Xboxlife forum

Ønsker måske at sælge min Box

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf pbom » 9. feb 2008 01:01

det lyder da ret dumt..

du siger at du ikke bruger din xbox, derfor vil du istedet gå ud og bruge ~4000 på en ps3?

hvorfor ikke købe en alm. blueray afspiller som både er mere lydløs end en ps3 og som sikkert har bedre funktioner når det kun handler om at være en afspiller, og så beholde din xbox..

det sikkert også lige før du sparer penge på den måde..
pbom
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Mr. Aggiz » 9. feb 2008 01:27

pbom skrev:det lyder da ret dumt..

du siger at du ikke bruger din xbox, derfor vil du istedet gå ud og bruge ~4000 på en ps3?

hvorfor ikke købe en alm. blueray afspiller som både er mere lydløs end en ps3 og som sikkert har bedre funktioner når det kun handler om at være en afspiller, og så beholde din xbox..

det sikkert også lige før du sparer penge på den måde..


Har ladet mig fortælle at PS3 er den bedste Blu-ray afspiller på markedet til pengene i øjeblikket. Men det er slet ikke noget jeg er sikker på, mener bare at have læst det for ikke så lang tid siden :wink:

Men vil give pbom ret, du får ikke meget ud af, at skifte den ud med en PS3, for der kommer næsten de samme spil til de 2 maskiner og så kan du jo lige så godt vente til at de almindelige BD-afspillere falder i pris og på den måde spare penge.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Sethos88 » 9. feb 2008 01:29

Det ville da være endnu dummere at købe en standalone Blu-ray afspiller, til samme pris som en PS3 - Det ville da næsten være på grænsen til vanvid.

Men at købe en PS3 'bare' for at få en erstatning til noget man ikke bruger alligevel, det er ligeså dumt. ( hvis man ikke bruger Blu-ray funktionen )
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf MORP DK » 10. feb 2008 17:00

Hvis i læser et af mine tidligere indlæg, så vi jeg stadig gerne have muligheden for at spille en gang i mellem. men hvis jeg bare kan få 2000 for min box incl. spil, så kan jeg pluselig få både en BD afspiller og en spille konsol... Derfor kigger jeg på denne løsning! :p
MORP DK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster