Xboxlife forum

Er du tro mod Microsoft[Royal Fanboy]

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf UltraDK » 18. jul 2004 01:52

Xbox2 til mig tak! :)
Pip..

[img]http://card.mygamercard.net/ultradk.jpg[/img]
UltraDK
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Tommy » 18. jul 2004 13:03

Hvis Xbox2 kommer til at blive sådan en konsol-pc skal jeg klart IKKE have den!
Hvis det er sådan, HÅBER jeg at ps3 laver nye controllere! Kan ikke klare at spille med de der små controllere med dårlig placerede knapper!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 18. jul 2004 15:25

hvad er der galt i en Konsol hvor du interaktivt kan købe de nyeste blockbuster film osv?

hvis vi ser på Live menuen i dag.. så kan jeg snild forstille mig at fremtidens live menu kommer til at rumme movie og spil bestilling.
eller en menu hvor du kan downloade Demo spil og vuder om det er et spil du vil bestille/købe.

vi kan jo se hvad man kan med en Xbox med chip i.
det er jo blevet et hit at udskifte den orginale menu, med en som giver informationer om hvad der går i TV og radioen...
også at man kan starte en film fra menuen af.

jeg tror Xbox Live Acade er det aller første skrit i den retning. hvis det viser sig at acade bliver et hit.. så hvorfor ikke det samme bare med større og nyere spil?

MS har jo prøvet men en sådanne teknologi før i tiden (MS WEBtv og MS Bob) men fandt ud af at teknologien er lang tid forude endnu.. da største delen af internetbrugerne stadig ikke havde bredbånd.. og lagde så projektet i mølposen.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Saxe » 18. jul 2004 16:03

Problemet med det er jo lige præcis det at man har sin pc til den slags hvis det er. Jeg kan kun sige at hvis det bliver en konsol-pc vil de nok meste en hel del af deres marked. Som sagt er en konsol jo lavet med ideen om at man spiller simpelt i med spillet og i gang!
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Tommy » 18. jul 2004 16:06

Jep, nemlig! Det er jo det der er så godt ved konsoller! Simple spillemaskiner. i med spillet, og så gå igang... Ikke noget med en PC-konsol, så går jeg over til Sony istedet, det er helt sikkert!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Müll3r » 19. jul 2004 22:22

Skal have Xbox 2. Hvis jeg har råd skal jeg nok også have de to andre.
Müll3r
Niveau 0
 
Indlæg: 5

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 24. jul 2004 12:29

Jamen det grundlæggende Konsol koncept går jo heller ikke tabt. De tilføljer bare en masse fede featurs, som kan være meget rare at have....
Man bliver nødt til at udvikle ting. Man kan ikke være konservativ og bare lave det samme om og om igen, og så bare lave det lidt bedre hver gang. Hvis Microsoft ikke gjorde det her, ville Sony sikkert ikke være sene til at lave det i næste Generation (altså Xbox3 PS4 og so on), og så ville MS jo kommer håbløst bagud?
Nu er de hurtigt ude og fremstiller deres idé af hvad fremtiden har at byde på.

Hvis man ikke vil bruge de ekstra features kan man jo bare lade være...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Slane » 24. jul 2004 15:30

Buktu skrev:Jamen det grundlæggende Konsol koncept går jo heller ikke tabt. De tilføljer bare en masse fede featurs, som kan være meget rare at have....
Man bliver nødt til at udvikle ting. Man kan ikke være konservativ og bare lave det samme om og om igen, og så bare lave det lidt bedre hver gang. Hvis Microsoft ikke gjorde det her, ville Sony sikkert ikke være sene til at lave det i næste Generation (altså Xbox3 PS4 og so on), og så ville MS jo kommer håbløst bagud?
Nu er de hurtigt ude og fremstiller deres idé af hvad fremtiden har at byde på.

Hvis man ikke vil bruge de ekstra features kan man jo bare lade være...


Ja, men hvad så hvis MS bruger alle deres resourser, på at proppe nye features i maskinen. Og derved "glemmer" at bruge tid på det mest åbenbare, altså at udvikle "gaming-featuren"?
Selvfølgelig ser vi en konsol med 3. Generations standart. Men hvis MS satser på en "altmulig-box", så har de altså lige pludselig flere bolde at jounglere med i luften. Og da MS er foreholdsvis ny i "branchen", tror jeg de skal passe på med, netop hvor mange bolde de kan, og ikke mindst har råd til, at jounglere med... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 24. jul 2004 16:24

-->#Slane
Du behøver ikke at bruge citat funktionen når du er den næste til at skrive...
---
jeg tror personligt ikke at msn de glemmer spil funktionen i en fremtidig "TV multimaskine ala set on top box"
spil og multi funktionen skal jo bruges til at konkurrerer med konkurrenterne, så hvis spil delen begyndet at se bedre ud hos sony.. så vil ms nok lave noget bedre osv.

Windows er jo heller ikke blevet dårligerer siden at den er begyndt at kunne vise film i reamtime... end bare at kunne håndter dokumenter og andet none realtime. (windows 3.11 - win95)

jeg tror at fremtidens konsol brugerflade koncept ligner den som er i Phantoms konsollen.
det med at kan køber sine produkter online og hiver det ned på sin konsol.

for på den måde sparrer producenten mange penge på at ikke udgive deres produkt på et medie som skal kodes til alverdens landekoder og cd kopisikring osv...
et andet plus er at alle kan få spillet på førstedagen at spillet er udgivet.
at man så også kan det med film er da kun et plus.

husk lige hvilke funktioner som sony sagde at der ville være i PSX'eren. det med at man man kunne bruge den til at optage film på osv, det går jo ikke ud over spilværdien, men er kun et plus for forbrugeren.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Slane » 24. jul 2004 17:02

Jeg ved godt jeg ikke behøver at citere... Men du ved, jeg var sikker på at bruge, bare lidt tid, på at skrive indlæget. Og hvis der så er nogen der poster inden mig, går der kludder i det.... :)


Selvfølgelig "glemmer" MS ikke at gøre noget ved spil-funktionen. Jeg skrev bare "glemmer" til at starte med, fordi jeg ikke lige kunne komme på et andet ord... :P
Det jeg mente var, at hvis MS bruger mange resouser på de nye features, bliver spil-featuren højst sansynligt "dårligere" ind uden de nye features... Personligt er det bare min mening, eller ret og sagt, sådan jeg tror det bliver. Men et eller andet sted er det vel sten hårde facts. :?
MS har jo tabt penge på XBox, og har jo også meddelt, at de vil bruge mindre penge på den næste generations XBox. Bla. ved at unlade hard-discken... (vidst kun et rygte...) Og det får mig til at spørge mig selv; Hvor mange af de omtalte features kan lade sig gøre, uden en hard-disck? Hvis de er nød til at skrotte den fedeste feature ved XBoxen, for at overholde bugedet, hvordan skal de så kunne få råd til nye features? :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 24. jul 2004 18:23

for at skrive den største konspirations teori indtil vidre...
så :
hvem siger ikke at ms vil lancer et addon memory unit til folk som vil have mere..
eks. så kan det tænkes at xbox2 vil have en lille indbygget memory unit som lige kan klare saves games og små DLC.
men hvis man vil have mere plads så man også kan have eget musik og evt dlc video, så kan man købe et udvidet memory unit.
og nu kommer konspirations teorien:

MS siger jo at de vil lancer en Ipod killer i forbindelse med xbox2 udgivelse og at disse 2 enheder vil kunne arbejde sammen.

Dette kunne jo være denne addon modul. bare et gæt.

(bruger betaling ville kunne finanser en harddisk... eks. 2$ for at dl et retro spil fra live acade osv..)
Senest rettet af GrillBillerDK 24. jul 2004 18:32, rettet i alt 1 gang.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Slane » 24. jul 2004 18:31

Yee... Havde faktisk hørt det med iPOD-kileren... :)

Men teori eller ej. Jeg vil da håbe at det bliver sådan...
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 24. jul 2004 21:09

Men hvis den iPod killer kommer til at koste bare noget i NÆRHEDEN af hvad iPod gør, så er det sq ikke en mulighed for mit vedkommende i forbindelse med Xbox2... :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 25. jul 2004 12:01

ang. IPOD killer..:
http://www.engadget.com/entry/1769878333365299/
"And he said they planned to sell them as a loss leader at $100 each.
"
http://www.cdfreaks.com/news2.php?ID=9346

MS partners prepare the Portable Media Center 'iPod Killer'
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 25. jul 2004 12:10

Ok, 700 er da ikke så galt igen... :)
I hvert fald ikke hvis den er af samme kvalitet som iPod.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster

cron