Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 19:27

Det er detjo. Det samme sker hvert år. Det kan ikke komme bag på nogen.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf FroztyDane » 25. dec 2014 19:35

tror faktisk det er en hacker krig :(

Lizard squad skulle være igang med at angribe både live + psn men Anonymous hjælper med at beskytte PSN lige nu ...
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf DK 4pnig » 25. dec 2014 19:36

360´eren frøs i et spil wot, og har ikke kunne logge ind på xboxlive siden. er der flere med samme problem?
DK 4pnig
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf DK 4pnig » 25. dec 2014 19:38

på igen :)
DK 4pnig
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Mike JezZ » 25. dec 2014 19:41

Hm ser ud til at lizard squad alligevel fik live i knæ?
Seriøst, jeg kan ikke engang bruge youtube appen come on mand.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. dec 2014 19:43

Tro ikke det er lizard squad tro bare det er alle de ny konsoller der skal starte op :-) det er det samme være år :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf klarityDk » 25. dec 2014 19:44

Når jeg logger på har jeg kun menu baren og kan ikke bruge en eneste app. Tror også Lizard Squad er igang.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Mike JezZ » 25. dec 2014 19:57

hackNICE1112@ skrev:Tro ikke det er lizard squad tro bare det er alle de ny konsoller der skal starte op :-) det er det samme være år :-)



Hvis xbox live ikke kan tåle det burde de opgradere linjerne.

Jeg finder det ikke plausibelt :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 19:59

Det sker jo hvert år..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf IkkNico » 25. dec 2014 20:03

Opgradere linierne? Hvordan og hvorfor?
Hvis man bare kan "opgradere linierne", hvorfor gør man så ikke bare det som værn mod ddos angreb
Lige nu er 200.000+ konsoller ved at logge på Xboxlive for at hente day 1 opdateringen, samtidig med at et par millioner eksisterende brugere vil online og lege med deres nye julegaver.

På downdetector er 8 uf af de 10 øverste service med problemer spil relaterede. Hvorfor mon? ;)
https://downdetector.com/
Samme sides arkiver viser i øvrigt at Xbox Live havde problemer den 25/12 2013, og ikke i dagene op til eller efter. hvorfor mon?


FroztyDane skrev:tror faktisk det er en hacker krig :(

Lizard squad skulle være igang med at angribe både live + psn men Anonymous hjælper med at beskytte PSN lige nu ...

Det vil jeg godt vædde en omskæring på IKKE er tilfældet.
Lizard squad er efter min bedste overbevinsing nogle drenge, der sidder i en kælder og leger hackere. dvs. de tager tweeter hver gang en online service er nede. de har ikke angrebet noget som helst. Nogensinde.

Anonymous ville ALDRIG give sig i kast med at beskytte en økonomisk entitet i størrelsesordenen Sony. Det er ikke derfor anon eksisterer. Hvis vi lader som de lige nu beskytter PSN, hvordan skulle det så foregå i praksis? Hvcordan skulle anon beskytte PSN mod et ddos angreb eller et decideret hack?

De har jo ikke adgang til infrastrukturen. De har ingen overvågningsmuligheder. De har ikke nogen som helst mulighed for at vide hvor eller hvordan udefrakommende angriber Sony. De har ingen muligheder for at bounce uvelkommen trafik rundt mellem en masse servere (for at lette loaded for PSN).
Hvis nu en hacker sad lige nu, på vej ind i Sonys netværk, hvad skulle Anon så gøre? Det foregår jo ikke som på film, hvor man leger fangeleg online. Virkelighedens verden er meget mere røvsyg. Beklager, men det der lyder som en omgang tech-romantisk pladder ra nederste hylde.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf pede B » 25. dec 2014 20:15

LizardSquad tager i hvert fald æren for det på twitter.
https://twitter.com/fuckcrucifix

Om det er dem ved jeg ikke, men irriterende er det i hvert fald!
Men okei, kunne være man så skulle bruge lejligheden til at komme videre med nogle singleplayer spil.... øv.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf FroztyDane » 25. dec 2014 20:18

jeg baserer mit udsagn lidt på:



Alt det tekniske osv har jeg nul forstand på :)

Det skal siges jeg ikke selv decidered følger med i situationen så hvad der sker hvornår og hvorfor har jeg ingen virkelig viden om :)
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. dec 2014 20:22

pede B skrev:LizardSquad tager i hvert fald æren for det på twitter.
https://twitter.com/fuckcrucifix

Om det er dem ved jeg ikke, men irriterende er det i hvert fald!
Men okei, kunne være man så skulle bruge lejligheden til at komme videre med nogle singleplayer spil.... øv.


problemet er bare man ikke kan få fat i sit savegame :twisted: for af en eller anden årsag ligger der ikke en lokal kopi =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf ALIE » 25. dec 2014 20:22

hvis det bare var ægte. Anonymous ville smadre dem fuldstændig
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. dec 2014 20:31

Med begge konsoller i huset er det satme belastende at begge er nede ....

Jeg kan ikke engang signe ind på skype på min PC, den står barog cykler rundt :?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron