Xboxlife forum

Premium medlemsskab ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Premium membership: God eller dårlig ide?

God ide
17
44%
Dårlig ide
22
56%
 
Afgivne stemmer : 39

Premium medlemsskab ?

Indlægaf Morten Skou » 1. nov 2004 19:49

Hej alle,

Vi går lige nu og overvejer at udvide xboxlife.dk lidt med et "premium medlemsskab", som folk kan få ved at betale et beløb. Beløbideen ligger imellem 150-200 kroner om året, og for det forestiller vi os at brugeren kan få følgende :

    Spil til indkøbspriser
    Adgang til trailers
    Adgang til screenshots af høj kvalitet


Vi vil naturligvis gerne høre om nogle af jer er interesserede i et sådan medlemsskab, og også meget gerne hvis i har ideer til hvad det ellers kan indeholde. Personligt syntes jeg at det kunne være interessant at kunne få spil til billige penge da vi vil kunne bestille en hel masse af gangen, og sende dem videre uden at skulle tjene noget på dem.

Hvad syntes i ?


/skou
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf kurtdk » 1. nov 2004 19:52

Det lyder som en god ide. Hvis det med trailers og screenshots bliver noget i stil med ign eller gamespot, så er jeg ihvertfald med på den
kurtdk
Niveau 4
 
Indlæg: 557


Indlægaf Anastacio » 1. nov 2004 19:54

Har hele tiden villet have at man skulle have sådan et valg på xboxlife.dk så jeg støtter selvfølgelig ide'en 100% :)

Spændene med sådan et medlemsskab på xboxlife.dk ;):)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 1. nov 2004 20:02

Tror du der er nogle der går med i at få sådan et?

Screen & Traliers kan man fx finde på ign eller Gamespot..

Intet ondt ment, men jeg gider ikke betale ;)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Sp4 » 1. nov 2004 20:03

Som det ser ud nu så synes jeg at det ser ud som en dårlig ide!

Hvad er indkøbsprisen? Hvor meget spare vi? I må finde noget mere end trailers og screens, det virker lidt tamt at betale penge for sådan noget.

Det eneste der lokker indtil videre er det med indkøbspriserne.

Og hvis det skulle være noget, så skulle det være reviewvideos et stykke før udgivelse lavet af redaktionen selv, for der er ingen ide at betale penge for at se et review af et spil man købte for 14 dage siden. Men jeg ved godt at det er svært for jer at skaffe det før det udkommer, men så må I jo prioritere. Og ikke noget kopipis fra andre sider eller specielle links til videoer på nettet som vi selv kan finde efter 5min!

Men I finder vel på noget godt! :wink:
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf L1 Solid » 1. nov 2004 20:08

Selv må jeg indrømme at jeg synes det er en rigtig, rigtig dårlig idé.
Jeg er ret ligeglad med at jeg kan få et screenshot i 1600 * 1200, når man selv kan finde det på diverse andre foraer, samtidig vil jeg ikke betale sådan et stort beløb, for at se trailers, som man også kan finde på alle mulige andre sider, det eneste der lokker er det med spil prisen, men så er der godt nok heller ikke andet, og det lokker ingen gang specielt meget.
Kan ikke lide den der idé med at hvis du giver nogle penge så må du se noget de andre ikke må.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Sp4 » 1. nov 2004 20:16

The Guardians skrev:Kan ikke lide den der idé med at hvis du giver nogle penge så må du se noget de andre ikke må.


Lige præcis! Det var lige det princip jeg ikke fik frem i mit ovenstående indlæg. Og jeg hader IGN for det, de har ingen videoreviews til os normale brugere, i hevrtfald hvad jeg har set..
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Morten Skou » 1. nov 2004 20:23

Køber man f.eks. bare 4 spil om året, så burde medlemsskabet være tjent ind... :-)

Som sagt var det med screenshots og trailers blot ideer..
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Beatwolf » 1. nov 2004 20:32

tja det eneste der lokker er det med spil til indkøbs pris..men hvor billige bliver de egentlig?det med screenshots er totalt uinterresant..med mindre man er meget doven og ikke gider finde det andre steder
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf L1 Solid » 1. nov 2004 20:59

Skal man betale pr. år!!?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Anastacio » 1. nov 2004 21:03

Det er pr. år ja :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf thewoet » 1. nov 2004 21:07

Synes at det er en dum ide......

da man godt kan se trailers og god kvali billeder på mange andre sider....

Tror i ville miste besøgende hvis i gjorde det.

Se feks gamespot.....man kan jo se alt der gratis, næsten.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf thewoet » 1. nov 2004 21:18

Lige en ting til, hvad ville i kunne give som man ikke kan få gratis, på andre sider.

Vil i bruge video reviews i selv laver ?.

De trailers kan man jo se på gamespot og mange mange andre sider. så hvad er det specielle ved det ?

De billeder i vil bruge, hvor vil i få fat i dem fra ?.

hvad mere tilbyder i, andet en de 3 ting i har skrevet.

for jeg syntes hvis der ikke r mere at tilbyde så lyder det lidt tamt at tage penge for det.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Anastacio » 1. nov 2004 21:21

Derfor vi meget gerne vil høre, hvad I vil have medlemsskabet skal indeholde :)

Kom med nogle ide'er everyone :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf thewoet » 1. nov 2004 21:38

-Rabat på xbox-spil
-Ingen Reklame på siden
-De Nyeste billeder
-Trailers
-Spil Guides
-Video Anmeldelser
-Interviews
-Hi-res video (alså spil)

lige hvad jeg kan komme på, jo også måske en t-shirt ;)
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron