Xboxlife forum

GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig ind!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Gamemakerman » 30. nov 2005 13:19

Var vidst den første på siden der brugte det billed gamercard 8) men mit Gamercard kan ses under denne besked og glæder mig til at få min i morgen :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Telcontar » 30. nov 2005 13:54

Gamemakerman skrev:Var vidst den første på siden der brugte det billed gamercard 8) men mit Gamercard kan ses under denne besked og glæder mig til at få min i morgen :D


Well not quite - det var vist undertegnede - men det er pænt lige meget :lol:

Glæder mig også helt vildt til jeg får min, men nu er jeg f*me blevet syg,
ligger her med over 40 i feber :cry:
Telcontar
 


Indlægaf Voyager4DK » 30. nov 2005 14:33

Jeg valgte strategisk at ligge syg hele sidste weekenden, så jeg kunne bliver frisk til Xbox 360 kommer her på fredag... :P
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Rechain » 30. nov 2005 14:43

heroes --> Billedet bliver opdateret automatisk, når du har spillet nogen spil... ;)

Og jeg laver lige hva der passer mig, så jeg ska bare ind og hente min til Launch-Party hos ebgames kl. 22 imorgen :D ok, først ved midnat må de sælge den, men ligeså snart jeg får købt min, SÅ DET HJEM!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Novotex » 30. nov 2005 14:49

Gamemakerman skrev:Var vidst den første på siden der brugte det billed gamercard 8) men mit Gamercard kan ses under denne besked og glæder mig til at få min i morgen :D

Jep og dermed også den første, til at bryde reglerne om billedstørrelse i signatur :wink: :wink: :wink:

"-Billede i signaturen er tilladt, men må ikke overskride 300x80"
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=591

Men mon ikke xboxlife.dk kan lokkes til at redigere lidt i den del af reglerne, så vi kan blære os lidt med vores gamercard fremover.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Telcontar » 30. nov 2005 14:49

Voyager4DK skrev:Jeg valgte strategisk at ligge syg hele sidste weekenden, så jeg kunne bliver frisk til Xbox 360 kommer her på fredag... :P


Genial sans for planlægning - yes sir :lol:

Kan ikke bryste mig af samme sans - har også mistet stemmen fuldstændigt; så jeg måtte have min mor til at ringe til EB Games Kolding for mig :roll: - Jep den er 100% sikker nu :D - Var vist nok den første der blev skrevet op, men man ved jo aldrig :wink:
Telcontar
 


Indlægaf vx » 30. nov 2005 14:59

´mit
Billede
vx
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf EvilNinjaMoby » 30. nov 2005 15:04

Dit... ;)

Billede

Kode: Vælg alt
[url=http://gamercard.xbox.com/Chemical%20VX.card][img]http://card.mygamercard.net/Chemical%20VX.jpg[/img][/url]
Senest rettet af EvilNinjaMoby 30. nov 2005 15:06, rettet i alt 1 gang.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Rechain » 30. nov 2005 15:06

Jeg vaglte at placere mit på denne her måde:

[url=http://live.xbox.com/member/Rechain]
Billede [/url]

Altså linket til selve min profil på Xbox.com, og så hav det billede der opdateret automatisk når man har gamet noget :D

/Rechain
Senest rettet af Rechain 30. nov 2005 15:10, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EvilNinjaMoby » 30. nov 2005 15:10

Det er vist også det jeg har vist VX... ;)

Og andre...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Rechain » 30. nov 2005 15:10

Linket var bare forkert, først, har set du har redigeret det :P
Og hvorfor gør I ik som mig? Lave linket direkte til Xbox.com istedet for bare til gamercardet... :lol:

F.eks mit :)
http://live.xbox.com/member/Rechain

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EvilNinjaMoby » 30. nov 2005 15:15

Ja, glemte jo %20, så card'et var ikke det rigtige... :oops:

Jamen, giver det ikke det resultat - billedet opdateres da på begge måder, eller...?
Sidder på arbejde, så jeg har ikke lavet noget dybdegående research - har ikke engang styr på mit eget card... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Rechain » 30. nov 2005 15:18

Det jeg mener...er at billedet nu er sat ind, så det opdatere automatisk, så hvorfor ik lade det linke til Xbox.com (ens profil med alle oplysninger) istedet for en side, hvor der kun er ens gamercard, og så klikker man videre der...

Det sku stadig opdatereres automatisk går jeg ud fra, jeg har bare linket til min Xbox.com profil ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Telcontar » 30. nov 2005 15:30

Rechain skrev:Det jeg mener...er at billedet nu er sat ind, så det opdatere automatisk, så hvorfor ik lade det linke til Xbox.com (ens profil med alle oplysninger) istedet for en side, hvor der kun er ens gamercard, og så klikker man videre der...

Det sku stadig opdatereres automatisk går jeg ud fra, jeg har bare linket til min Xbox.com profil ;)

/Rechain


Great minds think alike :D Vi fik vist samme idé, gjorde jeg også da jeg satte billedet ind - Så man også kan man tjekke de forsk. stats :)
Telcontar
 


Indlægaf Voyager4DK » 30. nov 2005 15:36

Nemlig ja..
Kan da godt være det er bedre at linke til profil'en istedet for gamecard'et..
Men det mest optimale, ville jo være at vi havde vores Gamecard der direkte istedet for et billed med link... :P
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron