Xboxlife forum

Mus og tastatur på Xbox360 ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Mus og tastatur på Xbox360 ?

Indlægaf JohnH » 2. mar 2008 20:31

Har kigget på forum'et, synes ikke jeg kan finde noget om det...

Jeg kan ikke spille FPS med controlleren og min pc er for sløv... sidder og spiller Fuel of War, og kan ikke styre noget :cry: , vil gerne have mus og tastatur til boxen, men kan se at det er da dyrt!
http://www.divineo.se/cgi-bin/div-se/xb360_ad_xfps360

er der andre muligheder?, nogen der har prøvet den box der?, er det i det hele taget 'lovligt' at bruge den online? kommer MS efter mig ? eller skal jeg se at få opgraderet min pc og stoppe med at tude ? :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf CaptainKicker » 2. mar 2008 20:35

Mener ikke at du kan bruge hverken mus eller tastatur til at styre et "spil" med.

Det eneste du kan bruge tastatur til er at skrive til andre osv.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Cerialbox » 2. mar 2008 20:37

eller skal jeg se at få opgraderet min pc og stoppe med at tude ?


Yep! :D
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Mus og tastatur på Xbox360 ?

Indlægaf Butcher » 2. mar 2008 20:57

JohnH skrev:Har kigget på forum'et, synes ikke jeg kan finde noget om det...

Jeg kan ikke spille FPS med controlleren og min pc er for sløv... sidder og spiller Fuel of War, og kan ikke styre noget :cry: , vil gerne have mus og tastatur til boxen, men kan se at det er da dyrt!
http://www.divineo.se/cgi-bin/div-se/xb360_ad_xfps360

er der andre muligheder?, nogen der har prøvet den box der?, er det i det hele taget 'lovligt' at bruge den online? kommer MS efter mig ? eller skal jeg se at få opgraderet min pc og stoppe med at tude ? :wink:
Kender det godt. Før kunne jeg også kun spille på min pc, og gik fuldstændigt i stå, når jeg skulle styre Crosshair OG personen med hver sin analoge stick :shock: .. Men jeg kan beroligere dig med at det tager vel ca. en lille mdr. tid (kommer self an på hvor meget du spiller ;) ), så er du lige så god med controller som du er nu med mus og tastatur.

YOU CAN DO IT!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Mus og tastatur på Xbox360 ?

Indlægaf JohnH » 3. mar 2008 06:09

Butcher skrev:
JohnH skrev:Har kigget på forum'et, synes ikke jeg kan finde noget om det...

Jeg kan ikke spille FPS med controlleren og min pc er for sløv... sidder og spiller Fuel of War, og kan ikke styre noget :cry: , vil gerne have mus og tastatur til boxen, men kan se at det er da dyrt!
http://www.divineo.se/cgi-bin/div-se/xb360_ad_xfps360

er der andre muligheder?, nogen der har prøvet den box der?, er det i det hele taget 'lovligt' at bruge den online? kommer MS efter mig ? eller skal jeg se at få opgraderet min pc og stoppe med at tude ? :wink:
Kender det godt. Før kunne jeg også kun spille på min pc, og gik fuldstændigt i stå, når jeg skulle styre Crosshair OG personen med hver sin analoge stick :shock: .. Men jeg kan beroligere dig med at det tager vel ca. en lille mdr. tid (kommer self an på hvor meget du spiller ;) ), så er du lige så god med controller som du er nu med mus og tastatur.

YOU CAN DO IT!!


Hehe, ok takker, så må jeg jo bare se at få øvet :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf toa_boa » 3. mar 2008 06:55

CaptainKicker skrev:Mener ikke at du kan bruge hverken mus eller tastatur til at styre et "spil" med.

Det eneste du kan bruge tastatur til er at skrive til andre osv.


Køb en lille lækker adaptor:
http://www.teamxtender.com/catalog/cata ... ductID=169
toa_boa
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf Lightyear dk » 3. mar 2008 08:43

Køb ikke de der adaptor, for jeg kan love dig det ikke kører godt.

Det minder overhovedet ikke som en mus du bruger på Pcen.

Da jeg fik min første xbox 1 med live i 2002, havde jeg arbejdet i en Pc cafe i 5-6 år (12 timers spil 6 days a week), så forstil dig et mareridt for mig, men det tog ca en 30 timers spil for at lære øje til hånd kordinationen med en controller.

Øv dig og giv ikke op, og tænk meget lidt mere camp end løbe frem, nu hvor du er helt dernede niveau mæssigt.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf TonserPerson » 3. mar 2008 12:39

ja jeg lider lidt af samme problem.....jeg er også vandt til fps på PC...syntes godtnok også det er lidt "hakket" og langsomt i forhold til musen...

omvendt har jeg nok ikke spillet så meget fps på min xbox endnu :)
TonserPerson
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf magneX » 3. mar 2008 12:46

Jeg har sådan en adaptor der, bruger den aldrig da jeg har lært at bruge controlleren :) Du kan smide et bud på min hvis du har lyst :)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster

cron