Xboxlife forum

KAN LUKKES

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

KAN LUKKES

Indlægaf ALIE » 23. aug 2008 12:47

hej har lige set de her to historier håber de passer spesselt xbox 360. da var et link men fik en advarsel af morten ingen danske sider
Senest rettet af ALIE 4. sep 2008 21:12, rettet i alt 2 gange.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Partyboy » 23. aug 2008 12:54

Fatter ikke hvad man kan bruge 500GB til.
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 23. aug 2008 12:56

Potens forlænger?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf TheyCallMeJon » 23. aug 2008 13:17

Partyboy skrev:Fatter ikke hvad man kan bruge 500GB til.


Musik, demoer, trailers, temaer mm. ...?
TheyCallMeJon
Niveau 4
 
Indlæg: 567


Indlægaf MopStyle » 23. aug 2008 13:43

TheyCallMeJon skrev:
Partyboy skrev:Fatter ikke hvad man kan bruge 500GB til.


Musik, demoer, trailers, temaer mm. ...?

Haha :D Jeg har svært ved bare at fylde 120gb op, da jeg ikke rigtigt bruger min Xbox til musik. Det beholder jeg på min computer (iTunes).
Selvfølgelig er det da en fordel med en større harddisk hvis man vil have alle demoer fra marketplace på samme tid.. Men altså..

Efter Fall-updaten vil jeg nok bruge en del mere plads. Men jeg synes 120gb er fint nok. 250gb ville nok være det maksimale jeg ville kunne fylde ud.

Ved ikke lige med PS3. Men temaer, billeder osv osv fylder jo absolut intet. Jeg kan ikke engang fylde 250gb ud på min computer. Har svært ved at se hvordan folk kan fylde 1TB ud uden problemer (medmindre De selvfølgelig er pirater).
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Buktu » 23. aug 2008 23:34

Hvis man har mange spil vil man efter fall updaten jo kunne bruge rigtig meget plads... Jeg kommer i hvert fald til at investere i en ny til den tid, for de 20 gb jeg har nu kommer sq ikke til at række.. :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf devilboy » 23. aug 2008 23:37

har allerede fyldt 30gb på min ps3. Men på hvad aner jeg ikke :D Måske singstar og spil installs
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Hvis bare

Indlægaf ALIE » 24. aug 2008 01:05

hvis bare de ville lade os gæme live stuff på externe :twisted:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf DefenzZ » 24. aug 2008 05:35

Eneste grund til at have så store lagringsenheder er til film downloads og specielt til HD.

Man vil sikkert indenfor et par år kunne købe/leje film og Blu-ray på xboxlive.
DefenzZ
 


Indlægaf MopStyle » 24. aug 2008 05:39

DefenzZ skrev:Eneste grund til at have så store lagringsenheder er til film downloads og specielt til HD.

Man vil sikkert indenfor et par år kunne købe/leje film og Blu-ray på xboxlive.

Tja, hvis det er leje film har man jo alligevel ikke brug for sådan en stor harddisk da man højst sandsynligt skal slette dem, når man ikke kan se dem mere. Men hvis Microsoft laver en 500GB model uden en voldsom merpris (yeah right), så tror jeg da folk vil tage godt imod den. Hvem siger nej til ekstra plads?
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Vestergaard » 24. aug 2008 09:31

Så skal de have gjort den mere media center kompatibel, så man kan bruge den direkte som et media center, og ikke bare det computer-forlænger crap.
Hvis jeg skulle lægge min filmsamling ind på hdd, så skulle jeg bruge mere end 500!
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf DefenzZ » 24. aug 2008 09:42

Vestergaard skrev:Så skal de have gjort den mere media center kompatibel, så man kan bruge den direkte som et media center, og ikke bare det computer-forlænger crap.
Hvis jeg skulle lægge min filmsamling ind på hdd, så skulle jeg bruge mere end 500!


Ja men MS er legendariske når det gælder om at lade kunderne i stikken.De fremstiller en box der er fejlkonstrueret så 1/3 af dem får RROD.De giver os et sølle arkadespil når deres "service" er nede.De svigtede os omkring HD-Dvd formatet.Deres "service" er mildest talt elendig overalt.De er kun optaget af at tjene penge.

Billede
DefenzZ
 


Indlægaf Khaine775 » 24. aug 2008 09:50

DefenzZ skrev:
Vestergaard skrev:Så skal de have gjort den mere media center kompatibel, så man kan bruge den direkte som et media center, og ikke bare det computer-forlænger crap.
Hvis jeg skulle lægge min filmsamling ind på hdd, så skulle jeg bruge mere end 500!


Ja men MS er legendariske når det gælder om at lade kunderne i stikken.1) De fremstiller en box der er fejlkonstrueret så 1/3 af dem får RROD.2) De giver os et sølle arkadespil når deres "service" er nede.3) De svigtede os omkring HD-Dvd formatet.4) Deres "service" er mildest talt elendig overalt.5) De er kun optaget af at tjene penge.



1: Ja, utrolig mange, alt for mange 360'eren har fået RROD, men 33%? Nej.

2: Der er jeg enig. De kunne i det mindste have givet os et, der var værd at spille.

3: Nej de gjorde ej. Dengang MS planlagde der skulle HD-DVD i, var det umuligt at sige, at Blu-ray ville vinde. Mange troede at HD-DVD ville løbe afsted med premien, fordi BR var for dyrt.

4: Det er den da ikke? At få en ny Xbox på en uge, vil jeg da kalde god service, og alene det at de forlænger din garanti, vil jeg da heller ikke kalde dårlig service.

5: Selvfølgelig er de det, ligesom alle andre firmaer er det. Det kan umuligt komme bag på nogen.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf TagEnKiks » 24. aug 2008 09:55

DefenzZ skrev:
Vestergaard skrev:Så skal de have gjort den mere media center kompatibel, så man kan bruge den direkte som et media center, og ikke bare det computer-forlænger crap.
Hvis jeg skulle lægge min filmsamling ind på hdd, så skulle jeg bruge mere end 500!


Ja men MS er legendariske når det gælder om at lade kunderne i stikken.De fremstiller en box der er fejlkonstrueret så 1/3 af dem får RROD.De giver os et sølle arkadespil når deres "service" er nede.De svigtede os omkring HD-Dvd formatet.Deres "service" er mildest talt elendig overalt.De er kun optaget af at tjene penge.


Direkte løgn
De gjorde lige præcis det andet! Ved ikke at installere HD-DVD drev i maskinen blev vi ikke fanget med et dødt format. Indtil videre har det været nok med, at have spillene på DVD. Så at Sony bruger ekstra penge på blu-ray er deres problem
Tror du det er en børnehave?
Deres formål er at tjene penge og ikke forkæle dig i hoved og røv..
Desuden levere de en meget god service når det gælder rep af RROD.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf DefenzZ » 24. aug 2008 10:16

Hvad er der galt med dig?? Din argumentation er elendig og behæftet med en masse fejl.

Har du en masse indestængt vrede du skal af med, siden du gentagne gange kommer med ligegyldige kommentarer på mine indlæg???
DefenzZ
 


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron