Xboxlife forum

CoolShop F*ck-UP

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Har du prøvet, at coolshop sender dig en forkert konsol udgave af et spil

Ja
16
7%
Nej
215
89%
Mere end én gang
11
5%
 
Afgivne stemmer : 242

Indlægaf Kayniel » 25. maj 2008 13:15

Del Pede skrev:
Sanxion skrev:@Dr_Gonzo

Super du har kun har været tilfreds med deres service :)
der er dog én enkelt glitch i dit indlæg...posten kan jo li'som ik gøre for, at der ligger en forkert konsol udgave af et spil i pakken vel...


Nej, men nu svarede han jo også på en anden indlæg, hvor en af kvalerne med coolshop var at leveringstiden ikke var som lovet. Det kan man vist godt takke Post Danmark for.


nope - coolshop har det med at sende tingene afsted for sent. Det er især noget lort når det skal ud på releasedagen.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf TerrificFalcon » 25. maj 2008 13:27

Der er jeg sgu nødt til at modsige dig, Kayniel - mine venner og jeg har MASSERE af gange forudbestilt spil hos Coolshop - og jeg har fået dem SENEST på release dagen (de fleste af gangene har jeg fået dem dagen før). Vi snakker altså +30 gange...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Kayniel » 25. maj 2008 13:29

TerrificFalcon skrev:Der er jeg sgu nødt til at modsige dig, Kayniel - mine venner og jeg har MASSERE af gange forudbestilt spil hos Coolshop - og jeg har fået dem SENEST på release dagen (de fleste af gangene har jeg fået dem dagen før). Vi snakker altså +30 gange...


Du får ikke noget ud af at modsige mig, eftersom de selv har indrømmet det.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf spif2001 » 25. maj 2008 13:34

Har forudbestilt 5 spil hos Coolshop. 1 gang gik det galt, da Mass Effect udkom og det havde jeg bestilt ca. et ½ år i forvejen - samme dag som Coolshop lagde det op på siden.

Fik det 4-5 dage efter, men det er for dårligt. Især når man har bestilt det som én af de første.

Alle mine normale køb hos Coolshop (15+ handler) er alle forløbet uden problemer.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Glide » 25. maj 2008 15:09

Venter stadig på mit BioShock fra Coolshop, efter 14 dage.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf spif2001 » 25. maj 2008 15:12

Glide skrev:Venter stadig på mit BioShock fra Coolshop, efter 14 dage.

De har det ikke på lager. Havde de det, da du bestilte det?

Har du kontaktet dem?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: CoolShop F*ck-UP

Indlægaf retroprosa » 25. maj 2008 15:14

Sanxion skrev:Ja, så modtog jeg GTA4 idag fra coolshop - som jeg ellers er ret tilfreds med - og pakkede det forventningsfuld ud...og til min fæle overraskelse var det PS3 udgaven :evil:


Det er sjovt, SoftAir gjorde præcis det samme med mit spil. Men de opdagede så fejlen i tide, og jeg fik 360-versionen d. 29, og sendte PS3-versionen tilbage.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Bonde2 » 25. maj 2008 15:56

her for 1 måned siden bestilte jeg en Gamecube fra game, og hvad får man så med posten . ? GTA IV i PS3 udgaven .. :D jeg gav kun 320 for gamecuben så det gjorde ikke det store . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Glide » 25. maj 2008 21:13

spif2001 skrev:
Glide skrev:Venter stadig på mit BioShock fra Coolshop, efter 14 dage.

De har det ikke på lager. Havde de det, da du bestilte det?

Har du kontaktet dem?


Nej, men der står en leveringstid på op til 7 dage, og når jeg bestiller noget forventer jeg at få det til den lovede leveringstid.

Jeg har godt nok fået en mail med at det ville blive to dage forsinket, men 2 + 7 er ikke 14. Så hvis ikke posten (mig selv -_-) kommer med det imorgen, bliver der sendt mails.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf NiklasOfDoom » 25. maj 2008 22:34

Angående statistikken bør man jo også overveje hvem der klikker sig ind på det her emne. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne komme med nogle afgørende konklusioner, men ville det ikke virker logisk at en større andel af dem der har oplevet problemer med Coolshop klikker sig ind på et emne med titlen "CoolShop F*ck-UP" sammenlignet med den andel af dem der ikke har oplevet problemer? :)

Jeg kan føje mig til gruppen af folk, der aldrig har oplevet problemer med deres service, og jeg har handlet med dem mange gange. Har også altid modtaget spillene til tiden, så hvis de normen er at de sender spil ud sent som Kayniel siger, så har jeg åbenbart været utroligt heldig med mine 20+ handler med dem. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf shaF76 » 26. maj 2008 00:22

Har handlet spil hos Coolshop for omk 6-7000kr igennem de sidste 4 år, og der har stort set aldrig været noget. Måske lige få småting.
Det eneste minus ved Coolshop er bare, at de sjældent har noget på lageret, så man skal vente i 1-7 dage, og det er lidt træls. Ellers fin nok butik.
shaF76
Niveau 0
 
Indlæg: 15

Brugeravatar

Indlægaf Lollike » 26. maj 2008 14:50

Jeg bestilte den normale version af Mass Effect hos Coolshop, men modtog Limited Edition til samme pris. Det skal de sgu ikke høre noget for. :D
Lollike
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf Sanxion » 26. maj 2008 16:42

En lille update til de nysgerrige:

I morges kl 9 sharp skrev jeg til deres livechat og fik fat i en supporter, der sagde til mig han ville sørge for, at lageret fluks ville kontakte mig så vi ku få det fikset :) 'dejligt', tænkte jeg.

Her kl 16:54 dumpede der så en email ind som sagde:

Hejsa, vi beklager vores uopmærksomhed vedr. den forkerte udgave af spillet men jeg vil straks sørge for, at lageret får overdraget sagen og så tager de kontakt med dig...

Hmmm...ja, ik :)

PS. Modsat, hvad folk måske tror så synes jeg det er befriende at se, at de fleste dog ikke har haft problemer...i statestikken daler de kedelige tal også stadig og det gør da i det mindste, at jeg giver coolshop the benefit of the doubt :) jeg håber det bliver løst imorgen.

Forsat god dag/aften til de spillegale (and the rest of you...get a life ;) )
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf Del Pede » 26. maj 2008 18:02

Kayniel skrev:
Del Pede skrev:
Sanxion skrev:@Dr_Gonzo

Super du har kun har været tilfreds med deres service :)
der er dog én enkelt glitch i dit indlæg...posten kan jo li'som ik gøre for, at der ligger en forkert konsol udgave af et spil i pakken vel...


Nej, men nu svarede han jo også på en anden indlæg, hvor en af kvalerne med coolshop var at leveringstiden ikke var som lovet. Det kan man vist godt takke Post Danmark for.


nope - coolshop har det med at sende tingene afsted for sent. Det er især noget lort når det skal ud på releasedagen.


en skråsikker og ret unuanceret udtalelse. Jeg vil stadig holde på, at du oftere kan give post dk skylden, end Coolshop. De gange jeg har handlet med dem, har jeg fået mine ting inden for 1-2 dage som lovet
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf NorthernLiteDK » 27. maj 2008 14:40

har haft nada problemer med coolshop
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster