Xboxlife forum

Xbox2 afsløret!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox2 afsløret!

Indlægaf Anastacio » 12. sep 2004 13:44

Eller ikke...

Rygtet går på at billedet er blevet leaked om I vil tro på om det er sådan Xbox2 kommer til at se ud eller ej er op til jer selv.

Jeg synes den ser cool ud, men tror ikke det billede stammer fra Microsoft og derved tror også det bare er et tyndt rygte. :)

Billedet:

Billede

Fra Gamespot.com:
RUMOR #1: Concept images of the Xbox 2 have been leaked.

Source: That Mecca of gizmo news known as Engadget.com.

The official story: Since this broke over the weekend, Microsoft reps could not be reached for comment. But it would probably be a variation on "Microsoft does not comment on rumors or speculation."

What we heard: Engadget was sent the pictures in question by an anonymous tipster claiming to be part of a Microsoft focus group. Although he admits they pictures look "questionable," site editor Ryan Block claims he did see other "focus group material," giving the pics a smidgen of credibility. However, professional-looking images of next-gen consoles are nothing new. Last year, a sleek-looking picture of a "PS3" turned out to be a French designer's mock-up. But even if they're fake, the next-gen Xbox designs are interesting, as each has a different name and logo. The first, creatively dubbed "Xbox 2," has a sleek, silver case reminiscent of a giant iPod. The second looks much more durable--almost industrial--and features a handle similar to the GameCube's (which would've been nice for Halo LAN parties…two years ago). Also interesting are the unusual ports in the front of the machine, which could be for the high-capacity flash memory cards the device is rumored to be using. The width of the disc drive means the console would also be considerably smaller than the original Xbox, something Microsoft Japan's Xbox division chief Yoshihiro Maruyama has said is a certainty. Its name--"Xbox FS"--is also of note, since it has been previously mentioned as a moniker for the console. But what does "FS" stand for? Speculation on the Gaming Age forums ranged from "Future System" to "F*** Sony."

Bogus or not bogus?: Almost certainly bogus. Does anyone really think Microsoft would let a focus group member walk away with pictures of the Xbox Next?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 13:55

Nu har jeg ikke læst det endnu, men kun set på billedet, og det ser fedt ud! Men det ser ud som der er stjålet lidt fra de PS3 fake billeder der har været, det kan være at det er den samme person.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Tommy » 12. sep 2004 14:20

Synes den ser enorm fed ud.. Men tror ikke på at det er den. Logoet synes jeg ikke er noget at råbe hurra for.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 14:29

Tror ikke på det.. :)

Haha, Xbox FS= Xbox Future System eller Xbox F*** Sony? :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 14:37

Du skal ikke f**ke med Sony!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Zentix » 12. sep 2004 14:44

Hvorofr dog ikke det?

Jeg synes især PS2 Online er det værste crap!
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf PsykopatGamer » 12. sep 2004 14:51

Eller billedet synes jeg den ser MEGA fed ud!!! men synes nu Logo'et er :-&


Men tror sku at det er ikk det passer!!!

(håber ikk [-o< )
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 15:17

Jeg elsker stadig min PS2 og vil stadig spille Socom II...
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 15:59

Jeg fucker med Sony når jeg har lyst til at fucke med Sony! ;)

Desuden var det ikke mig der sagde det først, det var brugere på et andet forum, der skulle gætte på hvad FS stod for! :)

Men hvad pokker laver du her, hvis du er PS2 fanboy? :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf BladeZ » 12. sep 2004 16:10

syntes den er for rund i det :P
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 16:16

Jeg er bare loyal overfor min "kæreste"! Men jeg er skam også loyal over for boxen, men gider bare ikke at se på sådan noget kritik af den ene eller den anden konsol..

Ligesom du vil være loyal overfor din box, right?
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 16:20

Ja, men derfor kan jeg jo godt fucke med Microsoft.. ^^

Seriøst, jeg ville ikke tage det så tungt hvis en eller anden sagde "Fuck Microsoft" ;)

Og det er jo ikke kritik af konsollen (Selvom jeg også kunne komme på rigeligt af det ;)), men kritik af Sony. Sony laver sq mange ting! :)

Desuden er det jo bare en Joke! Der gik rygter om at den næste Xbox kom til at hedde Xbox FS, og så var der en hurtig Xbox fan der kom på at det måske stod for Xbox Fuck Sony? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf L1 Solid » 12. sep 2004 16:33

Det sjove er at Xbox 2 ifølge M$ kommer til at hedde Xbox Next :)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Slane » 12. sep 2004 17:22

Hmmm... Den virker ret stor... :S

Jeg ved godt at det (eller formegentlig ikke) er det rigtige design. Men de 4 indgange til joistikne (?) er mindre end på XBox. (1éren) - Det vil sige, at enten ville MS satse på en stor box, eller nye og mindre stik til joistikne... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 12. sep 2004 17:26

Microsoft har, som der også står i game killer's indlæg!, udtalt at xbox 2 bliver mindre end den første
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster

cron