Xboxlife forum

Hvorfor valgte du at købe en Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Kaninus » 31. jan 2004 10:29

Buktu: Er dette spil så udkommet eller hva', jeg syns ikke jeg har set det... og det MÅ jeg ga bare ha.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Buktu » 31. jan 2004 19:05

Nej det er desværre ikke udkommet.. Men det er nok det mest ventede spik til Xbox nogensinde stærkt konkurrenrende med Halo2.. hvis ikke Halo2 vinder da... :) Men han skulle virkelig være reklame mand.. jeg er aldrig blevet så overbevist omkring hvor godt et spil kunne blive ved at læse så lidt....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 31. jan 2004 19:41

Hvad var det lige "JGD" stod for? Fable?
Playkid
 


Indlægaf Cowrider » 31. jan 2004 19:58

Jeg glæder mig total meget til:

det er nok dem jeg glæder mig mest til lige her for tiden

Fabel udkommer: ca 9 april
Halo 2 udkommer: ca 26 april
True fantasi live online udkommer: ca 7 maj
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Playkid » 31. jan 2004 20:03

Jeg beklager at måtte skuffe dig CowRider, men Halo 2 er sat til udgivelse i efteråret 2004. Det skete i går hvor bungie kom med en officielt udmeldelse, men vi fik da et kanont screen shoot:)

Billede

Billedet i high ress:
http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg

Udmeldelsen:
http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/0/news/news_detail.html&id=C2D1DA44-6C29-4769-AF11-5F9E4948BF0B
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 31. jan 2004 21:10

JGD Står for Jubii Games Debat :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Azbox » 4. feb 2004 21:32

også min grund 8)
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Anders chr pedersen » 11. mar 2004 11:50

Grunden til xbox, er spillene og spilleglæden ved det fantastiske joystik, en anden ting er overfladen på spillene ( grafisk set ), her forleden IMOD MIN VILJE, satte jeg mig ved en PS2 :cry: og skulle spille fifi04, fy for den lede!!!! mine fingre var smadret, de er ikke ergonomiske, det var en grund til xbox.

En anden ting er XBOX RYKKER FOR VILDT
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf ZevelBoy » 11. mar 2004 14:43

Anders chr pedersen skrev:Grunden til xbox, er spillene og spilleglæden ved det fantastiske joystik, en anden ting er overfladen på spillene ( grafisk set ), her forleden IMOD MIN VILJE, satte jeg mig ved en PS2 :cry: og skulle spille fifi04, fy for den lede!!!! mine fingre var smadret, de er ikke ergonomiske, det var en grund til xbox.

En anden ting er XBOX RYKKER FOR VILDT


Jeg er mester til fifa... huskede første gang vi gamede And, der vandt lille mig... thi hi! :shock:
are you on drugs?....
ZevelBoy
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Anastacio » 11. mar 2004 14:49

Jeg var i hvert fald mester til Fifa2003 på PS2 hehe :D
For jeg vandt Danmarks mesterskabet og vandt en Fifa2003 t'shirt, en PS2 (den solgte jeg for jeg har allerede en) og Fifa2003 spillet til PS2. Jeg vandt mesterskabet sammen med en ven.

Men tilbage til topic:

Jeg købte en Xbox fordi den havde sådan nogle gode eksklusive spil og en lækker grafik samt en controller jeg kunne lide. Jeg havde sikkert flere grunde, men kan ikke lige huske dem :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf rasmus » 13. mar 2004 13:35

jeg købte en x-box fordi jeg så der var kommet en ny consol på markedet så prøvede jeg en demo af halo og i løbet af et ½ sekund og jeg var soldt


Xbox is the king :D
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf acidburn dk » 13. mar 2004 16:26

fordi der var/er den bedste konsol på markedet :twisted:
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Valkyrie » 14. mar 2004 12:41

Jeg tror selv, jeg kan kalde mig en af de største Xbox tilhængere. Jeg var primært med fra starten, da vi var en 10-20 aktive spillere i de allerførste beta versioner af Xbconnect.

Det link som Buktu, har linket til om Fable, har jeg lavet, og indeed at jeg fik en hel del mennesker til at købe en Xbox.

Ved at fortælle om previews jeg selv havde læst på dansk, og tilføje screenshots, skulle der ikke meget til, før folk åbnet øjene op for den nye konsol. Den dag idag har jeg været på Jubii Gamesdebat i 2-3 År og udbragt propaganda omkring konsollen, overalt. Hvis der var et topic om et nyt First person shooters til PC, var jeg den første til at angribe spillets mainstream feel og lamme art design. Jeg har næsten skrevet lange stile om Halo, og om hvor godt det er og hvorfor intet kan konkurere med Xbox.

Når jeg tænker tilbage, er det bare sådan "Wow". Nintendo fanboysne gik væk af sig selv, og PS2 fanboysne var for unge til at diskutere rigtigt. Jeg fik virkelig overtalt mange. Selv da den var dyr!

Men jeg er begyndt at falde af. De ting som jeg selv har forsvaret giver mindre og mindre mening. Microsofts strategier virker bizaare og spillene bliver dårligere og dårligere.

Aldrig i spilhistorien har der været så få Triple-A computerspil som der er nu. Det gælder stort set alle konsoller og spil.

Det er som om at alle eksisterende spilkoncepter er opfundet, og 100vis af Leads leder efter det perfekte computerspil, men færre og færre kan levere nu til dags desværre.

Nintendo er efter min mening gået hen til hundene. De har malket deres francieses udover alle grænser. Pokemon, Super Mario og Zelda er bare nogen af dem. Deres unike kvalitetspil er faldet til "Gode spil". Jeg har ikke engang lyst til at begynde på hvor håbløst Playstation 2 er nu.

Xbox er helt klart den konsol jeg bedst kan lide, men det bliver bare værre og værre.

I takt med at hardwaren bliver dårligere og dårligere, med tiden kommer PCspillene stadig ud i stride strømme.

De sjove, anderledes og nyskabende koncepter som JSRF, PDO, A&D, Gun Valkyrie og Otogi, er i stærkt mindretal, og det community som skulle have symboliseret Xbox: "The hardcore gamer", er blevet til Mainstream gamerens konsol. Ærlig talt, hvem her kan benægte at Xbox Live ikke er fyldt med små møgunger der spiller CS? Xbox har HD, så den er l33t er ordet mange bruger. Brugerbasen ser ud til at være mere intresseret i at downloade MP3er og bruge den som jukebox, end downloadable content(som halter i mange spil, og flere steder desværre har vist sig at være halv løgne) og save games, istedet for memory cards, som egentlig skulle gøre spiloplevelsen bedre og lettere.

Halo 2 kan kun så og så meget redde Xbox. Halo 2 er her stadig, og derfor er jeg her egentlig stadig, for at være ærlig.

Om et par månedere er Pandora tomorrow sikkert old news, og en ny stealth king sidder på toppen, f.eks. Det er meget lang tid siden vi har haft et computerspil med ordentlig substans.

Xbox er konsollen hvor du kan købe Bil, sport og FPS i alle typer, og hvor mange giver egentlig inovativitet eller et wow feel, som spillene plejede.

Jeg er ikke en gamer der har spillet siden Space Invaders, men jeg har så og så meget historie med SNES, PSX, DC og Nintendo 64, at der ikke er meget tilbage i den her "Pop form for entertaiment", for mig ihvert fald.

Hi det er sikkert bare mig... Bare sjov Ironi at jeg falder af hesten, når jeg har hjulpet så mange op!

Jeg kommer dog aldrig til at forstå Microsofts forretningsans. Det er egentlig ikke underligt at GC har overhalet Xboxen på verdensplan(Units sold, ikke shipped) Når Microsoft gang på gang på gang, bliver ved med at udgive disse gode spil vi har på Xbox, på PC. Ingen kan forsvare mod det... Hvis man har en god PC, hvorfor så have en Xbox. I sidste ende havde det intet og gøre med at Xbox havde et Geforce grafikkort, eller at den havde HD, men at spillene kom til PC.

Selvom jeg ikke har lyst til at indrømme det, så virker spil som KOTOR og Halo, meget bedre på en halv dårlig PC, end på Xbox(Efter min mening)...:( Det er surt fordi jeg elsker at spille spil på Xbox, når jeg ser noget nyt.. Noget der er sjovt og kan få mig til at sige wow... Som Halo.. Som KOTOR!

Been there, done that... Move along!?!

-Ecc0 the whiner! :(
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 14. mar 2004 13:41

Flot skrevet.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Buktu » 14. mar 2004 14:02

Omg, er det dig Qoi/Ecc0/Public Enemy? :) Ok, den havde jeg ikke set komme... ;)

Men kan godt se hvad du mener. Har selv tænkt på hvir længe de gentlig kan blive ved med at lave revulotionerende spil... I hvert fald til denne generation. Men lad os nu se.. I mit hovede er vi inde i en down-periode... Ikke for at snakke ondt om spil som Pandora Tomorrow, men det er ikke et spil der rigtig kan få mig til at slå øjnene op. Men når vi kommer hen til slutningen af i år (Håber vi!!) kan vi se frem til BC, The Movies, Halo2 og Fable (som jeg ved hvad du mener om, men lad os nu se.. Det kan være det er et rigtigt godt spil).

Men det overrasker mig at du siger at Halo er bedre på PC... Du sagde noget andet dengang det udkom til PC... Noget med at det havde mistet det touch der gjorde Xbox versionen utrolig, og at man skulle have den vilde computer bare for at køre det nogenlunde.

Og det med at GC har solgt flere konsoller skyldes sikkert den latterligt lave pris. Jeg går selv og sparer sammen til en i øjeblikket... :)

Men se at komme op på hesten igen, ellers kommer du aldrig videre! ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron