Xboxlife forum

Min xbox larmer

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf GuffeDK » 9. feb 2008 23:22

MalarkY144 skrev:hvis i syntes benq larmer eller noget som helst , burde i skrue ned for jeres høreapperat eller whatever , man lægger slet ikke mærke til det når man spiller . og hvis man gør er det fordi man vil lægge mærke til det istedet for at spille... og har ikke prøvet lg eller samsung drevet så kan jo ikke vide om det er hele 2 db lavere -.- ,

Jeg har haft 2 xboxe en med nyeste BenQ drev og en med det nyeste LG Hatachi 0079 drev og en fra launzh der er stort set ikke forskel på BenQ og de 2 andre det er nok højest de 2 db der er forskel.

Men man kan godt nedsætte støjen på boxens dvd drev ved hjælp af mod men det må man ikke snakke om her på siden desvære. Selvom det er ret nice for det er ret meget man kan få støjniveauet ned.
GuffeDK
 
Indlæg: 900


Indlægaf tango » 10. feb 2008 00:19

Nogle modeller med Ben Q drev, er Falcon modeller og nogle modeller med Ben Q drev er IKKE Falcon modeller.

Falcon modellerne MED Ben Q drev, larmer ikke meget. Sådan én har jeg, og man kan tydeligt høre forskel. En Falcon model med Ben Q drev, er klart at foretrække.
tango
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf POWER-XBOX360 » 10. feb 2008 01:04

både mig og guffe har en falcon model og en ikke falcon lyden fra drevet er det samme selvom det er falcon men blæserne larmer ikke nær så meget.
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf FcbForever » 10. feb 2008 09:15

Hør nu lige venner, hvis Zneacer synes hans xbox larmer, så er det sådan set ligegyldigt hvad i andre synes :-).

Han mener den larmer, og så må han have nogle dæmpningsbud!

:-)
FcbForever
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf tango » 10. feb 2008 13:04

FcbForever skrev:Han mener den larmer, og så må han have nogle dæmpningsbud!

:-)


Mit bedste bud er en Falcon med Ben Q drev.

Enten det, eller så sørg for / håb på, at 360'eren går i stykker, så den kan sendes til reparation. Jeg har lånt en launch maskine med Hitachi drev, som de fik til at opføre sig som en Falcon med Ben Q, efter den var til reparation. Ikke dårligt.
tango
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Psymatiq » 10. feb 2008 14:59

da en af mine venner hørte min xbox for første gang troede han at den var gået i stykker.

lorte box :P godt at man kan skrue op for tvet.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron