Xboxlife forum

Hvor stabil er du?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvor stabil er du?

Indlægaf Da Senzai » 9. maj 2008 20:37

Hvor stabile er I når I spiller? Selv synes, jeg at jeg svinger utroligt mere. Synes tit, jeg går fra i SR, at først i den ene kamp, der owner jeg alt med minigunnen, for så kampen efter selv at blive jordet. Eneste stabile ved mig i SR er, at jeg altid er den med flest deathts.

Også I UMK. Nogle dage er min Liu Kang fuldstændig Crazy og andre gange, kan jeg ikke engang trykke hans 7-hit dial kombo.

Hvad med jer? Svinger jeres niveau også online eller er i rimeligt stabile i med tanke på, hvor godt I spiller?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Competastudios » 9. maj 2008 20:40

Det svinger nogle gange med mig i Halo 3. nogle gange owner jeg totalt, og nogle gange bliver jeg owned af en 9 årig. Og det er sku alle spil.
Competastudios
 
Indlæg: 715


Indlægaf soeren0 » 9. maj 2008 20:46

jeg svinger rigtig meget i multiplayer, oplever lidt det samme som dig, dog i cod4. Nogle gange virker jeg bare hurtigere og bedre end de andre, og andre gange kæmper jeg for ikke at virke pinlig dårlig.

Dog tror jeg også det for mig personligt har meget med hvem man spiller imod. Nogle typer har jeg nemt ved at forudse, mens andre læser mig som en åben bog. Det gælder sådan set i all spil for mig..
soeren0
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Spartan » 9. maj 2008 21:18

Ja, der sker mange ting her ved mig. Nogle gange går det perfekt og andre gange bliver jeg owned af et skud der flyver 10 cm i sekundet.

I Rainbow six Vegas 2 kører det bare godt! Nogen gange gør jeg det lidt sjovere og lader fjenden skyde mig, indtil jeg ved at jeg har lidt liv tilbage ( og jeg ved at jeg bliver nakket ved næste skud ) så skyder jeg dem med sniper :D

Mega fun :P
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf CaptainKicker » 9. maj 2008 21:20

I Call of Duty 4 kører det altid pisse godt, og har næsten altid den bedste score, men i Guitar Hero 3 (som jeg selv synes jeg er meget god til), er jeg meget ustabil. Nogen gange vinder jeg overlegent og andre gange får jeg tæsk.

Men i de fleste spil er jeg rimelig ustabil, UNDTAGEN Football Manager 08!
Der har jeg vundet alle de ligaer jeg har deltaget i :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf KONG JERICO » 9. maj 2008 21:28

Det afhænger af hvilken spil jeg spiller.
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf BadaBing DK » 9. maj 2008 21:49

Hvis jeg har gamet for mange timer, så begynder jeg tit at blive ringe/ustabil. Det er mest fordi at jeg bliver irriteret over at jeg dør steder hvor jeg sagtens kunne være overlevet, hvis jeg ikke havde haft hovedet oppe i røven.

Når man så er inde i en dårlig stime, så bliver man sgu automatisk ramt af flere random 'nades, offer for lag osv. Jeg bearbejder mig selv mega meget hvis jeg spiller ringe, hvorimod at det ikke rigtig rører mig at mine teammates spiller ringe (så længe at de ikke smider granater på mig :P ).
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf smatter » 9. maj 2008 21:51

I Guitar Hero 3 er jeg meget ustabil. Jeg kan ramme noget meget svært - og senere misse totalt i et nemt riff. Det sker mest online, jeg er så ustabil. Jeg fik FC'et In The Belly Of A Shark først online, og der oplevede jeg en del gange, jeg lavede nogle meget dumme fejl. Til sidst vidste jeg næsten, hvordan hele sangen var, og så kunne jeg FC'e den - efter en 3-4 runs. Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har spillet den sang. Den er heller ikke sjov at spille...
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Amdi » 9. maj 2008 21:54

Jeg er altid den bedste
Amdi
Niveau 4
 
Indlæg: 748


Indlægaf Bonde2 » 9. maj 2008 21:57

Amdi skrev:Jeg er altid den bedste


oh rly . ? :lol:



men ellers når man spiller GH3 kan det svinge mega meget .. nogen gange tager man bare alle sangene SP andre gange laver man 50 dumme fejl pga. man ikke er koncentreret eller har kolde fingre . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Counter Heroes » 9. maj 2008 22:05

I shooters og bil spil er jeg meget stabil og kommer 75 procént sikkert altid på en første =)
Men i fodbold spil og lign. Er jeg fortabt :P
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Électrodude » 9. maj 2008 23:31

hold da kæft man.. Det minder mig om de kampe jeg lige har spillet i Halo :) her imorges (kl 09:00 Dont ask why) gik det ultra godt... Jeg pwnded alt i hver mach og fik et par achivments etc. Ingen kunne røre mig :D

Men her i aften kunne jeg ikke engang "Gimpe" en modstander eller nakke dem en eneste gang... Især når man bliver dræbt med den blå sværd af en Newbie, og man fylder idioten med 2 magasinskud. Så begyndte det at gå af helved til :(
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf Kattolil » 10. maj 2008 01:49

soeren0 skrev:jeg svinger rigtig meget i multiplayer, oplever lidt det samme som dig, dog i cod4. Nogle gange virker jeg bare hurtigere og bedre end de andre, og andre gange kæmper jeg for ikke at virke pinlig dårlig.

Dog tror jeg også det for mig personligt har meget med hvem man spiller imod. Nogle typer har jeg nemt ved at forudse, mens andre læser mig som en åben bog. Det gælder sådan set i all spil for mig..


Præcis på samme måde jeg har det!
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: Hvor stabil er du?

Indlægaf The Riddick » 10. maj 2008 07:30

Da Senzai skrev: Eneste stabile ved mig i SR er, at jeg altid er den med flest deathts.


hæ hæ :D naaa det ved jeg nu ik shin, du plejer godt at kunne holde dig selv oppe/ i live, når vi teamplayer. så har du nogle vigtige kills, covers og call´outs.

men når du når på eventyr, enten med en shotgun eller blot bevæbnet med dit mod, så er det rigtigt nok at du må lade livet, mere end normalt. men skidtpyt, med så små baner som er nu engang er i SRog med med teleport og res, tager det ikke langt tid at få dig tilbage i kampen igen. :)

det er en af de ting jeg elsker ved multiplayer spil, alle har deres egen måde at spille på, både på godt og ondt.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Cena » 10. maj 2008 14:06

I starten svingede jeg utrolig meget i COD4....Har også stadig lidt tendens til at komme dårligt igang i nogle runder, men er blevet bedre til at indhente det fortabte
...
Men nogen gange owner man det hele, og andre gange må man kæmpe for det ikke skal blive pinligt...
Men hvem man spiller mod har også meget stor betydning...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron