Xboxlife forum

min 360 er ikke kommet fra reparation?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

min 360 er ikke kommet fra reparation?

Indlægaf plasticjesus » 17. mar 2007 19:05

min 360 har nu været til reparation ca 2 måneder. jeg vil gerne vide hvordan jeg finder ud af om den kommer tilbage snart (hvis den gør).

PS. desuden vil jeg gerne vide om der er nogle der ved om man kan købe en 360 konsol uden controller, hardisk osv?
plasticjesus
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2007 19:08

Ring til Microsoft supporten og spørg. Hvis de ikke finder ud af noget, så skriv herinde (så har jeg en anden ide).

2 måneder er ALT for lang tid...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf dede » 17. mar 2007 21:28

Unskyld OT men det er da helt utroligt at MS ikke kan få snøvlet sig sammen til at få repareret de 360´ere inde for human tid. Måske deres problem er at der er MANGE til reparation hele tiden. Taget fra en ældre tråd, så er det sgu lige før dem der har oplevet denne uduelige service fra MS, skulle kontakte Basta eller andet forbrugerprogram. Kunne være de ku få MS til at tage sig lidt sammen på dette punkt.
Hedigvis(7,9,13 bank under bordet, salt over skulderen osv) har min 360´er ikke voldt mig problemer endnu men føler fandeme for dem der har ventet så længe på MS.
Billede
dede
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Indlægaf mowdy » 17. mar 2007 21:33

der gik 1½ måned før jeg fik min de 14 første dage bare med at få labels:(

Jeg ringede til dem hverdag tilsidst og spurgte til min xbox og efter ja de ca 6 uger sendte de mig en ny

Mit råd, ring til dem konstant og brok dig..

ellers må du lige få mortens anden ide, han plejer og have noget i ærmet..
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2007 21:44

mowdy skrev:Jeg ringede til dem hverdag tilsidst og spurgte til min xbox og efter ja de ca 6 uger sendte de mig en ny


Præcis det der, burde slet ikke være nødvendigt.

Jeg var desværre ude for præcis det samme med mit Samsung fjernsyn til 25.000 - ekstrem dårlig service.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf PepperDude » 17. mar 2007 22:12

Måske lidt Off-topic:

Aflevere de ens X360 samme sted, hvor de også modtog den, altså Ups?
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf plasticjesus » 18. mar 2007 17:33

[quote="Morten Skou"]Ring til Microsoft supporten og spørg. Hvis de ikke finder ud af noget, så skriv herinde (så har jeg en anden ide

altså jeg kan jo ikke ringe før imorgen, men hvader dit alternativ da? for låner en vens xbox pt men den skal snart tilbage.
plasticjesus
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Cloudy » 18. mar 2007 22:33

Er der ikke regler for hvor længe det må tage at reparere en 360'er.

Fuck, min er på vej til dem og jeg gider ikke vente 2 måneder på den. Så gør jeg et eller andet vanvittigt så de kan lære det :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Morten Skou » 18. mar 2007 22:48

Problemet her, er at hvis du havde afleveret din Xbox til reperation I EN BUTIK - så kunne du have gået ned og krævet en ny.

Men fordi man selv ringer til MS, så er det deres super-tungnemme supportere som i bund og grund ikke kan gøre særligt meget, som står for det.

Min nr. 2 ide var at du kunne kontakte Microsoft Danmark istedet - jeg ved at andre tidligere har fået hjælp til lignende problemer derinde.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Tupilak » 18. mar 2007 22:58

Har stadig ikke fået mine begge xbox fra rep. endnu.

1. næsten 4 mdr.

2. 1 1/2 mdr.

1 afleverede jeg til butikken hvor jeg købte maskinen fra og 2 sendte jeg direkte til MS via flyfragt.

Skal lige siges at jeg bor i Grønland, men alligevel....
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf spif2001 » 18. mar 2007 23:02

maliko skrev:Har stadig ikke fået mine begge xbox fra rep. endnu.

1. næsten 4 mdr.

2. 1 1/2 mdr.

1 afleverede jeg til butikken hvor jeg købte maskinen fra og 2 sendte jeg direkte til MS via flyfragt.

Skal lige siges at jeg bor i Grønland, men alligevel....

:shock:

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til supporten og spørge dem, hvornår dine NYE xbox 360'ere ankommer.

Sikke da noget svineri :evil:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Revorge » 19. mar 2007 00:51

Ja, det ligner bestemt ikke noget, at det skal tage så længe. Det er simpelthen alt for dårligt, og er sikker på at supporten eller Microsoft Danmark vil give jer ret i dette hvis i kontakter dem, og forhåbentligt få løst problemet for straks.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf Cloudy » 19. mar 2007 15:56

Nu ved jeg jo ikke hvor lang tid der går inden jeg får min igen men går der for lang tid stemmer jeg for at vi opretter en tråd hvor folk kan skrive sig på så vi kan kontakte nogen i fællesskab. Om det så er Microsoft Danmark eller Basta er underordnet.

Noget skal der ihvertfald ske.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Revorge » 19. mar 2007 15:59

Lyder som en rigtigt god ide, hvis i kan gå flere sammen om at kontakte dem.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf devilboy » 19. mar 2007 16:04

lyder til jeg var heldig, min tog lige nøjagtigt 7 dage.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster

cron