Xboxlife forum

Min xbox larmer

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Min xbox larmer

Indlægaf Zneacer » 5. feb 2008 12:56

helt vildt... hvad gør i for at dæmpe støjen?
Zneacer
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf bjaelkesex » 5. feb 2008 13:00

Slukker for maskinen?
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf K3zo » 5. feb 2008 13:09

skruer højre op for tv'et :S
Billede
K3zo
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Zneacer » 5. feb 2008 13:13

jeg bor i lejlighed så det er ikke en mulighed... og slukke?? slet ikke en mulighed ;-)
Zneacer
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf JaniX » 5. feb 2008 13:13

har du prøvet at "banke" lidt på den?

Min blæser "tikker"/larmer nogen gange. så får den lige et par dunk/dask ovenpå (uden roterende Disk) så stopper det.
My Game's: Bully Shcolarship edt.; Biochock Nfs-Prostreet; Fifa08; Kane & Lynch; Forza2; Assasins Creed; Condemned; Oblivion; Halo3; Saint's Row; Crackdown; Fifa07; Nba Homecourt; Gun; PGR3; PerfectDarkZero; Call of Duty3; Gears of Wars; Just Cause; Hitman -BloodMoney.
JaniX
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Zneacer » 5. feb 2008 13:37

Burde vold være nødvendigt? Kan dette ikke løses med mods eller andet? Nogen der har erfaring med at installere nye blæsere i?
Zneacer
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf KebabKo » 5. feb 2008 13:45

Zneacer skrev:Burde vold være nødvendigt? Kan dette ikke løses med mods eller andet? Nogen der har erfaring med at installere nye blæsere i?


Hmm ville ikke ligefrem råde dig til at slå boksen. Og skifte blæsere er der nogle guides til (google), men du skal huske at din garanti ryger, og det fikser overhovedet ikke larmen fra drevet.

Anyways.. larm fra en xbox er noget man er nødt til at acceptere - eller købe en ps3 :)

Noicebox 360
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf loonitunius » 5. feb 2008 14:01

en ps3 larmer ligeså meget, det er i alt fald heller ikke en støjsvag maskine
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf JaniX » 5. feb 2008 14:15

Zneacer skrev:Burde vold være nødvendigt? Kan dette ikke løses med mods eller andet? Nogen der har erfaring med at installere nye blæsere i?


ikke vold bare små bank.
My Game's: Bully Shcolarship edt.; Biochock Nfs-Prostreet; Fifa08; Kane & Lynch; Forza2; Assasins Creed; Condemned; Oblivion; Halo3; Saint's Row; Crackdown; Fifa07; Nba Homecourt; Gun; PGR3; PerfectDarkZero; Call of Duty3; Gears of Wars; Just Cause; Hitman -BloodMoney.
JaniX
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf KebabKo » 5. feb 2008 14:21

loonitunius skrev:en ps3 larmer ligeså meget, det er i alt fald heller ikke en støjsvag maskine


Okay.. har faktisk aldrig været i nærheden af en ordentlig til at lægge mærke til det. Men kunne da forestille mig den larmer mindre end noisebox.. :)
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf loonitunius » 5. feb 2008 14:29

tja jeg syntes det næsten samme niveau .. nu har jeg ikke en selv men når jeg er ved min fætter syntes jeg ikke der den større forskel
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Anastacio » 5. feb 2008 14:48

Jeg har både en Xbox 360, PlayStation 3 og Wii stående. Hvis vi køre en 5-skala, hvor 1 er den mest støjsvage og 5 den mest støjende så er det som følgende:

Xbox 360 = 5/5: Støjer som bare pokker; bliver nød til at skrue op for tvet, men den står også to meter fra sofaen. Drevet er den primære grund til støjen.

PlayStation 3 = 2/5: Den støjer ikke, men den er heller ikke fuldstændig lydløs, men tæt på. Kommer an på, hvad man bruger den til.

Wii = 1/5: Støjer slet ikke, kun hvor den af en eller anden mærkværdig grund skal loade heftigt som i MySims.

Alle konsoller står lige ledes op.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Picco » 7. feb 2008 15:24

Jeg har også både X360, PS3 og Wii og er enig med Anastacio med hensyn til støjniveauer.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Psymatiq » 7. feb 2008 15:46

loonitunius skrev:en ps3 larmer ligeså meget, det er i alt fald heller ikke en støjsvag maskine


lol what ?

xboxen har et drev der normalt er lavet til en pc så det larmer som bare pokker. Mens bd drevet i en ps3 næsten ikke larmer og køleren er fuldstændig lydlæs på blæserniveau 1 som den kun går væk fra hvis du spiller et spil eller ser en bd. Og blæser niveau 2 kan kun svagt høres.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf zinck2 » 7. feb 2008 16:11

WTF?

PS3'en larmer ligeså meget som 360 - VRØVL!
zinck2
Niveau 4
 
Indlæg: 505


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron