nov 2008 17:47

Rechain skrev:Du ka da få en 120GB til omkring 8xxkr :) den kommer snart på lager igen > http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=141910 <
Men ok, det er vel stadig mange penge...fordi det er Microsoft's egne...

/Rechain

Jep, men det er stadig mange penge pr. GB.

Og så kan det vel aldrig skade at have en ekstra Xbox på lager, hvis den skulle blive sur. Men hvad bedre er, er HDMI udgangen på Eliten, selvom jeg endnu ikke har opgraderet til HDTV ^^
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Hejan » 27. nov 2008 18:00

Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)

Og ikke noget med forskellige farver! hold jer nu bare til den sølv farvede den passer meget godt!
Hejan
 


Indlægaf Seivus » 27. nov 2008 18:24

Hejan skrev:Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)

Og ikke noget med forskellige farver! hold jer nu bare til den sølv farvede den passer meget godt!


Hvis man ikke har nok plads på sin PS3, så er det bare forbi Gamebits og købe en 320GB 2.5" SATA 5400rpm 8MB Harddisk til 800 kr,-

http://www.gamebits.dk/shop/playstation ... 6352p.html

At betale samme pris for en 120GB fra MS, er at blive taget godt og grundig i røven!
Seivus
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf fneribyen » 27. nov 2008 18:27

Hejan skrev:Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)

Og ikke noget med forskellige farver! hold jer nu bare til den sølv farvede den passer meget godt!


Hvorfor i alverden må de ikke have flere farver? Og hvordan kan du sige sådan noget når de kun har 2 originale farver? Sort og hvid. Synes det er nice at de har flere farver fordi så passer det lige ind til ens setup. Og hvis du skal blame Xbox med deres farver så burde du se på Playstation 2'eren. Lyserød? Synes personligt at eliten med dens sorte design er overfed og godt at de lavede den. For den er godt nok fed. Playstation 3'en er også nice at den findes i sort og hvid. Dog lidt svær at støve op i hvid.

Sony har desuden heller ikke en pakke med 180gb. Det skal du købe ved siden af. Deres højeste er 80gb.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mogwai » 27. nov 2008 18:44

fneribyen skrev:
Hejan skrev:Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)

Og ikke noget med forskellige farver! hold jer nu bare til den sølv farvede den passer meget godt!


Hvorfor i alverden må de ikke have flere farver? Og hvordan kan du sige sådan noget når de kun har 2 originale farver? Sort og hvid. Synes det er nice at de har flere farver fordi så passer det lige ind til ens setup. Og hvis du skal blame Xbox med deres farver så burde du se på Playstation 2'eren. Lyserød? Synes personligt at eliten med dens sorte design er overfed og godt at de lavede den. For den er godt nok fed. Playstation 3'en er også nice at den findes i sort og hvid. Dog lidt svær at støve op i hvid.

Sony har desuden heller ikke en pakke med 180gb. Det skal du købe ved siden af. Deres højeste er 80gb.

Argh.... Endnu en grund til at købe en Elite. Den er sgu cool i sort!

Dog ville en skrig-pink X360 være toppen :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf kofoed » 27. nov 2008 19:27

Hejan skrev:Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)


Hvorfor skal de droppe acade modellen? Den er da rigtig fin og købe hvis du er til casual gaming, eller har en HDD fra din gammel xbox, men skal have en ny en?

Har set flere snakke om de skulle droppe den, man kan ikke forstå hvorfor, skader det jer at de har den? det er ikke sådan de man skal købe den.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf TagEnKiks » 27. nov 2008 19:33

Ahmed skrev:Microsoft kan rende og hoppe hvis de laver en 320GB HDD til xbox. Hvorfor kan de ikk bare lave det hele på en gang og inkludere det hele i én pakke?

Play & Charge kit
MSN kit
f.eks. quick & play kit
webcam
trådløst headset

De går mig fandme på nerverne. Tror ikke at vi kommer til at se mere til HDD'er inden 7. (eller er det 8.?) generation


Fordi alle de ting du nævner der, ikke er nødvendige og bare ville give en højere pris. Ikke en eneste af de ting du nævner har jeg eller får jeg brug for. Så det ville da være at kaste en masse skrammel efter folk.

Jeg så gerne en 320GB harddisk og venter med at skifte min 20GB ud, til vi ser en større end 120.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Voyager4DK » 27. nov 2008 19:56

Der skal nok komme en der er større end 120 GB, hvornår den kommer og hvad størrelse er ikke til at sige. Måske et godt tidspunkt at introducere nye harddiske, ville være til næste efterår, når GPU'en og CPU'en smelter sammen og vi får en Xbox 360 Lite.
Så kunne vi have en Xbox Arcade med indbygget 8Gb flash.. En Xbox Pro med 120Gb og en Elite med 320Gb.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Hejan » 27. nov 2008 20:24

fneribyen skrev:
Hejan skrev:Hvorfor kan de ikke bare droppe Acade modellen? og lave en med 90 og 180GB? ligesom Sony der har taget den fornuftige beslutning (dog kun med 80 og 160)

Og ikke noget med forskellige farver! hold jer nu bare til den sølv farvede den passer meget godt!


Hvorfor i alverden må de ikke have flere farver? Og hvordan kan du sige sådan noget når de kun har 2 originale farver? Sort og hvid. Synes det er nice at de har flere farver fordi så passer det lige ind til ens setup. Og hvis du skal blame Xbox med deres farver så burde du se på Playstation 2'eren. Lyserød? Synes personligt at eliten med dens sorte design er overfed og godt at de lavede den. For den er godt nok fed. Playstation 3'en er også nice at den findes i sort og hvid. Dog lidt svær at støve op i hvid.

Sony har desuden heller ikke en pakke med 180gb. Det skal du købe ved siden af. Deres højeste er 80gb.

Nu er det nye tider og ikke konsoller med 100 farver! og nej Sony's hvide PS3 konsol kan ikke købes i Danmark i hvid.

Jeg kan slet ikke se hvad i skal bruge SÅ meget harddisk til som 320, jeg har en 60GB og jeg har endnu ikke oplevet jeg har haft brug for plads
Hejan
 


Indlægaf Mogwai » 27. nov 2008 20:35

Hejan skrev:Nu er det nye tider og ikke konsoller med 100 farver! og nej Sony's hvide PS3 konsol kan ikke købes i Danmark i hvid.

Jeg kan slet ikke se hvad i skal bruge SÅ meget harddisk til som 320, jeg har en 60GB og jeg har endnu ikke oplevet jeg har haft brug for plads

Duhh... Med kun to spil. Ja så kan jeg godt se at du ikke har nogen problemer med plads.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf TagEnKiks » 27. nov 2008 20:37

Hejan skrev:Nu er det nye tider og ikke konsoller med 100 farver! og nej Sony's hvide PS3 konsol kan ikke købes i Danmark i hvid.

Jeg kan slet ikke se hvad i skal bruge SÅ meget harddisk til som 320, jeg har en 60GB og jeg har endnu ikke oplevet jeg har haft brug for plads


Nu fremgår det jo heller ikke på dit gamertag, at du har spillet særlig mange spil...

Jeg har derimod omkring 20 spil jeg gerne vil have på HDD'en og andre har sikkert flere!
Det giver med lidt hovedregning omkring 120GB, hvilket der ikke er fri på en 120GB harddisk. Jeg har også NXE, updates, arcade spil og map packs liggende på min harddisk.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron