Xboxlife forum

XboX spil på Pc

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

XboX spil på Pc

Indlægaf gammelsmølf » 24. jan 2004 20:45

kan det lade sig gøre at få en emulator til pc så man kan spille xbox spil ? :roll:
gammelsmølf
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: XboX spil på Pc

Indlægaf Peet » 24. jan 2004 21:46

Jeg er ret sikker.. det plejer der at komme meget hurtigt..

men jeg har ikke undersøgt det.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 25. jan 2004 09:35

tjaa... Der findes et par "emulator" på nettet med de er nogle fake som i stedet ligger en trojan virus ind på pceren.


Udviklingen af en emulator til Pc er gået lidt død, jeg har faktisk ikke hørt om der skulle være kommet en brugbar emulator, det sidste års tid.

sidst kunne de kun få et par billeder frem på skærmen men de maglede en hel del farver og grafik.. samtidig med at det kun kørte ca 1 fps enda meget ustabilt. på en 2Ghz PCer
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 25. jan 2004 12:44

Heh.. Der findes sq ikke nogen Emulator der kan gøre det ordentligt.. her er et link til hvor langt de er kommet Med PS2 Emulatorer... Det er sq også noget lort... :) http://www.hardwaretidende.dk/hard/arti ... 07/5979570
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DRHooKDK » 27. jan 2004 14:05

du kan få en gameboy emulator med pokemon: SILVER! :)
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron