Xboxlife forum

Støjniveau

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Voyager4DK » 4. dec 2005 11:20

Maltez skrev:Jeg må ærlig talt også undre mig over at der ikke proppedes en bedre, mere støjsvag blæser i. Den larmer næsten lige så meget som PS2!! Ikke egnet til at se film på, hvis du spørger mig. Men til gaming går det an, jeg bruger alligevel headphones (den eneste rigtige måde at få alle detaljer i lyden, specielt baggrundslydene, med på :)


Igen... Det er DVD-rom drevet der larmer... blæserne kan man ikke hører. Dvs. den larmer kun når man spiller DVD spil, men ja så larmer den også voldsomt... Men de burde kunne udgive en patch, der skruer ned for hastigheden på drevet, det burde vel heller ikke være nødvendigt at den spinner med fulde omdrejninger hele tiden...
Men det er endnu en grund til at spille Acade spil istedet... Her er 360'eren dejlig stille.. :P Har ikke set nogen film på den endnu, men mener også den var stille her..
Det eneste der er at gører på nuværende tidspunkt, hvis man skal spille DVD spil... Skrue op for musikken eller tag hørertelefoner på.... :wink:
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf HunkyDory » 4. dec 2005 11:22

Ja jeg syntes også den larmer lidt, men min gamle xbox larmede ligeså meget, eller mere. Så det er intet problem for mig, jeg kan både se film, billeder, spil og lyd uden det genere :)...

Så jeg er glad for mit køb...

Jeg syntes egentlig der er ret mange klager omkring den, Jeg er i det mindste tilfreds med mit køb!;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Counter Heroes » 4. dec 2005 11:52

hvor mange db larm er der på en ny dell computer
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Mr. White » 4. dec 2005 12:04

Kommer an på hvad det er for en.. ;)
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Kaninus » 4. dec 2005 14:49

Samme problem her. Har også fået "larmeudgaven" og jeg har også hørt den støjsvage version. Helt sikkert, min larmer mere end den anden.

OG til dig JL. Bare fordi du er en af de heldige som har fået en der ikke larmer, er det jo ikke ensbetydende med at ALLE xboxe er ligeså støjsvag som din...
Jeg fristes faktisk til at påstå at min larmer mere end den gamle gjorde... :(
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Hubbi » 4. dec 2005 16:27

Støjer den nye Xbox360 mere end den gamle Xbox ? Den gamle Xbox var efter min hørelse lige på grænsen,så der er uacceptabelt hvis Xbox360 larmer mere.Det er jo meningen at en konsol står i stuen,og lyd niveauet skal være derefter.
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf weiglin » 4. dec 2005 16:40

Hubbi, jeg syntes ikke den larmer specielt meget. Selvfølgelig hvis du ikke har anden lyd fra hverken fjernsyn eller anlæg.. så kan blæser og drev høres. Men så snart der kommer lyd på spil eller film.. så er blæser og drev støjen ikke til at høre. Jeg syntes den larmer mindre end min gamle ver. 1.0 Xbox gjorde. Syntes forøvrigt slet ikke den larmer eller støjer.. den giver bare en smule lyd fra sig. Larme eller støje lyder jo som om overboen holder stor techno fest.
Men hvis du ser bort fra den smule lyd der er.. så er det en utrolig lækker maskine. Den afspiller stortset alt. Både backup DVD'er og backup CD'er. :) Et MUST have vil jeg sige.
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf DNS_DK » 4. dec 2005 16:48

har sku intet problem med at den larmer lidt, jeg ka alligevel ikke høre den når jeg bruger den, og den står tændt om natten og downloader og jeg kan alligevel sove... sååå... men der tar jeg spillet ud, for den larmer lidt mere med skive i..
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Mr. White » 4. dec 2005 17:29

Vil det sige at nogen er støjsvage, og andre ikke?.. :?
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Cowrider » 4. dec 2005 17:51

Mr. White skrev:Vil det sige at nogen er støjsvage, og andre ikke?.. :?


Ja nogle xbox360 larmer mere end andre..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf weiglin » 4. dec 2005 17:55

Dem der er støjsvage.. er nok dem der er defekte. ;) Dem hvor billedet fryser. (Joke)
Sjovt nok har jeg ikke hørt om nogen hverken på det her forum eller på det andre danske konsolforums der har haft problemer med billedet osv. Gad vide om det ikke bare har været nogen sony fanboys der har ville putte lidt grus i maskineriet.
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Mr. White » 4. dec 2005 18:10

Hm, Jeg troede alle xboxene var identiske..
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Sp4 » 4. dec 2005 19:17

Jeg tror også det har noget at gøre med hvor meget støj man accepterer. Jeg synes at støjen acceptabel og lægger slet ikke mærke til det når jeg spiller.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Yodin » 4. dec 2005 19:25

Sp4 skrev:Jeg tror også det har noget at gøre med hvor meget støj man accepterer. Jeg synes at støjen acceptabel og lægger slet ikke mærke til det når jeg spiller.


jeg vil erklære mig enig, jeg syntes heller ikke den larmer uacceptabelt meget, ja.... den larmer lidt, men til forhold til hvad den kan syntes jeg det er okay, og min PC nærmest brøler, så jeg er fint tilfreds. :D :!:
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf JackRandom » 4. dec 2005 22:27

jeg tror dem der brokker sig over støjen, bare ikke har skruet højt nok op for anlægget når de spiller eller ser film.
i min mening larmer ingen konsoller, som noget jeg ville tænke over, men okay, jeg sidder som regel også forgabt i spillene, og koncentrerer mig om det fuldt ud, når det er.
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron