Xboxlife forum

lanparty?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

lanparty?

Indlægaf magneX » 11. apr 2007 10:06

Ja tænkte på om der overhovedet bliver afholdt lanparty for xboxspillere?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf prowdD » 11. apr 2007 10:07

Der har været noget oppe og vende, den del gange. Men tror aldrig, der officielt er blevet holdt noget. Desværre.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf china » 11. apr 2007 10:39

Ja hvis folk selv kunne tage deres tv med ville det også være meget nemmere at arrangere....

Hvis folk er villige til at tage deres ejet tv med til LAN, så kan i godt komme med til det næste Zerocontrol lan der bliver holdt :-) (I Sønderborg)
china
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Indlægaf prowdD » 11. apr 2007 11:50

Mm, 43" under armen ;).
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf mowdy » 11. apr 2007 11:55

Youm Youm nupper lige et 37" med og håber på der ikke sker noget, nej tror jeg sidder herhjemme og gambler over live :P
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf Dark x Crow » 11. apr 2007 12:14

china skrev:Ja hvis folk selv kunne tage deres tv med ville det også være meget nemmere at arrangere....

Hvis folk er villige til at tage deres ejet tv med til LAN, så kan i godt komme med til det næste Zerocontrol lan der bliver holdt :-) (I Sønderborg)

Im In! hvornår er det? bare ca...
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Gajda » 11. apr 2007 12:16

Man behøves jo ikke at have sin bedste skærm med under armen! Evt. kunne man have to skærme en lille og en stor :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf CookieMonster » 11. apr 2007 13:30

kan da bare sætte sin computer skærm til ... det er der jo mange som gør ... mit største problem bliver vist lænestolen :D den er sq svær at undvære ;)
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf aKaDarkNESs DK » 11. apr 2007 13:32

Jeg var faktisk ved at planlægge en kæmpe lan for os fra live .. jeg havde fundet lokaler og sponsorer .. Men så havde jeg så tænkt det ordenligt igennem :P TV F*CKING TV ! hva skulle man lige gøre ved det .. Kom med en økonomisk fornuftig forklaring på det så står jeg gerne i spidsen for et brag af en weekend- Uge !
Billede
aKaDarkNESs DK
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf LinearZ » 11. apr 2007 13:46

Som Gajda siger så høves man jo ikke at have det bedste tv med...
Computer skærmen ville da være fint... Meget muligt at det ikke bliver lige så flot og stort at se på... men det går vel lige op med hvor sjovt man kunne få det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf PonyArne » 11. apr 2007 14:02

Jeg har et 32 tommer.. det ville jeg da sagtens kunne tage med.

EDIT: og med det siger jeg selvfølgelig samtidig at det er en sjov idé og at jeg gerne vil deltage. :)
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf MiLuA » 11. apr 2007 14:38

Jahh kunne være rigtig fedt.. Hvis der er stor interesse og hvis folk er med på at lade deres kæmpe fladskærm blive derhjemme, så vil undertegnede og aKaDarkNESs DK gerne arrangere et for alle interesserede..

Vi skal bare have fundet en løsning på det med TV'ene..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf magneX » 11. apr 2007 14:40

Jeg er fresh hvis der kommer et lanparty :P
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf aKaDarkNESs DK » 11. apr 2007 17:04

Ja. Havde først tænkt på at få et par stykker jeg kender til at kører rundt og hente fjersyn i kasse vogn :D Men men men .. Så kom jeg i tanke om at det ikk kun er i jylland .. Jeg er fuldstændig klar .. jeg Kan snakke med thomas tangaard fra game reactor, så kunne de komme ud til danmarks største xbox lan party, Vi kunne afholde tuneringer med finalerne på stor skærm .. Og der er sindsyg mange muligeheder !!! Jeg er bare spejl blank for ideèr hva det angår tv transport !! ..
Billede
aKaDarkNESs DK
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Lordkluklatter » 11. apr 2007 17:08

Man skal vel ikke bruge et fjernsyn til hver enkel person, så hvis der er nok der gerne selv vil tage deres fladskærm med, så er det vel ikke noget problem? :) Jeg ville nemlig selv med glæde slæbe min fladskærm med hvis der er behov for det.
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: GrillBillerDK og 36 gæster