Xboxlife forum

min nye Xbox 360 premium er med HDMI

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

min nye Xbox 360 premium er med HDMI

Indlægaf shadowhunter » 15. okt 2007 15:52

da jeg her igår blev så fristet i blockbuster med deres tilbud på en xbox360 premium og forza motorsport 2 til kun 2195 kr blev jeg enig med mig selv om at jeg skulle ha en igen sammen med min PS3


jeg blev pænt overrasket over da jeg kom hjem og opdagede at den havde HDMI udgang....

men jeg har fået afvide at det kun er elite og en pro udgave der skulle ha HDMI er det rigtig eller er microsoft begyndt at smide hdmi i alle maskiner..
Xbox 360 og PS3
shadowhunter
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Rechain » 15. okt 2007 15:55

Nej, de har smidt HDMI i alle nyere premium konsoller.
Der står HDMI på kassen, de nye som er med ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Dr_Gonzo » 15. okt 2007 16:16

Hvilken Blockbuster har du købt den i, jeg overvejer nemlig også at købe en ny, da jeg er blevet dødtræt af at vente på den jeg har til reperation, da det er 4. gang jeg har den til rep. Så jeg ville geren ha' en mere så jeg er sikker på altid at ha' en der virker.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Stinger » 15. okt 2007 17:56

Løber lige ned og henter en i min lokale Blockbuster om lidt. Hvor på kassen står det, så jeg ved at det er en ny Premium med HDMI?
Stinger
 


Indlægaf brwnx » 15. okt 2007 18:07

larmer den mere eller mindre???
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Stinger » 15. okt 2007 19:32

Begge Blockbusters i KBH med gamerush har dem udsolgt og ved ikke hvornår og om de får dem igen mens tilbudet løber.

Der står tydeligt HDMI på siden af boxen under "content" -
Stinger
 


Indlægaf shadowhunter » 15. okt 2007 23:59

jeg købte min i blockbuster i thisted og der står HDMI på bagsiden med småt....

om den larmer mere eller mindre aner jeg ikke jeg solgte min første 360 i marts da jeg fik PS3.. synes dog den larmer pænt men ikke så meget som min kammerats 360, det betyder dog ikke meget for mig for hører det alligevel ikke når anlægget kører...

en ting jeg er pisse negativ over er at de har lavet HDMI i de nye bokse og så hvis man vil bruge optisk lyd kabel, ja så skal man gud dødme ud og ofre over 400 kr på et skod adapter kabel der kan være der sammen med HDMI kablet... det er en OM'er MS

men ellers er det nu meget fedt at have både 360 og PS3

blev sgu lidt vild med forza 2
Xbox 360 og PS3
shadowhunter
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Rechain » 16. okt 2007 06:57

shadowhunter --> Det er så kun hos Elite der medfølger sådan en adapter?

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Stinger » 16. okt 2007 09:40

shadowhunter skrev:jeg købte min i blockbuster i thisted og der står HDMI på bagsiden med småt....




Okay, ringer rundt og genere forskellige butikker om deres Premium har HDMI - skal vide præcis HVOR det står på æsken, så jeg kan guide dem når de kigger for mig.

På forhånd tak
Stinger
 


Indlægaf MJ » 16. okt 2007 10:38

Fedt! kan du ikke fortælle mig hvilket drev der er i?
MJ
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf shadowhunter » 16. okt 2007 22:36

jo det er et dvd drev :-) he he.... nej jeg ved det desværre ikke hvis jeg kikker på nettet hvordan skuffen ser ud så ligner det et phillips drev pånær at phillips skuffen er sort og min er lysgrå
Xbox 360 og PS3
shadowhunter
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf mulvad » 17. okt 2007 08:49

Mon ikke det er et BenQ drev så.

God nyhed! Jeg tror lige jeg tager et smut forbi min lokale blockbuster.
mulvad
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Hanky » 17. okt 2007 09:07

Det er jo lige før man overvejer af skifte sin 360 ud, bare for at få HDMI-indgang :)

Er der nogen der ved, om det er noget de gør med samtlige Xbox 360 fremover?
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf lordlort79 » 17. okt 2007 09:52

Jeg har hørt der er tv billede sync problemer når man kører over HDMI, nogen der ved noget om det er sandt?
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf Stinger » 17. okt 2007 10:48

lordlort79 skrev:Jeg har hørt der er tv billede sync problemer når man kører over HDMI, nogen der ved noget om det er sandt?


Det er der ikke. HDMI er optimalt på alle punkter.
Stinger
 


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron