Xboxlife forum

Mafia, skal du ha' det?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Mafia, skal du ha' det?

Indlægaf Ryo » 18. jan 2004 18:23

Jeg skal helt sikkert have det, hvis det bare er som på PC, min computer kunne ikke trække det, så jeg ser meget frem til at kunne spille det på Xbox.

Billede

Billede
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Playkid » 18. jan 2004 19:07

Måske hvis jeg engang får prøvet det og synes om det.

Der har været virkelig meget hype omkring spillet, men det har ikke fået mig til rigtigt at kigge på info om spillet, kun screens.
Jeg synes det ser meget trist ud og jeg har svært ved at se det skulle være godt og vil nok ikke ofre penge på det lige nu.
Måske er det fordi det minder om The getaway som ikke blev specielt spændende. Ellers er det fordi jeg er bange for det er en GTA klon, bare med begrænsede muligheder.

Men når alt kommer til alt burde jeg nok lige kigge noget mere på spillet før jeg udtaler mig om noget.
Playkid
 


Indlægaf Wuk » 18. jan 2004 20:14

Jeg skal IKKE have det, da jeg lige har invisteret i GTA Double Pack! og det kan det simpelthen ikke slå! Det er fuldstændig fantastisk! For satan det er blevet flot, smukt, detaljeret, og så er det kæmpe stort og holdbart som vi kender det! FANTASTISK spil, simpelthen!
- ONE BOX TO RULE THEM ALL -
Wuk
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Gunman » 18. jan 2004 20:54

Mafia VS Grand Theft Auto 3: Double Pack

Hvad vinder? Jeg siger GTA 3: DP :D
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Azbox » 18. jan 2004 20:59

Jeg siger også GTA! Hvis jeg køber GTA (hvilket jeg næsten er helt sikker på at jeg gør) så køber jeg IKKE Mafia selvom jeg tror det er et vildt godt spil... Men også omvendt, hvis jeg køber Mafia af en eller anden grund, så køber jeg ikke GTA.
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 18. jan 2004 21:39

Nej nej nej .... Men kan altså stadig ikke sammenligne Mafia og GTA... Det er to forskellige koncepter.... Mafia, foregår i 30´erne eller der omkring... Man kører i gamle køretøjer.. Politi er meget mere synligt.. Du får bøde for at køre for hurtigt.. Eller for fumlegængeri.. De er gangster der skal løse forskellige missioner... GTA er langt mere frit... Vil du løse en mission? Nah... Ok så venter vi... Nu skal jeg ikke udtale mig om hvorvidt det også er frit på den måde i Mafia som i GTA... Jeg ved kun det om Mafia som jeg har fået at vide fra venner og læst... GTA Har jeg gennemført..
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 18. jan 2004 21:43

Jeg skal ikke have Mafia eftersom jeg synes det var kedeligt til PC. Jeg synes TheGetaway serien og Driver serien er de bedste byspil og GTA sucks for vildt. Men det er jo bare min mening.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Ryo » 18. jan 2004 22:51

Nu er det bare det at jeg har spillet GTA til døde, har ihvertfald spillet dem i 200 timer til sammen.

Derfor tror jeg Mafia bliver en cool afløser, og som sagt så er spillet et helt andet koncept. Men når det er sagt, hvis man ikke har spillet GTA så skal man slet ikke tøve det er bare med at få købt det, det er super fedt. Og kan ikke sammenlignes.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf DRHooKDK » 19. jan 2004 18:13

ahh jeg har spillet og gennemført det til pc, og jeg synes det er rigtig fedt men jeg tror ikek jeg skal ha det til xbox!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf acidburn dk » 21. jan 2004 09:11

jeg ska ikk ha det!! [-( syns det stinker til pc :twisted:
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Holden » 21. jan 2004 09:41

Selvfølgelig ska jeg da ha´ det, totalt fed til PC - så køber det nok også til XBox!
XBox - the only Box
Gamertag: Holden DK
Holden
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Playkid » 21. jan 2004 09:45

Hvorfor egenligt når du allerede har det til PC?
Playkid
 



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron