Xboxlife forum

Erfaring med Microsoft Repair Centre/Xbox360 Repair Centre

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Erfaring med Microsoft Repair Centre/Xbox360 Repair Centre

Indlægaf N|V » 20. feb 2007 00:31

Eftersom det tordner frem med topics, hvori der hele tiden bliver spurgt om nummeret til Microsoft Support, hvor lang en ekspeditionstid der er, hvad skal man gøre etc., så synes jeg, at vi burde have et topic, hvori folk kan nedfælde deres erfaringer med Microsoft Repair Centre. Ideen kom egentlig da jeg netop idag har modtaget en splinterny Xbox360 fra Microsoft, hvori der lå et brev, der hedder "Xbox Quality Servey", hvor de stiller nogle enkelte spørgsmål omkring kvaliteten af det ene og det andet. Jeg har faktisk allerede besvaret spørgsmålene, og der går ikke lang tid, før jeg smider det i en postkasse, eftersom kvaliteten var helt i top. Jeg sendte min Xbox360 afsted i onsdags og 5 dage senere ligger der en helt ny Xbox360 hos mig. Årsagen til "reperationen" var ikke engang The Ring of Death, men det var, at siden den store November Update, så frøs min Xbox360 et utal af gange af ukendte årsager. Dette forklarede jeg personen hos Microsoft Support, hvilket ikke var noget problem overhovedet, jeg fik mit UPS klistermærke tilsendt via mail - og VUPTI! Nu har jeg min nye Xbox360 stående på TV-bordet.
Nu er det måske ikke ligefrem konstruktiv kritik, jeg disker op med, eftersom alt simpelthen bare var i vinkel! Der var ingen problemer overhovedet!

Nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med Microsoft Support og Xbox360 Repair Centre?

Måske dette topic skulle pinnes og sættes i neongrønne farver, så vi ikke får et nyt "Min Xbox0rz R død Circle of Deth"-topics?
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf Kickiliscious » 20. feb 2007 00:55

Jeg syntes det var latterligt, da jeg skulle opsige mit Phantasy Star Universe Guardians License... Jeg skrev en mail til xbox-folkene da jeg ikke kunne opsige den over min 360'er... Så fik jeg en mail om jeg det skulle gøre telefonisk... Så skrev jeg tilbage efter kundenummeret til DK, men fik et til USA og et til Canada. Okay... Så fandt jeg selv et nummer til dansk support, og ringede... Efter en halv times ventemusik, blev jeg stillet om til nogle engelsk-talene folk, som ville vide hvad problemet var. Heldigvis er jeg meget god til Engelsk, så jeg fik fortalt ham hvad jeg ville. Først ville han ikke annullere da han ikke syntes om min begrundelse for hvorfor. Så lod han som om han ikke forstod hvad jeg mente, men jeg fik tilsidst opsagt det abonnement. Pyh ha...
Man burde da kunne opsige det på sin 360'er, synes jeg... Det her var godt nok bøvlet...
Billede
Kickiliscious
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf HunkyDory » 20. feb 2007 09:28

Bortset fra den tyske support jeg snakkede med, ikke kunne snakke engelsk (ordentligt), var det helt i top.

Jeg fik en label, proppede den på pakken, fik UPS til at komme den følgende dag, og fik den så igen 5-6 dage efter med et andet drev.. Deri lå det samme brev som du fik, jeg har dog ikke lige fået sendt det ind endnu.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf N|V » 20. feb 2007 12:39

Hvordan kan jeg se, hvilket drev der er i min nye Xbox?
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf HunkyDory » 20. feb 2007 12:43

Det ved jeg ikke. Jeg kunne bare se mit var lidt anderledes pga. farven og "manglende" huller.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf magneX » 20. feb 2007 12:44

N|V skrev:Hvordan kan jeg se, hvilket drev der er i min nye Xbox?


http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_360_ ... arison.htm
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf N|V » 20. feb 2007 12:49

Ok, så fik jeg et Samsung drev - er det godt?

EDIT: Ignorer ovenstående, jeg skulle bare læse, hvad der stod
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf magneX » 20. feb 2007 12:50

N|V skrev:Ok, så fik jeg et Samsung drev - er det godt?


Det skulle larme mindre end det andet?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf magneX » 20. feb 2007 12:51

N|V skrev:Ok, så fik jeg et Samsung drev - er det godt?

EDIT: Ignorer ovenstående, jeg skulle bare læse, hvad der stod


hehe ja det hjælper nogen gange at læse hvad der står :P
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf iBROKEN » 20. feb 2007 14:41

Har sendt min Xbox til reperation her i torsdags. Har ikke fået den tilbage endnu... Hvornår tror I jeg får den??

Jeg keder mig ved at lave billeder og se film hele dagen...! Og ikke for at nævne 'Skole'...
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf Mitzurugi » 20. feb 2007 14:43

Experienced Pro skrev:Har sendt min Xbox til reperation her i torsdags. Har ikke fået den tilbage endnu... Hvornår tror I jeg får den??

Jeg keder mig ved at lave billeder og se film hele dagen...! Og ikke for at nævne 'Skole'...

Hvorfor, du har jo talent for det :!: :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf iBROKEN » 20. feb 2007 14:49

Det er kedeligt, siden jeg er faldet bagud. Siden jeg har fået min Xbox har jeg overhovedet ikke rørt Photoshop, indtil nu. Og jeg sucker i øjeblikket, men har nogle venner, som har nogle venner, som laver nogle tuts, jeg kan lære af. :)

Altså, mit gallery er blevet væk i al den tid. Havde desværre heller ikke alle mine billeder gemt på computeren, så de er væk. Nu er det om at starte om, medmindre Xbox'en holder mig fra det...

Hvornår tror I, jeg får min Xbox igen?? :(
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf N|V » 20. feb 2007 17:19

Du får nok en ny i morgen eller torsdag. Fredag SENEST!
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf iBROKEN » 20. feb 2007 17:32

Håber det sker inden fredag, fordi jeg får gæster der, og de forventer en Xbox 360...
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf TheMadMan1 » 20. feb 2007 18:06

Experienced Pro skrev:Håber det sker inden fredag, fordi jeg får gæster der, og de forventer en Xbox 360...


Mener at deres politik er 15 arbejds dage,men nogen får den hurtiger og andre må vente længer tid :?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron