Xboxlife forum

GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig ind!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig i

Indlægaf HippiMonster » 17. nov 2020 20:52

Hi,
Jeg har sidste generation spillet på playstation, men er vendt stækt tilbage da jeg har købt en series x.Tænkte at vi skal give den ny generation et ordenligt skud sammen så, hvis nogle kunne være friske på at spille så add gerne mit gamertag. Er 28 år og spiller mange forskellige genre!
Gamertag: HippiMonster
HippiMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig i

Indlægaf syncmaster » 17. nov 2020 22:09

Jeg spiller overvejende forskellige COD spil inkl warzone, gta 4 og 5, diverse bil spil.
35 år. Spiller på Xbox Series X
Gamertag: desi play3r
syncmaster
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig i

Indlægaf Niclau » 27. apr 2021 08:07

Hej!

Jeg har de senere år savnet at have en god solid gruppe at spille med på Xbox'en, da mit gamle community med årene (desværre) er rykket i øst og vest. Jeg er 24 år og spiller lidt af det hele. Gør mig mest i single player spil, men har tidligere spillet meget Gta Online, Halo, diverse bilspil og lignende.
Kunne rigtig godt tænke mig at komme i gang med nogle flere online-oplevelser så som Fallout 76, Destiny 2 eller Elder Scrolls Online, hvis jeg kan finde nogle gode gutter / gutinder at spille med. Derudover synes jeg generelt set at det er skide hyggeligt at sidde og sludre på Xbox'en, uafhængigt af om man spiller samme spil.

Spiller på Series X

Gamertag: NicosLiveUser
Niclau
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense


Re: GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig i

Indlægaf Cowrider » 28. apr 2021 16:15

Hej Folkens

Jeg er begyndt at spille lidt COD warzone og/eller multiplayer.
Spiller på xbox one.
Kunne godt bruge nogle at spille med så man os får snakket lidt det sku lidt hyggeligere at spille.

Det er det eneste spil jeg får tiden til at gå med pt.
Spiller om aften efter 19 .
Fra fredag i ulige uger til fredag i lige. Nåe jeg ikke har børn.

Add mig gerne: Urabus_dk
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GAMERTAGS - Interesseret i at spille med danskere? kig i

Indlægaf OndskabeN » 10. apr 2022 16:20

jeg har lige fået købt en Xbox series X, efter en lang periode fraværende siden xbox 360.
nu er man efterhånden blevet de 34+ år og der passer sådan en xbox bare bedre ind.
er vildt imponeret over xbox cloud gaming når kæresten bruger tvet og man lige kan klappe macbook op og spille forza, eller andet via cloud.

hvis nogle har lyst til at spille / hygge nogle forskellige spil både fps. bilspil, eller sports spil er jeg frisk på at blive added: OndskabeN
OndskabeN
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster