Xboxlife forum

Gears of War - Er det meget voldligt?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Det er så voldligt, at jeg vil anbefale alle, at spille det uden blod!

Det er ret voldligt
53
54%
Det lidt voldligt, men ikke noget specielt
20
20%
Det er ikke særlig voldligt, kun i nærkampe (motorsav o.l.)
26
26%
 
Afgivne stemmer : 99

Gears of War - Er det meget voldligt?

Indlægaf Nasty Beaver » 12. dec 2007 18:56

Hey Xboxlifers!

Ja, jeg overvejer at købe en Xbox 360 sammen med Gears of War. Men da spillet ser rimelig voldligt ud, så vil jeg gerne vide, hvor voldligt I synes det er. Min mor er nemlig ikke så vild med, at jeg spiller sådan nogen voldlige spil. (Jeg må gerne, men hun foretrækker at jeg spiller nogen mindre voldlige spil) Og så er det også mest fordi, at jeg nyder at spille et spil uden uhygge og meget blod, jeg vil bare have super action!

Håber I vil hjælpe mig. :D

/M!kk3l
Senest rettet af Nasty Beaver 12. dec 2007 18:58, rettet i alt 2 gange.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Khaine775 » 12. dec 2007 18:57

Der er egentlig ikke så meget uhygge og blod i spillet, men selve stilen kan godt virke en smule grotesk, og brutal. Jo, måske er der egentlig en hel del blod i (især når man bruger kædesaven), men når man bare skyder folk så ser blodet rimelig kunstigt ud.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf centric dk » 12. dec 2007 18:58

Der er meget blod med i spillet, så ud fra hvad du skriver er det bestemt ikke et spil for dig.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf mailo244 » 12. dec 2007 18:59

det er meget voldeligt især når du tager motorsavsen ned i the bad gays for så sprøjter blodet ud over det hele og op på din skærm og bagefter kan du så nyde synet af en arm og lidt mere der ligger og er blodig sammen med hans døde lig . bare et eksempel på hvor voldeligt det ka være
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Khaine775 » 12. dec 2007 18:59

centric dk skrev:Der er meget blod med i spillet, så ud fra hvad du skriver er det bestemt ikke et spil for dig.


Ja. En skam for det er ellers sådan et gudespil.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Khaine775 » 12. dec 2007 19:00

mailo244 skrev:det er meget voldeligt især når du tager motorsavsen ned i the bad gays for så sprøjter blodet ud over det hele og op på din skærm og bagefter kan du så nyde synet af en arm og lidt mere der ligger og er blodig sammen med hans døde lig . bare et eksempel på hvor voldeligt det ka være


Hvilket gør det så skide fedt :P
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Nasty Beaver » 12. dec 2007 19:01

Hvad med når man spiller uden blod? Hvor voldligt er det så, og går noget af det gode gameplay så væk?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Dr_Gonzo » 12. dec 2007 19:08

spillet bygger på ultravold og bane 3 er ret horror-agtig!
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Clonix » 12. dec 2007 19:14

M!kk3l skrev:Hvad med når man spiller uden blod? Hvor voldligt er det så, og går noget af det gode gameplay så væk?


Kan man spille uden blod ? :?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf KevinKes » 12. dec 2007 19:16

M!kk3l skrev:Hvad med når man spiller uden blod? Hvor voldligt er det så, og går noget af det gode gameplay så væk?
Hvis man kan det, så dræbes meget af stemningen, synes jeg.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf OldTymer72 » 12. dec 2007 19:21

Clonix skrev:
M!kk3l skrev:Hvad med når man spiller uden blod? Hvor voldligt er det så, og går noget af det gode gameplay så væk?


Kan man spille uden blod ? :?


uden at smide spillet i maskinen tør jeg godt sige at blod kan disables i options.... ret mig - anyone - lige hvis jeg tager fejl.
Er blodet der ikke vil jeg tro vi rammer et godt actionspil som måske kunne være noget for dig.
Jeg har selv børn og er obs på hvilke spil de spiller.
Med blod er det ikke et der falder ind under de kategorier du søger, men det er et supergodt spil og synd at snyde sig selv for... og det er ikke uhyggeligt.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Scurvy Lobster » 12. dec 2007 19:25

Gears er MAX voldeligt! Man saver sine modstandere over med kædesav, og blodet sprøjter til alle sider. Som en ekstra bonus kan man selv blive savet midt over, eller sprængt i stumper og stykker!

Selv hvis man kan fjerne blodet (jeg ved ikke om det er muligt), så vil jeg stadig mene vi har med en ekstrem grad af vold at gøre.

Såfremt du køber en Xbox 360, så vis for guds skyld ikke Gears of War til din mor! Uanset hvordan det vendes og drejes, så er spillet top-voldeligt, og hvis din mor ikke synes om det, så ændrer fjernet blod ikke det faktum.

mine cents...
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Da Senzai » 12. dec 2007 20:02

Gears er rigtigt voldeligt, og det er også, det eneste der er fedt ved spillet. At det ser voldfedt ud, når man slår folk ihjel. Jeg Lawler stadig hvergang (eller de få gange det sker xD), når min modstander bruger at stikke af, hvorefter jeg skyder benet af ham med SHotGunnen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf LiquiDelta^ » 12. dec 2007 20:16

Ja det er voldeligt - men det betyder ikke du skal undgå det. Gameplayet er super og historien, omgivelserne osv er glimrende. Selvfølgelig kan det være du bliver noget frastødt af volden, men jeg har spillet det med min lillebror på 11 i Coop, og du vænner dig til volden. Og man får altså smag for kædesaven til sidst.. ^_^
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf pbom » 12. dec 2007 23:39

Det er uden tvivl et super fedt spil, men det er altså sindsygt voldeligt, udover at du saver folk i stykker (eller selv bliver savet i stykker, hvilket er meget ydmygende) så kan du også få tapet en granat fast på kroppen hvilket gør at du ender i en utroligt masse stykker.

Derudover sker det tit at man får hovedet blæst af af en sniper, her sprøjter blodet også ud over det hele, og endelig kan shotgun'en også forvandle dig til en stor bunke rødt lort..

det værste ved hele spillet er dog næsten mentaliteten når man er blevet skudt så man ligger ned og bløder, men stadig ikke er helt død, da gælder den nemlig for modstanderen om at komme over og trampe dig i hovedet indtil du til sidst dør helt.

MEN, man skal bare lade være med at tage det alt for seriøst, det er kun et spil, og jeg går ikke ud og tramper på folk uanset hvor meget jeg ser det på min xbox, det kan jeg godt forsikre jer om.. :)
pbom
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster