Xboxlife forum

Halv-defekt Xbox, hvad vil MS sige?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Halv-defekt Xbox, hvad vil MS sige?

Indlægaf JitH » 20. nov 2008 09:42

Jeg har en box, som faktisk altid har larmet som en jetjager, og har hørt 2 venners boxe, som larmer ca. halvt så meget.

Jeg har forsøgt at stille den helt frit, så der ikke er blokeret.. ingen forskel

Udover det, så vil skuffen på DVD drevet ikke altid åbne, der skal tit 3-4 forsøg til før den åbner.

Dvs. jeg har 2 fejl på maskinen:

1. Blæserne larmer helt vildt!
2. Skuffen til drevet åbner ikke altid

Hér er det så jeg ville spørge jer, hvad tror i microsoft vi sige, hvis jeg forsøger at sende den til reperation på disse ting?

Vil de bare sige at den larmer indenfor normalen, eller vil de rent faktisk gøre noget ved det?

Det med skuffen, regner jeg med at de accepterer
JitH
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Indlægaf Vinterbird » 20. nov 2008 09:54

Sig den har fået tre røde ringe og så er det problem løst.

Apropos. Er det ikke ved at være omkring nu at tre års garanti tingen er udløbet?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf JitH » 20. nov 2008 10:11

Den har faktisk fået de 3 røde ringe en håndfuld gange nu efterhånden...

3 års garanti? garanti på hvad?

Jeg har også et andet spørgsmål... Min "klap" foran USB portene er blevet ødelagt af mine børn.. vil MS udnytte det og sige at vi selv har ødelagt de andre ting? men de har jo INTET med de andre fejl at gøre
Billede
JitH
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Indlægaf Voyager4DK » 20. nov 2008 12:55

Er du sikker på at det er blæserne der larmer helt vildt og ikke DVD drevet?

Hvis det er blæserne, kan de skyldes at du har en gammel Xbox 360 med 90nm CPU og GPU og den skal naturligvis have mere køling end nyere modeller, dvs. mere blæserstøj. (tilføjet)Og det er der ikke så meget at gøre ved, andet end selv at forsøge at erstatte blæserne med nogen der larmere mindre.

Det kan også være fordi støv blokere luftkanalerne, prøv at suge så meget støv ud med en støvsuger du kan. Hvis du har adgang til noget trykluft, kan det også hjælpe.
Senest rettet af Voyager4DK 20. nov 2008 16:39, rettet i alt 2 gange.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf JitH » 20. nov 2008 13:25

Det er blæserne der larmer, lyden fra mit drev kan jeg godt leve med
Billede
JitH
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Indlægaf Jonaseddie » 20. nov 2008 17:17

Hvis den har fået de tre røde ringe flere gange, så er det da bare at sende den ind?
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster