Xboxlife forum

snøft jeg er bare uheldig,

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Nikir » 8. nov 2008 19:35

Inde på Xbox.com, kan du logge på med dit gamertag. Vælg den fane menu der hedder support, den er yderst til højre. Der kan du registrere din konsol, samt sende en online anmodning om rep..

Min er pt i tyskland til rep, for RROD. Jeg valgte dog at ringe til dem. De mailer dig en fragtseddel til UPS, som du aftaler en afhentning med, de levrerer den igen. Alt er betalt af Microsoft. Samt kan du følge din rep, på xbox.com.

Så alt i alt super service fra Microsofs side.

Min erfaring fra kammerater med RROD er at det tager i gennemsnit 14 dage..

Så personligt mener jeg det er tåbeligt at købe en ny boks på den konto..
Nikir
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf JohnH » 8. nov 2008 19:37

Nikir skrev:Inde på Xbox.com, kan du logge på med dit gamertag. Vælg den fane menu der hedder support, den er yderst til højre. Der kan du registrere din konsol, samt sende en online anmodning om rep..

Min er pt i tyskland til rep, for RROD. Jeg valgte dog at ringe til dem. De mailer dig en fragtseddel til UPS, som du aftaler en afhentning med, de levrerer den igen. Alt er betalt af Microsoft. Samt kan du følge din rep, på xbox.com.

Så alt i alt super service fra Microsofs side.

Min erfaring fra kammerater med RROD er at det tager i gennemsnit 14 dage..

Så personligt mener jeg det er tåbeligt at købe en ny boks på den konto..


Nemlig, let og smerfrit over nettet, jeg fik min efter 12 dage. Du får info om det hele via mail, og kan følge processen på din profilside på Xbox.com.

Jeg valgte at købe mig en ny m/60 GB disk i mellemtiden, så regner med at sælge den jeg fik retur, som ser ud til at være en helt ny også.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf PtOs » 8. nov 2008 22:43

Kennethdk1 skrev:du skal kun sende din box afsted behold kabler og harddisk.... har lige haft en kammerat der der fik RROD det tog ca. 14 dage...


ja jeg min tur tog også kun 14 dages tid..
For a second, im wreckin'
I got you double checkin'
PtOs
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf ALIE » 8. nov 2008 23:57

LAD VÆRE MED AT SENDE hardisken DE SKAL IKKE BRUGE DEN GRUNDEN TIL JEG SKRIVER MED STORE BUKSTAVER JEG HAR EN VEN SOM SENDE SIN IND HAN HAR VENTED 3 MÅNDER PÅ DEN
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf JohnH » 9. nov 2008 10:27

ALIE skrev:LAD VÆRE MED AT SENDE hardisken DE SKAL IKKE BRUGE DEN GRUNDEN TIL JEG SKRIVER MED STORE BUKSTAVER JEG HAR EN VEN SOM SENDE SIN IND HAN HAR VENTED 3 MÅNDER PÅ DEN


Ingen grund til at råbe :roll:

Folk kan da bare lære at læse hvad der står i vejledningen, og eller bruge deres sunde fornuft.

Hvis man fejlmelder boxen på hjemmesiden, så får man meget fine instrukser tilsendt pr mail, dem skal man bare følge :wink:

Her et lille uddrag :

klip
Hvad du herefter skal gøre

· Afmontér Harddisken hvis den sidder på. For mere information om hvordan dette gøres se KB Article 906204.

· Afmontér evt. uoriginal frontplade (faceplate) For mere information om hvordan dette gøres se KB Article 907331.

· Sørg for at der ikke sidder nogen disk i diskdrevet. For mere information se KB Article 907532 eller KB Article 906935. Hvis det er en Xbox version 1 du har, se KB Article 817396.

Undlad!

· At skrive Xbox eller Microsoft på ydersiden af forsendelseskassen.

· At benytte originalemballage til at pakke din konsol ned i, i forbindelse med en reparation, da vores Service Center ikke returnerer denne efter endt reparation.

· At medsende spil, harddiske, AV-kabler, controllere eller noget andet tilbehør, medmindre en Xbox support agent specifikt har instrueret dig i at medsende sådant tilbehør.
klip


Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Young Benn » 9. nov 2008 11:46

jeg fik også lige 3 røde ringe den anden dag, men nu virker den fint igen?
Billede
Young Benn
Niveau 5
 
Indlæg: 1074


Indlægaf roboflexness » 9. nov 2008 20:55

Min xbox er også lige kommet op med RROD, jeg har også overvejet at købe en ny en, og så bare have 2 når den anden komme tilbage fra rep. så jeg altid er klar til en ligende problem.

Men hvor meget koster en xbox ca. nu?
Har set at arcade versionen er temmelig billig, men jeg forstår ikke helt hvad forskellen er på den og så den normale xbox som jeg bruger nu.
Hvad er dens "pros & cons" så at sige (:
roboflexness
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron