Xboxlife forum

Leje af konsol

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Leje af konsol

Indlægaf kojak » 27. aug 2008 15:47

Kan man leje en xbox360 konsol i en butik eller blockbuster, så man lige kan prøve den inden man køber
kojak
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf mr Oliver DK » 27. aug 2008 15:50

der plejer at stå nogle standere i nogle butikker , men mener ikk jeg har hørt om at man kan leje den med hjem?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf soeren0 » 27. aug 2008 17:11

Ahh, jeg kan huske i gamle dage da man kunne leje NES maskiner, VHS maskiner osv. i videobutikker, tankstationer etc.

Det var tider...
soeren0
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf kojak » 27. aug 2008 17:18

Det er egentlig for at høre hvor meget sådan en larmer hjemme i stuen, har man jo hørt en del om.
kojak
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Syro_Str0m » 27. aug 2008 21:00

Du lægger ikke mærket til den larmer med mindre du spiller uden lyd :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf arnel925 » 27. aug 2008 21:09

soeren0 skrev:Ahh, jeg kan huske i gamle dage da man kunne leje NES maskiner, VHS maskiner osv. i videobutikker, tankstationer etc.

Det var tider...

Ikke kun nes man kunne faktisk også leje SNES og N64 maskiner jeg kan huske da N64 kom var den omkring de 80kr pr dag. :D
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Indlægaf soeren0 » 27. aug 2008 21:20

Ikke kun nes man kunne faktisk også leje SNES og N64 maskiner jeg kan huske da N64 kom var den omkring de 80kr pr dag.


hehe, ja det var gode tider. og egentlig en god deal for udlejeren, men konsollerne er nok for dyre/skrøbelige til at man tør idag. Man kunne jo drible med en NES uden der sker noget...
soeren0
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Vestergaard » 2. sep 2008 17:58

Nu er det ikke lige en 360'er, men mener at du kan låne en wii på esbjerg bib. :P
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Spankey103 » 2. sep 2008 18:04

Er ikke sikker, men kan man leje en ved Leasy måske ?

EDIT: her :D http://www.leasy.dk/computere/spillekon ... oller.aspx

Eller hvis du hellere vil have en elite ;) http://www.leasy.dk/computere/spillekon ... elite.aspx
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf skitzofraen » 2. sep 2008 18:17

arnel925 skrev:
soeren0 skrev:Ahh, jeg kan huske i gamle dage da man kunne leje NES maskiner, VHS maskiner osv. i videobutikker, tankstationer etc.

Det var tider...

Ikke kun nes man kunne faktisk også leje SNES og N64 maskiner jeg kan huske da N64 kom var den omkring de 80kr pr dag. :D


både blockbuster og Q8 hvor jeg bor udlejede ps2 maskiner kan jeg huske...

vil næsten tro at man kan leje xbox360 og ps3 hos blockbuster.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Kenneth B. » 2. sep 2008 18:34

At sige at Xboxen ikke larmer er vist en sandhed med modifikationer. DEN LARMER. Jeg har valgt at have min stående i kælderen og så have kablet til stueetagen. Så kan jeg tænde og slukke med controlleren "gennem" gulvet :)
Jeg kunne ikke leve med støjen.
Kenneth B.
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Cerialbox » 2. sep 2008 18:37

Kenneth B. skrev:At sige at Xboxen ikke larmer er vist en sandhed med modifikationer. DEN LARMER. Jeg har valgt at have min stående i kælderen og så have kablet til stueetagen. Så kan jeg tænde og slukke med controlleren "gennem" gulvet :)
Jeg kunne ikke leve med støjen.


Haha det er da genialt. Hvad så når du skal skifte spil?
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Kenneth B. » 2. sep 2008 18:39

Cerialbox skrev:
Kenneth B. skrev:At sige at Xboxen ikke larmer er vist en sandhed med modifikationer. DEN LARMER. Jeg har valgt at have min stående i kælderen og så have kablet til stueetagen. Så kan jeg tænde og slukke med controlleren "gennem" gulvet :)
Jeg kunne ikke leve med støjen.


Haha det er da genialt. Hvad så når du skal skifte spil?


Ja så kan jeg altså godt gå derned LOL. (Det er ikke så tit det sker) Jeg skifter ikke spil særlig ofte og spiller også tit "kun" arcadespil.
Kenneth B.
Niveau 0
 
Indlæg: 8



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron