Xboxlife forum

Sablet ned....

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 12:51

Nu laver vi altså lige en afslutning på denne debat.

Nogle personer kan bedst lide PCen, xboxen, gamecuben, ps2en eller hvad det nu er for en maskine og det er fint nok. Folk har lov til at have deres mening om maskinerne, men hvis hader en anden maskine så lad hver med at skrive det. Jeg respektere at SlugZ bedre kan lide PCen, jeg respektere dem der holder af de maskiner de nu kan lide. Du har ret i, at PCen er bedre end konsollerne teknologisk set, men det hele handler om spillene og der har folk hver deres smag. Derfor vil jeg bede jer alle om ikke at diskutere sådan nogle diskutioner med hvilken maskine I synes er bedst for de vil bare gøre folk sure. Vi vil ikke have sure opstøder på XboxLife. I har skam stadig samme frihed på forummet, som I altid har haft, men hvis I har noget dårligt at sige om en maskine så lad hver med at skrive det, men bare acceptere den andens valg og mening for så for vi ingen diskution, og det gælder for os alle.

På forhånd tak :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 20. feb 2004 14:59

Nu må du blive lige så pissed som du vil, men jeg har siddet og blevet provokeret et godt stykke tid til at gøre det her :)

Pc er bedre end Xbox... Siger du ja. Rent spil mæssigt anser jeg Xbox for at have et godt overtag. Og ffs når man snakker spil snakker man sq IKKE kun grafik! 3Ghz gør ikke gameplayet bedre! Og desuden synes jeg ikek at jeg har set spil til PC som overgår Xboxens grafik med noget synderligt. hvis du kigger på Specs Så JO PC'en er bedre, men som sagt utallige gange før så bliver spillene stort set lige så flotte med noget god optimering.

Desuden synes jeg ikke at jeg har hørt eller set et spil til PC som bliver/er über godt. Nu tænker jeg på Fable, BC, Ninja gaiden og Halo2 til xbox. De ser über gode ud. Men PC udviklerne har fået et hak i pladen og kører lige i øjeblikket stort set kun i krigs- og FPS spil! De utallige Medal Of Honor og Battlefield står mig snart langt ud af halsen.

Og som du jo nok har været så smarte at regne ud sidder alle der er med i denne diskussion ved en computer. Underligt nok... (;)) Men alle der køber en Xbox køber den ikke for at skrive på vel? De køber den for at spille på... Og det er der jeg anser Xboxen for at være overlegen. PC'en kunne godt blive det hvis udviklerne gad at tage sig sammen.

Og hvad angår det "bagtaleri" der er foregået herinde mens den anden debat har kørt, har sq været begrundet.. Nu siger jeg ikke jer, men jeg har UTALLIGE gange oplevet at jeg var igang med en god diskussion om netop dette emne (Dog Xbox Vs. PS2) og der så kommer en PC frak ind og skriver fuldstændig uden grundlag eller argumenter at "PC ER DEN BEDSTE".... Det bliver jeg fanme pissed over... Og bare din kommentar, Slugz, om at "enhver idiot kan se at Pc er bedst" bliver jeg pissed over...

Sådan.. Skulle altså ud med det....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 15:05

Det er da heller ikke de klogeste sætninger SlugZ kommer med. SlugZ har du overhovedet en Xbox?

Desuden er du SlugZ, blevet irriteret over at Buktu (eller også var det en anden) har kaldt jeres forum for skod, men det har han ligeså meget ret til som du har til at sige ligeud "PC er bedre end Xbox" for du SlugZ kritisere en af Buktu's (eller også var det en anden) ting så han må også kritisere en af dine ting netop forummet.

Og hvad hjælper det egentlig at have en hardware mæssig god computer når mange af spillene ikke er gode, og det er de på xbox. Men igen er det en smagssag.

Og hvad jeg husker, så har du ingen xbox SlugZ.

Og Buktu, jeg forstår godt din holdning til det hele.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Docmesty » 20. feb 2004 15:10

jep er enig. synes xbox er den fedeste at spille på, og som jeg ser det er halo, som er et par år gammelt til xbox ikke særlig pæn på pc i forhold til xbox.. En grund til at udviklere ligger mere vægt på konsollerne er jo klar. Folk brander spil, eller bruge cracks til at spille med på pc. Konsol spil sælger typisk 6 gange mere end til pc. Og havde vi ingen pirater faldt prisen på alle spil til det halve.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf SlugZ » 20. feb 2004 15:59

game killer skrev:Det er da heller ikke de klogeste sætninger SlugZ kommer med. SlugZ har du overhovedet en Xbox?

Desuden er du SlugZ, blevet irriteret over at Buktu (eller også var det en anden) har kaldt jeres forum for skod, men det har han ligeså meget ret til som du har til at sige ligeud "PC er bedre end Xbox" for du SlugZ kritisere en af Buktu's (eller også var det en anden) ting så han må også kritisere en af dine ting netop forummet.

Og hvad hjælper det egentlig at have en hardware mæssig god computer når mange af spillene ikke er gode, og det er de på xbox. Men igen er det en smagssag.

Og hvad jeg husker, så har du ingen xbox SlugZ.

Og Buktu, jeg forstår godt din holdning til det hele.

Nej, jeg har ikke en Xbox, men har tænkt på at anskaffe mig en... kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Jeg er godt træt af det her... da jeg sagde "PC er bedre end Xbox" mente jeg at PC kan alt hvad en Xbox kan + en masse mere, derfor er den bedre. OG IKKE EN SKID MED AT MIN PC ER BEDRE END XBOX - FOR DET ER DEN IKKE! Jeg kravler af sted med et GeForce 2 MX 400 og det kan jo ikke præstere helt vildt...

Jeg har ikke kritiseret Xbox. Jeg sætter den i perspektiv mod PC. Jeg har intet imod den konsol.

...nu tager du grueligt fejl. Jeg har ikke kritiseret hans Xbox... Det er jo et varemærke ffs! Basse DK kritiserede GP's forum. Det er ikke mit, jeg arbejder der bare. Ligesom du hjælper her.

Og hvad hjælper det egentlig at have en hardware mæssig god computer når mange af spillene ikke er gode, og det er de på xbox. Men igen er det en smagssag.

Det er jo ikke det vi snakker om...

Og hvad jeg husker, så har du ingen xbox SlugZ.

Nej, det har jeg ikke så jegkan desværre ikke være med i jeres sekt.

Og Buktu, jeg forstår godt din holdning til det hele.

Det var da godt... for så er der da nogle der gør.


Hvorfor er I umulige at diskutere med? Vi er både blevet kaldt idioter og svæklinge inde på GP's forum... sekt... tsk tsk. :o
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 16:09

Ja, men GP er noget du kan lide, det samme gælder Basse, han kan lide sin xbox. Og der er simpelthen ingen grund til at sætte PC i perspektiv mod xbox, disse topics findes på mange andre forums, hvor man kan søge efter det.
Det kan godt være vi herinde er umulige at diskutere med, men du er også umulig at diskutere med eftersom du vil have så mange beviser.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SlugZ » 20. feb 2004 16:14

Buktu skrev:Nu må du blive lige så pissed som du vil, men jeg har siddet og blevet provokeret et godt stykke tid til at gøre det her :)

Pc er bedre end Xbox... Siger du ja. Rent spil mæssigt anser jeg Xbox for at have et godt overtag. Og ffs når man snakker spil snakker man sq IKKE kun grafik! 3Ghz gør ikke gameplayet bedre! Og desuden synes jeg ikek at jeg har set spil til PC som overgår Xboxens grafik med noget synderligt. hvis du kigger på Specs Så JO PC'en er bedre, men som sagt utallige gange før så bliver spillene stort set lige så flotte med noget god optimering.

Desuden synes jeg ikke at jeg har hørt eller set et spil til PC som bliver/er über godt. Nu tænker jeg på Fable, BC, Ninja gaiden og Halo2 til xbox. De ser über gode ud. Men PC udviklerne har fået et hak i pladen og kører lige i øjeblikket stort set kun i krigs- og FPS spil! De utallige Medal Of Honor og Battlefield står mig snart langt ud af halsen.

Og som du jo nok har været så smarte at regne ud sidder alle der er med i denne diskussion ved en computer. Underligt nok... (;)) Men alle der køber en Xbox køber den ikke for at skrive på vel? De køber den for at spille på... Og det er der jeg anser Xboxen for at være overlegen. PC'en kunne godt blive det hvis udviklerne gad at tage sig sammen.

Og hvad angår det "bagtaleri" der er foregået herinde mens den anden debat har kørt, har sq været begrundet.. Nu siger jeg ikke jer, men jeg har UTALLIGE gange oplevet at jeg var igang med en god diskussion om netop dette emne (Dog Xbox Vs. PS2) og der så kommer en PC frak ind og skriver fuldstændig uden grundlag eller argumenter at "PC ER DEN BEDSTE".... Det bliver jeg fanme pissed over... Og bare din kommentar, Slugz, om at "enhver idiot kan se at Pc er bedst" bliver jeg pissed over...

Sådan.. Skulle altså ud med det....


Pc er bedre end Xbox... Siger du ja. Rent spil mæssigt anser jeg Xbox for at have et godt overtag. Og ffs når man snakker spil snakker man sq IKKE kun grafik! 3Ghz gør ikke gameplayet bedre! Og desuden synes jeg ikek at jeg har set spil til PC som overgår Xboxens grafik med noget synderligt. hvis du kigger på Specs Så JO PC'en er bedre, men som sagt utallige gange før så bliver spillene stort set lige så flotte med noget god optimering.

GODT! Det er jo det jeg vile frem til lige fra starten af.

Desuden synes jeg ikke at jeg har hørt eller set et spil til PC som bliver/er über godt. Nu tænker jeg på Fable, BC, Ninja gaiden og Halo2 til xbox. De ser über gode ud. Men PC udviklerne har fået et hak i pladen og kører lige i øjeblikket stort set kun i krigs- og FPS spil! De utallige Medal Of Honor og Battlefield står mig snart langt ud af halsen.

Det er vel smag og behag... men sig mig: Er Halo2 ikke også et krigsspil og FPS? Fra starten af var Halo jo planlagt at komme til PC, så blev Bungie købt af Microsoft og resten kender vi. Det er også fair nok! Det var et klogt træk fra Microsoft's side.

Og som du jo nok har været så smarte at regne ud sidder alle der er med i denne diskussion ved en computer. Underligt nok... (;)) Men alle der køber en Xbox køber den ikke for at skrive på vel? De køber den for at spille på... Og det er der jeg anser Xboxen for at være overlegen. PC'en kunne godt blive det hvis udviklerne gad at tage sig sammen.

Smag og behag. Jeg kan godt lide at spille på en PC - og det er ikke på det punkt jeg siger PC'en er bedst. (Som jeg også har prøvet at få sagt i lang tid, men åbenbart bliver ignoreret)

Og hvad angår det "bagtaleri" der er foregået herinde mens den anden debat har kørt, har sq været begrundet.. Nu siger jeg ikke jer, men jeg har UTALLIGE gange oplevet at jeg var igang med en god diskussion om netop dette emne (Dog Xbox Vs. PS2) og der så kommer en PC frak ind og skriver fuldstændig uden grundlag eller argumenter at "PC ER DEN BEDSTE".... Det bliver jeg fanme pissed over... Og bare din kommentar, Slugz, om at "enhver idiot kan se at Pc er bedst" bliver jeg pissed over...

Jamen... når man snakker om hvad, der er bedst, så kan det jo kun være teknologisk set. For man kan jo ikke diskutere smag. Derfor er PC'en også den bedste, men derved siger jeg ikke de andre er dårlige. Du elsker din Xbox og det er fint. Jeg elsker min PC og det er fint. Vi kan jo ikke diskutere om hvilken af dem vi bedst kan lide... det er umuligt. Derfor bliver man nødt til at diskutere om hvad der kan mest... og det er der PC'en vinder.

Jeg bliver også pissed over at blive kaldt idiot. Det skulle da være muligt at diskutere som nogle civiliserede mennesker.

...eller hva'?
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf SlugZ » 20. feb 2004 16:22

game killer skrev:Ja, men GP er noget du kan lide, det samme gælder Basse, han kan lide sin xbox. Og der er simpelthen ingen grund til at sætte PC i perspektiv mod xbox, disse topics findes på mange andre forums, hvor man kan søge efter det.
Det kan godt være vi herinde er umulige at diskutere med, men du er også umulig at diskutere med eftersom du vil have så mange beviser.


Ja, men GP er noget du kan lide, det samme gælder Basse, han kan lide sin xbox.

:lol: Du har lige sagt at racisme er i orden... Men sådan er verden sjovt nok ikke. Hvis din kæreste bliver dræbt, dræber du heller ikke morderens mor, vel?

Og der er simpelthen ingen grund til at sætte PC i perspektiv mod xbox, disse topics findes på mange andre forums, hvor man kan søge efter det.

Det gør vi heller ikke her... det var en diskution vi havde inde på GP om forskellen på Xbox og PC.

Det kan godt være vi herinde er umulige at diskutere med, men du er også umulig at diskutere med eftersom du vil have så mange beviser.

Ja, I er faktisk temmelig besværlige. I hidser jer op over ingenting og kaster håndtegn og skældsord til alle sider.
Jeg vil have beviser? Ja, da. Jeg havde jo haft en anden opfattelse, så der skal da noget til før jeg bare sådan kan skifte tankegang. Men jeg har fundet en komplet spec. liste, så problemet har ordnet sig og jeg har sendt den til GameSpot.
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Buktu » 20. feb 2004 16:24

Læs på det andet forum så kan du se min version af "Svækling"...

Og med specs.. Hvis du så læser videre finder du ud af at jeg faktisk skider på det da Min Xbox kan yde næsten lige så god grafik som et 3 ghz monster...

Og jo Halo er et FPS... Men det er ikke ene FPS vi går og venter på... Der er selvfølgelig DoomIII og Half-Life2.. De er langt mere ventet i PC communytiet... Og så er der Halo2 som er rigtig ventet blandt Xbox fans. men ellers er der ikke andre... Hvis du kigger på PC er der nærmest bare 10 FPS spil der kæmper om at være det "Bedste PC spil"... Jeg kiggede lig inde på Gameplanets forum og så jeres mest ventede Pc spil lister... Bare ved at kigge på en af de øverste kan man se at 4 ud af 5 af de psil der er mest ventet er FPS... Ved Xbox ligger Ninja Gaiden (Action), Fable (RPG), og BC (Lidt udefinerlig.. Nogen kalder det en "Hulemands- simulator...) det ligger MEGET højt på listen hos mange... Ellers er det Driv3r og lignende.. ikke nær så mange FPS spil.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 16:31

Du har lige sagt at racisme er i orden... Men sådan er verden sjovt nok ikke. Hvis din kæreste bliver dræbt, dræber du heller ikke morderens mor, vel?

Faktisk ikke nej, men jeg vil lige pointere hårdt at jeg slet ikke går ind for racisme.

Men jeg har fundet en komplet spec. liste, så problemet har ordnet sig og jeg har sendt den til GameSpot.

Hvorfor har du sendt den til gamespot kan det ikke være ligemeget?

Derfor bliver man nødt til at diskutere om hvad der kan mest... og det er der PC'en vinder.

Hvorfor diskutere om, hvad der kan mest når man allerede ved, hvad der kan mest?

Og noget jeg gerne vil have er, at du lader hver med at lyde så lorte sikker med dine udtalelser om, hvad xbox kan. Du har før skrevet dette:
Ingen konsol spil gør brug af anti-aliasering. Så er udviklerne da godt nok godt dumme

Det er dig der er helt forkert på den.

Og lad hver med at tage en diskution op, hvor du lyder så sikker og hvor du faktisk er forkert på den med alle dine første udtalelser.

Det er det der pisser mig total af.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 20. feb 2004 16:49

Nu har mig og de andre sluttet fred inde på GP Froummet ;)
Foreslår at vi går det samme her...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 17:04

Ja tak! :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SlugZ » 20. feb 2004 17:04

Total enig, men jeg forbeholder min ret til at modargumentere.

Og lad hver med at tage en diskution op, hvor du lyder så sikker og hvor du faktisk er forkert på den med alle dine første udtalelser.

Ja, jeg var forkert på den. Men det var jo det jeg havde læst. Det giver jo ingen mening at jeg skulle kommer herind og lyve. Jeg har indrømmet mit fejl og har rettet fejlkilden.

Ja, ih. Undskyld. Jeg skal nok stoppe med at diskutere ting jeg ved noget om. Jeg vidste jo ikke at det jeg vidste var forkert (fuck det lød dumt :) )


Det der pisser mig af, er stemningen disse steder. Det er fyldt med had og meningsløse fordomme. Kan heller ikke lide Basse DK, men ham kommer jeg nok (heldigvis) heller ikke til at se mere til.

Ovenstående må jeg gerne skrive for dette forum pisser på regelsættet vedr. personlig krænkelse.

[Case Closed]
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Papa » 20. feb 2004 17:12

Tag det dog roligt. Basse DK starter et emne "sablet ned" og så forsvarer Slugz.
Folk holder så med Basse fordi at han er til xbox, isteden for at indse at han har sagt noget latterligt. Fanboys...

Buktu. "Desuden synes jeg ikke at jeg har hørt eller set et spil til PC som bliver/er über godt. Nu tænker jeg på Fable, BC, Ninja gaiden og Halo2 til xbox. De ser über gode ud. " Alle spil som ikke er udkommet endnu. Så kan du egentlig heller ikke bruge det så...

Game Killer: Hvis Slugz skal holde op med at føle at han har ret, skal du ligeså holde op med at tro du bestemmer fordi du er mod.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 17:18

Jeg ved da godt, at jeg ikke bestemmer over XboxLife siden, det gør derimod vores redaktør Nicolai Dalsgaard. Dog bliver jeg sommetider også nød til at have en hård grænse for at det kan stoppe. Og desuden synes jeg du skal trække din bemærkning tilbage. Jeg ved godt jeg ikke bestemmer, men jeg har nogle ting jeg skal holde styr på, som mod og bliver nogle gange nød til at være hård.
Diskutionen gik netop over og blev til Xbox VS. PC.

Jeg låser dette topic for det stopper åbenbaret aldrig herinde så derfor sætter jeg en ende på dette total ligegyldige topic og jeg regner med, at vi alle har sluttet fred.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster