Xboxlife forum

chippo!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

chippo!

Indlægaf Docmesty » 17. feb 2004 22:27

hey, er der nogen der ved om man kan få et program til sin xbox, så man kan spille on-line MED chip.. og jeg mener ikke et man skal gøre igennem sin pc, men direkte fra feks. evox.. det skulle de eller tage at lave, hvis der ikke er.
-nogen der selv har, og kan anbefale en løsning så man ellers kan få chip og xbox-live. Og selfølgelig mulighed for at bruge hdden til feks. at lægge spil ind på, have film osv.. dvs også mulighed for en større hd.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf GrillBillerDK » 17. feb 2004 23:22

yep..

den hedder.. "KøbEnEkstraXbox" og fås fra ca. 1300kr inkl 2 spil..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Docmesty » 18. feb 2004 09:49

hmm.. kan man så egentlig købe en ny en med chip fra start?- evt. hvor?
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf ButtCrack dk » 18. feb 2004 12:16

Prøv DBA
ButtCrack dk
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf Salleman » 18. feb 2004 15:37

Jeg har chip i min xbox, og spiller over LIVE... Det er meget nemt, du skal bare have en DUAL bios, så er det ikke noget problem at spille LIVE. Bare man husker at slå chippen fra inden man logger på..

Dette er den eneste mulighed for at spille over live med chip... Kan du ikke slukke for chippen, eller skifte til original bios, er der ikke noget at gøre.. Logger du på LIVE med en uoriginal BIOS så bliver dit HD EEPROM nr. banned for altid. D.v.s at du er nødt til at købe en helt ny xbox, for at komme på LIVe igen....
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster

cron