af N|V » 20. feb 2007 00:31
Eftersom det tordner frem med topics, hvori der hele tiden bliver spurgt om nummeret til Microsoft Support, hvor lang en ekspeditionstid der er, hvad skal man gøre etc., så synes jeg, at vi burde have et topic, hvori folk kan nedfælde deres erfaringer med Microsoft Repair Centre. Ideen kom egentlig da jeg netop idag har modtaget en splinterny Xbox360 fra Microsoft, hvori der lå et brev, der hedder "Xbox Quality Servey", hvor de stiller nogle enkelte spørgsmål omkring kvaliteten af det ene og det andet. Jeg har faktisk allerede besvaret spørgsmålene, og der går ikke lang tid, før jeg smider det i en postkasse, eftersom kvaliteten var helt i top. Jeg sendte min Xbox360 afsted i onsdags og 5 dage senere ligger der en helt ny Xbox360 hos mig. Årsagen til "reperationen" var ikke engang The Ring of Death, men det var, at siden den store November Update, så frøs min Xbox360 et utal af gange af ukendte årsager. Dette forklarede jeg personen hos Microsoft Support, hvilket ikke var noget problem overhovedet, jeg fik mit UPS klistermærke tilsendt via mail - og VUPTI! Nu har jeg min nye Xbox360 stående på TV-bordet.
Nu er det måske ikke ligefrem konstruktiv kritik, jeg disker op med, eftersom alt simpelthen bare var i vinkel! Der var ingen problemer overhovedet!
Nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med Microsoft Support og Xbox360 Repair Centre?
Måske dette topic skulle pinnes og sættes i neongrønne farver, så vi ikke får et nyt "Min Xbox0rz R død Circle of Deth"-topics?