Xboxlife forum

VIGTIG XBOX-LIVE

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Cowrider » 20. jun 2004 13:59

måske jeg ringer ind til dem imorgen og høre om de kan fortælle mig hvad der er galt nu har jeg ikke stofanet
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Furiouz » 22. jun 2004 10:04

Afhængig af udbyder, skal du bede dem åbne port 3074 (eller 3078). Pt. er det kun TDC og Stofanet, der har porten åben default. Det skulle hjælpe på det...
Furiouz
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Cowrider » 23. jun 2004 09:17

jeg har lige snakket med dem, og de sagde alle porte var åbne men det var et nyt system så de skulle have min mac og så ville de ligge det ind i systemet og så ville jeg få en ip jeg skal skrive i min xbox og så ville den kunne komme på nettet.... men ellers tak for hjælpen alle sammen
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Albertino » 24. jun 2004 23:51

CowRider skrev:jeg har lige snakket med dem, og de sagde alle porte var åbne men det var et nyt system så de skulle have min mac og så ville de ligge det ind i systemet og så ville jeg få en ip jeg skal skrive i min xbox og så ville den kunne komme på nettet.... men ellers tak for hjælpen alle sammen


Jeg tror jeg ligger inde med samme problem...
Hvilken udbyder har du??
Hvilket af de 4 punkter kunne den ikke få "kontakt" med??
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Albertino » 28. jun 2004 20:45

Cowrider.. ??
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 28. jun 2004 20:54

Albertino skrev:Cowrider.. ??

Skriv da en PB i stedet...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Cowrider » 28. jun 2004 22:20

Albertino skrev:
CowRider skrev:jeg har lige snakket med dem, og de sagde alle porte var åbne men det var et nyt system så de skulle have min mac og så ville de ligge det ind i systemet og så ville jeg få en ip jeg skal skrive i min xbox og så ville den kunne komme på nettet.... men ellers tak for hjælpen alle sammen


Jeg tror jeg ligger inde med samme problem...
Hvilken udbyder har du??
Hvilket af de 4 punkter kunne den ikke få "kontakt" med??


jeg har problmer med DNS :D

jeg har digginet :D de skal bare have din mac fra xbox :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf GrillBillerDK » 28. jun 2004 22:24

tilføjer lige...

eller bare MAC adressen på din Router.. så slipper du for at skulle ringe der ind hvergang du sætter en ny enhed på nettet...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf DNS_DK » 28. jun 2004 22:28

er det nu mig der laver rod igen (DNS) :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Cowrider » 29. jun 2004 10:08

jeg har en switch ikke en router men jeg gav dem min mac på xbox og den blev tilføjet ind i deres maskine og så viker den
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Rechain » 29. jun 2004 10:21

Jeg har en billig NorthQ Switch med TDC ADSL 512/128kb med 4 dynamiske ip-adresser delt ud til 2 computere + min Xbox...

Og det funker fint! ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron