Xboxlife forum

Næste Xbox bliver nok med lidt bedre hardware

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Næste Xbox bliver nok med lidt bedre hardware

Indlægaf Del Pede » 14. jun 2008 08:10

Hvis man skal tro på tallene i denne artikel
http://www.business.dk/article/20080614 ... /80613083/

Det er godt nok mange penge de har brugt på at reparationer, men det er ligefør jeg syntes, at antallet af kunder der har sendt boxen ind, er skudt lidt under
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Competastudios » 14. jun 2008 09:49

Jeg har hørt at Microsoft ikke tjente en skid på x360, pågrund af alle disse reparationer.
Competastudios
 
Indlæg: 715


Indlægaf bjaelkesex » 14. jun 2008 10:14

Competastudios skrev:Jeg har hørt at Microsoft ikke tjente en skid på x360, pågrund af alle disse reparationer.

Er de færdige med at sælge den?
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Re: Næste Xbox bliver nok med lidt bedre hardware

Indlægaf skitzofraen » 14. jun 2008 10:28

Del Pede skrev:Hvis man skal tro på tallene i denne artikel
http://www.business.dk/article/20080614 ... /80613083/

Det er godt nok mange penge de har brugt på at reparationer, men det er ligefør jeg syntes, at antallet af kunder der har sendt boxen ind, er skudt lidt under


"Hver tredje X-Box 360 på værksted"

Det var da alligevel utroligt mange, men hvor får de lige det tal fra?? MS påstår jo stadig, at fejlraten er på 2-3% så vidt jeg ved, så det kan da ikke være noget officielt, at hver 3. har været på værksted?? Det er vel intet mere end et skud i tågen fra de analytikere??

Jeg har heldigvis ikke haft nogen problemer med de 2 jeg har stående. (har en fra releasedagen, og en som er omkring 8 måneder gammel)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Rasmusdc » 14. jun 2008 10:52

well de har jo ædt en endnu større del af markedet fra SONY den her gang, kan da fint være at PS3 har hentet Xbox360 i salg, men det er jo ikke i Totalt salg men kun i salg pr mdn og de fleste har jo en 360´er.

har også vist at hardware mæssigt (ikke holdbarhed men hastighedsmæssigt) kan den uden problemer holde PS3 fra stangen som heller ikke kan følge med til online gaming..

Tror faktisk microsoft stadig ville være tilfreds hvis denne konsol bare ender på break even, men tror den har smidt UTROLIGT mange penge på bordet, når man tænker på 500-600kr om året for LIVE (Skal nok være et par millioner medlemmer) samt deres indtjening på spil..

samt de har givet Sony nogle gigant stød og har rystet dem.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf Khaine775 » 14. jun 2008 10:58

Gu' er det røv hver tredje.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Jacob Schrøder » 14. jun 2008 11:25

De har jo nok lært til næste gang, at de liiiige ska smide lidt mere efter deres indmad - men at ALT andet er top fed :) Så den næste Xbox kommer sikkert til at rykke Sonys PS gøgl med flere banelængder - medmindre de bare laver en Sony Pbox :P
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf Frederik H » 14. jun 2008 13:48

Khaine775 skrev:Gu' er det røv hver tredje.

"Gu' er det røv mega meget så"....
Jeg har tre venner plus jeg selv, som alle har haft vores maskiner til reparation igennem tiden.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf caps-iii » 14. jun 2008 14:24

Frederik H skrev:
Khaine775 skrev:Gu' er det røv hver tredje.

"Gu' er det røv mega meget så"....
Jeg har tre venner plus jeg selv, som alle har haft vores maskiner til reparation igennem tiden.


Tillykke, skal du have en medalje så? Men det er måske dine venner, ved ikke om I behandler dem på en mærkelig måde. Men 15 af mine venner (som alle har en Xbox360) har aldrig haft sin til reparation never!
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Twins x Beast x » 14. jun 2008 14:30

Jeg hved bare at den ikke må være på Gulvtæppe
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf foo » 15. jun 2008 22:13

Der har uden tvivl været rigtig mange til rep... Præcis hvor mange finder vi nok aldrig ud af, og det er egentlig også ligegyldigt...

Det virker (for mig ihvertfald) rimelig åbenlyst at MS ikke smed boxen på gaden da de gjorde, fordi de ikke ønskede at bruge flere penge på den. Nej, de gjorde det simpelthen for at få et forspring i forhold til Sony og Nintendo. Og det har de fået. Ydermere har det været sådan de sidste par år, at producenterne ikke har ønsket at tjene deres penge på hardwaren, men deriomd spillene og accesories. Og her har mS helt klart en bedre statistik end Sony.
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Bjarke Brie » 16. jun 2008 00:16

ja jeg har nu indsendt min fjerde maskine på to år... Faktisk er det kun omkring halvandet, for jeg har først taget mig sammen nu. maskinen døde i november
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf Tupilak » 16. jun 2008 03:14

Frederik H skrev:
Khaine775 skrev:Gu' er det røv hver tredje.

"Gu' er det røv mega meget så"....
Jeg har tre venner plus jeg selv, som alle har haft vores maskiner til reparation igennem tiden.


Jeg har sendt 2 af egne 360'er til rep. samt min lillebrors 360.

Personligt tror jeg det er mere end de 2-3 % som bliver nævnt.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Guru Inc » 16. jun 2008 07:08

Go go gadget mudderkastning...

Så er min parat til rep også, JUBIII!!! - not!
Havde håbet at Elite udgaven havde holdt længere, øv.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf Plaschke » 16. jun 2008 07:36

Har slet ikke oplevet nogle problemer med min xbox 360 :D Jeg havde en launch udgave som jeg solgte for to måneder siden og købte én med HDMI og 120 GB HDD.. Ingen af dem har fejlet noget. Så jeg føler for alle der har sendt boxe til rep
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron