Xboxlife forum

Køb af xbox360?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Køb af xbox360?

Indlægaf magneX » 23. jan 2007 19:31

Hej, jeg er ny her på forumet.

Jeg har tænkt mig at købe en xbox360 med hdd. og trådløs controller.

Fandt så en i tyskland i et butikscenter. Der var en eller to trådløse controller med og en 20 gb hdd + 2 af de nyeste spil. Den kostede 399,- euro. Ved dog ikke om det er billigt??

Tænkte også om man kan få tastatur og mus til en xbox360, har nemlig kun haft en ps1 og ps2 :)
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Paulo P » 23. jan 2007 19:32

Det er vidst meget normal pris. Ikke noget der ville få mig til at købe skidtet i Tyskland fremfor Danmark.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Jakabov » 23. jan 2007 19:34

Det lyder da som en fornuftig pris. Uanset hvor du køber den må garantien vel gælde, da de bruger serienummeret. Hvis det er med 2 trådløse controllere er det et godt tilbud.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf magneX » 23. jan 2007 20:29

Det er vel ikke sådan at hvis jeg køber den dernede, så er den på tysk, et eller andet sted i maskinens menu?? (kender ikke så meget til xbox)
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf skitzofraen » 23. jan 2007 21:58

alle maskiner i EU er 100% ens
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf magneX » 23. jan 2007 22:17

Okay, nogen der kan svare på om der findes mus og tastatur til en xbox??
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf boogeyman » 23. jan 2007 22:26

ikke endnu men har set at der vil komme en converter til den så du kan bruge mus og keybord til den
Billede
boogeyman
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Paddi88 » 23. jan 2007 22:35

Jeg bryder mig ikke om at man kan tilslutte keyboard og mus til en konsol, udover hvis det er til internet surfing via xbox etc. Folk der ikke har keyboard + mus vil blive høvlet ned i alle fps spil, det er set før.
Billede
Paddi88
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf Gold Dragon » 24. jan 2007 02:09

Paddi88 skrev:Jeg bryder mig ikke om at man kan tilslutte keyboard og mus til en konsol, udover hvis det er til internet surfing via xbox etc. Folk der ikke har keyboard + mus vil blive høvlet ned i alle fps spil, det er set før.


Off topic: Kan kun give dig ret. Folk der vil spille med mus og tastatur kan blive ved deres computere :evil: :!:

Hvis det var mig ville jeg ikke købe en ting som en Xbox 360 i udlandet, hvis den skulle gå istykker og den skal sendes til Rep.
Billede
Gold Dragon
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf PonyArne » 24. jan 2007 02:13

Gold Dragon skrev:
Paddi88 skrev:Jeg bryder mig ikke om at man kan tilslutte keyboard og mus til en konsol, udover hvis det er til internet surfing via xbox etc. Folk der ikke har keyboard + mus vil blive høvlet ned i alle fps spil, det er set før.


Off topic: Kan kun give dig ret. Folk der vil spille med mus og tastatur kan blive ved deres computere :evil: :!:

Hvis det var mig ville jeg ikke købe en ting som en Xbox 360 i udlandet, hvis den skulle gå istykker og den skal sendes til Rep.


Det skulle være fandens ulovligt....
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf Pr3dator DK » 24. jan 2007 02:35

Gold Dragon skrev:
Paddi88 skrev:Jeg bryder mig ikke om at man kan tilslutte keyboard og mus til en konsol, udover hvis det er til internet surfing via xbox etc. Folk der ikke har keyboard + mus vil blive høvlet ned i alle fps spil, det er set før.


Off topic: Kan kun give dig ret. Folk der vil spille med mus og tastatur kan blive ved deres computere :evil: :!:

Hvis det var mig ville jeg ikke købe en ting som en Xbox 360 i udlandet, hvis den skulle gå istykker og den skal sendes til Rep.


når jeg sendte min afsted til reparation, så var der ingen der spurgte om garanti, kvittering eller hvor den var købt... så jeg kan ikke se nogen grund til at ikke købe den i udlandet, andet end at det IKKE lader til at være billigere i tyskland end i danmark!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf magneX » 24. jan 2007 15:19

Gold Dragon skrev:Hvis det var mig ville jeg ikke købe en ting som en Xbox 360 i udlandet, hvis den skulle gå istykker og den skal sendes til Rep.


Og hvad skulle problemet være i at købe den i et andet EU land? Vi har samme garantier i hele EU...
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Gold Dragon » 24. jan 2007 16:40

Hvis der skulle opstå problemer og man skulle af en eller anden grund have fat i stedet hvor man købte sin xbox ville det nok være noget nemmere at gå ned i en dansk butik end at skulle til at kontakte nogen i Tyskland.

Men det er jo os bare sådan jeg har det med at købe ting uden for den danske grænse :wink:
Billede
Gold Dragon
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf magneX » 25. jan 2007 16:39

Gold Dragon skrev:Hvis der skulle opstå problemer og man skulle af en eller anden grund have fat i stedet hvor man købte sin xbox ville det nok være noget nemmere at gå ned i en dansk butik end at skulle til at kontakte nogen i Tyskland.

Men det er jo os bare sådan jeg har det med at købe ting uden for den danske grænse :wink:


Så er det jo godt man ikke bor så langt fra grænsen ;)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Gold Dragon » 26. jan 2007 01:26

Det er så rigtigt nok :)

Men kan du så os tysk :wink:
Billede
Gold Dragon
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster

cron