Xboxlife forum

Microsoft banner folk fra Xbox Live

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf micmac » 18. maj 2007 12:15

palnatoke skrev:
micmac skrev:
HertzBlut skrev:
micmac skrev:De vil miste penge hvis de lukker for alle med en modded for så betaler VI ikke til live.

har selv en 360 der er modded og havde da også en modded xbox da den var den fede konsol.

Man skal da hade Microsoft, gør det selv og bliver ved med det.


/ignore...


ej nu er jeg ked af det, kan godt se du er vild med Microsoft alt den tid du bruger foran din box, du må godt nok være bleg du kommer jo ikke ud i solen


Gidder du godt lige styre dig.. Straks gaar du i agressive stance og sviner ham til...


skal da have lidt sjovt her på en regnfuld fredag, hvorfor er det at blive svinet til fordi man siger han er bleg? bleg er ikke negativ ladet.
Billede
micmac
 
Indlæg: 42


Indlægaf Hertzblut » 18. maj 2007 12:17

Giant Hamster skrev:HertzBlut - du er da lidt barnlig at høre på :/


Er jeg barnlig at høre på fordi jeg er mod modding og ignorerer åbenlyse trolde og moddere?

Eller fik du valgt forkert poster?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf palnatoke » 18. maj 2007 12:22

micmac skrev:
palnatoke skrev:
micmac skrev:
HertzBlut skrev:
micmac skrev:De vil miste penge hvis de lukker for alle med en modded for så betaler VI ikke til live.

har selv en 360 der er modded og havde da også en modded xbox da den var den fede konsol.

Man skal da hade Microsoft, gør det selv og bliver ved med det.


/ignore...


ej nu er jeg ked af det, kan godt se du er vild med Microsoft alt den tid du bruger foran din box, du må godt nok være bleg du kommer jo ikke ud i solen


Gidder du godt lige styre dig.. Straks gaar du i agressive stance og sviner ham til...


skal da have lidt sjovt her på en regnfuld fredag, hvorfor er det at blive svinet til fordi man siger han er bleg? bleg er ikke negativ ladet.


Jeg ville tage det som en fornaermelse hvis en tosse begyndte at sige at jeg aldrig kommer ud i solen, fordi jeg bruger for meget tid paa min xbox. Det med at man er bleg fordi man aldrig kommer ud i solen, er blevet en maade at definere en noerd paa, og rigtig mange mennesker bruger ordet noerd som noget negativt..

Og Giant Hamster.. hvis du bliver banned pga nat, saa kunne det jo ogsaa vaerre din internet forbindelse...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Partyboy » 18. maj 2007 12:22

HertzBlut skrev:
Giant Hamster skrev:HertzBlut - du er da lidt barnlig at høre på :/


Er jeg barnlig at høre på fordi jeg er mod modding og ignorerer åbenlyse trolde og moddere?

Eller fik du valgt forkert poster?


HertzBlut.
Du er ikke barnlig, men du holder dig efter reglerne, og det er ikke at elske MS, så jeg støtter dig i denne sag!
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Giant Hamster » 18. maj 2007 12:22

Nej jeg mener du er barnlig.

Du kan ikke komme med agumenter hvorfor du mener Microsoft er godt, og modding er skod - hvis du ikke gider høre på den modsatte side.

Dette gider du tilsyneladende ikke fordi du skriver bl.a. Bleh... og /ignore...

Hvorfor deltage i et forum, hvor diskutionen og folks forskellige meninger er i højsædet, hvis du kun kan se dine egen mening som den rigtige?

Partyboy jeg mener ikke han er barnlig fordi han kan lide Microsoft eller er imod microsoft - det er en holdning at have - men mere fordi han ikke gider at høre på modagumenterne. Så der må du have misforstået et eller andet. :)
Senest rettet af Giant Hamster 18. maj 2007 12:34, rettet i alt 1 gang.
Giant Hamster
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf palnatoke » 18. maj 2007 12:30

Giant Hamster: fordi hans mening er den rigtige


Vil lige henlede alles opmaerksomhed paa foelgende

Piratkopiering mv.
Det er ikke tilladt at snakke om piratsoftware på siden. Piratsoftware er ifølge dansk lovgivning forbudt, og vi vil naturligvis udlevere personlige oplysninger til politiet, såfremt de beder om det.

Snak om P2P programmer som eksempelvis eDonkey, Kazaa, Imesh, eMule og andre er ikke tilladt.

Ligeledes er det ikke tilladt at snakke om modchips eller programmer som kræver modchips for at blive afviklet. Ifølge Microsoft er en Xbox med en modchip i deres øjne ikke længere en Xbox, og dette eksempel vil vi ligeledes følge her på siden.

Saa ifoelge reglerne maa vi altsaa ikke engang snakke om jeres moddede krydsboxe..

Jeg manglede bare lige noget konstruktivt at sige..
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Giant Hamster » 18. maj 2007 12:32

Og hvorfor fortæller du mig det palnatoke ?
Giant Hamster
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Excellon » 18. maj 2007 12:34

Giant Hamster skrev:Jeg kan ikke se hvorfor en fornuftig person skulle kunne lide Microsoft. Når ja - de levere fine produkter så som Xbox360 og Windows Vista.

Men Microsoft tager hvad andre har lavet, og udgiver det som sit eget - og pga. firmaets størrelse og deres mængde af penge sælger de det bedre.

Xbox kom som en reaktion på PS2. Windows Visa ligner Mac rigtig meget. Og der er mange andre eksempler. så som deres nye Zune


I modsætning til sony eller? Sony forsøgte at udvikle en ny controller som var så hæslig at de gik tilbage til det gamle design og nåååå ja, så fik de lige kopieret motion sensing fra Wii... Home er et andet eksempel... Home = en forringet udgave af Live + achievements + second life...

Synes det er latterligt det med at man per definition skal hade microsoft bare fordi det er microsoft... jeg synes det er et udemærket firma der laver nogle gode produkter... kan ikke se mening i at hade dem bare på grund af navnet osv...

Det lyder desuden heller ikke til at du er særlig tilfred med deres produkter... fornemmer lidt ironi når du siger "fine produkter som xbox 360 og vista"... fatter ikke lige hvorfor du køber en xbox så hvis du ikke bryder dig om den? hvis du hader microsoft så meget så lad da være med at købe deres produkter... gå dog ud og lån penge i banken til en ps3...

Det samme gælder ham den anden gut der sagde man skulle hade microsoft...
Senest rettet af Excellon 18. maj 2007 12:35, rettet i alt 1 gang.
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf palnatoke » 18. maj 2007 12:34

Jeg fortaeller ikke DIG det.. jeg fortaeller det til alle ;)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Hertzblut » 18. maj 2007 12:34

Giant Hamster skrev:Nej jeg mener du er barnlig.

Du kan ikke komme med agumenter hvorfor du mener Microsoft er godt, og modding er skod - hvis du ikke gider høre på den modsatte side.

Dette gider du tilsyneladende ikke fordi du skriver bl.a. Bleh... og /ignore...

Hvorfor deltage i et forum, hvor diskutionen og folks forskellige meninger er i højsædet, hvis du kun kan se dine egen mening som den rigtige?


Nåååeh ...

In my defense:
"Bleh" blev wefterfulgt at et link som var ændret fra 'Microsoft' til 'Modders' for a vise min mening om det.. og for at vise hvor lidt sjov det egentligt var.

Jeg mener ikke det burde være nødvendigt at gå ind i en diskussion om modding da det er pisse ulovligt og det intet godt føre med sig.
Mener ikke jeg behøver at sidde her og høre på ævl som jeg ikke mener har sin plads her. Derfor en /ignore ...

Mener ikke jeg har sagt nogensteder at MS er godt. Selv om jeg rent faktisk synes de laver ganske fornuftige produkter.

Kald det barnligt eller lad være..

Modding is bad mmmmmkay
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf MiniatureZeus » 18. maj 2007 12:35

Indrømmer da gerne, at jeg har en modded X360. Og har omkring 50 spil til den som er brændte, og omkring 30 spil som er originale pt.
Desuden har jeg Live Gold.

Nu har jeg ikke købt alle 30 spil fra nye, kun omkring 4-5 stykker, resten er brugte.

Men den eneste grund til, at jeg har originale spil OG backup spil, idet når jeg downloader alle de spil som jeg OVERVEJER at købe og så tjekker jeg dem ud og ser om jeg er tilfreds med dem. Hvis jeg er det, så køber jeg spillet brugt igennem en fysisk butik eller eBay.co.uk/.de f.eks.

Ved at gøre det på den måde, så sparer jeg jo indirekte en del penge, idet at jeg kun køber spil, som jeg ved jeg kommer til at spille.

Jeg gør det samme med DVD film og musik (har ca. 250 DVD film og over 3000 numre lovligt iTunes musik...)
MiniatureZeus
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Furious JT » 18. maj 2007 12:40

lige pludselig dukker der en moderator om og siger TRÅD LUKKET.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf Giant Hamster » 18. maj 2007 12:41

Excellon der var ingen ironi i det. Jeg mener bare at de ripper andre fra idéer og sælger dem vidre. Jeg er selv rigtig godt tilfreds med Windows Vista og Xbox 360, jeg savner bare noget originalitet.

Men hensyn til PS stjæler idéer fra andre, så kan jeg kun give dig ret. Men det har Xbox desværre også gjort alt for meget.

HertzBlut nu er denne tråd jo heller ikke kun om, om modding er godt eller skidt - for det burde der ikke være nogle der er i tvivl om. Men tråden er mere om (som jeg har forstået det) hvordan microsoft er villige til at lave nogle uskyldige ryge med i første omgang - hvilket er uacceptabelt
Giant Hamster
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Excellon » 18. maj 2007 12:46

hele LIVE platformen da rimelig originalt på konsol markedet? der var da ingen der har lavet noget lignende før microsoft lavede det?...

men synes det er lidt mærkeligt at sige at microsoft stjæler ideer fra andre fordi de lancere den første xbox... de prøver jo bare at komme ind på markedet... det er jo ikke det samme som at de direkte kopiere de andre ligesom sony f.eks. stjal nintendo's ide med motion sensing i mine øjne...
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf CaioN » 18. maj 2007 12:47

Det kan jo ske at person A som er blevet bannet har købt en brugt xbox som - uden hans viden - har været moddet / flashet før han købte den, og derved bliver uskyldigt bannet... I dette tilfældet er det jo ikke microsofts skyld..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron