Xboxlife forum

Bortgivningstråden for LIVE-tid: 48 timer, 1 md. osv.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf FragBite » 3. aug 2010 17:39

Dennis #81 skrev:Jeg har 2 Guest Pass til Starcraft II (som giver 7 spille timer eller 14 dage alt efter hvad der kommer først)
Derudover har jeg 1 Guest Pass til WOW på 10 dage.

Send en PM hvis du kan bruge et pass

PM sendt vedr. Starcraft II guest pass :)
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Sredna » 4. aug 2010 10:27

Jeg søger stadig efter en 48 timers kode hvis der er en der har tilovers :)
Er rimelig desperat efter at spille MW2 igen, :O
Ville sætte stor pris på en kode :)
i må meget gerne PB den til mig, ellers tager folk den uden at skrive de tager den >_>
Første nuke i MW2 den 3. September!
Sredna
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Indlægaf MoorWen » 4. aug 2010 12:24

Send en pb hvis du er interesseret i en kode til 48 timers Live Guld Profil. Jeg sagde guld
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf MoorWen » 4. aug 2010 12:28

PS så koster en guld profil altså langt fra noget der minder om en guld pris eller, den æder jo ikke ligefrem dine lommer? Medmindre du er avis-bud. En halv time hver den sidste Onsdag i måneden...:o
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf SvAmP » 7. aug 2010 17:10

Randløv skrev:PS så koster en guld profil altså langt fra noget der minder om en guld pris eller, den æder jo ikke ligefrem dine lommer? Medmindre du er avis-bud. En halv time hver den sidste Onsdag i måneden...:o


fatter slet ikke man gider at have en xbox hvis man ikke har råd til guld profil.
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Gajda » 7. aug 2010 17:54

Har to koder, som jeg forærer væk. Den ene er en 48 timers kode til Xbox LIVE, og den anden er til Flashback map pack i Gears of War 2.

Det er først til mølle, men skriv når de er blevet brugt, så andre ikke indtaster dem forgæves. :)


Billede
Billede
Senest rettet af Gajda 7. aug 2010 22:14, rettet i alt 1 gang.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Hanzo » 7. aug 2010 21:21

Fanden i helvede, dårligt tidspunkt for nettet at dø. :(

Hvor fik ud de koder, Gajda? En butik? :V
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf CaptainKicker » 7. aug 2010 21:43

Jeg har en ven der i ny og næ kommer og spiller Sacred med mig, men vi mangler noget guld, der kan bruges i et par dage. Hvis nogen har noget 2-dages guld de ikke skal bruge, så send en PB.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Cena » 7. aug 2010 21:47

Sendt PM til Kicker med kode :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Gajda » 8. aug 2010 07:21

Hanzo skrev:Fanden i helvede, dårligt tidspunkt for nettet at dø. :(

Hvor fik ud de koder, Gajda? En butik? :V


Den lå i æsken til GoW 2.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf tretrediedele » 8. aug 2010 13:05

Gajda skrev:Har to koder, som jeg forærer væk. Den ene er en 48 timers kode til Xbox LIVE, og den anden er til Flashback map pack i Gears of War 2.

Det er først til mølle, men skriv når de er blevet brugt, så andre ikke indtaster dem forgæves. :)



takker for GoW2 mappack koden, fandt dog ud af for sent at i GoW2:GoTY som jeg købte for nogle uger siden at der var en kode til 'All Fronts Collection' som indeholder alle mappacks, så håber ikke andre kunne have brugt den, men det tror jeg heller ikke siden de fleste andre sikkert også har kode til 'All Fronts'

har selv 2års guld så kan ikke bruge koden men testede den lige og en anden har brugt den.


Jeg har selv 3 koder til 48 timers guld, så de 3 næste der laver et indlæg og spørger efter en sender jeg en med pb.
tretrediedele
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Maltéz » 8. aug 2010 15:01

fejl
Senest rettet af Maltéz 8. aug 2010 15:03, rettet i alt 1 gang.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Maltéz » 8. aug 2010 15:01

tretrediedele skrev:
Gajda skrev:Har to koder, som jeg forærer væk. Den ene er en 48 timers kode til Xbox LIVE, og den anden er til Flashback map pack i Gears of War 2.

Det er først til mølle, men skriv når de er blevet brugt, så andre ikke indtaster dem forgæves. :)



takker for GoW2 mappack koden, fandt dog ud af for sent at i GoW2:GoTY som jeg købte for nogle uger siden at der var en kode til 'All Fronts Collection' som indeholder alle mappacks, så håber ikke andre kunne have brugt den, men det tror jeg heller ikke siden de fleste andre sikkert også har kode til 'All Fronts'

har selv 2års guld så kan ikke bruge koden men testede den lige og en anden har brugt den.


Jeg har selv 3 koder til 48 timers guld, så de 3 næste der laver et indlæg og spørger efter en sender jeg en med pb.


Jeg vil gerne have én. :)
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf tretrediedele » 8. aug 2010 15:12

Maltéz skrev:Jeg vil gerne have én. :)


har sendt en pb.
tretrediedele
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Sredna » 8. aug 2010 20:50

Jeg kunne også godt tænke mig en kode :)
Sredna
Niveau 4
 
Indlæg: 419


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron