Xboxlife forum

Xbox reperation!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox reperation!

Indlægaf Zikor4 » 9. jun 2004 11:07

Hej allesammen.

Min Xbox har nu været til reperation i 2 måneder (ja det er sandt), hvilket jeg syntes er mega ringe af Microsoft, eller hvem der nu laver den. Da jeg samtidig abonnere på Xbox Live, ville jeg lige høre jer, om i ved, om det er muligt at få refunderet, eller få nogle trial kort eller noget, da jeg jo ikke har kunne bruge det i 2 måneder, og faktisk længere, da den ikke er kommet hjem endnu.

Er der andre der har oplevet så dårlig service???

Xboxen er sendt til reperation igennem den butik jeg købte den hos http://www.midt-data.dk, hvergang jeg skriver til dem og spørg hvad status på den er, siger de bare at de rykker for den heletiden. Men der sker åbenbart ikke noget, og butikken er den enenste kontakt jeg har til min Xbox/service centeret.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 9. jun 2004 12:22

En af MS Salgstrik til at komme ind på markedet, er/var at lever den bedste support ydelse på konsolmarkedet.
de har som det eneste på markedet en linje du kan ringe til hvor ms så sender en pakketrans/ups/fedex for at hente din xbox som skal til repation. (selfølig inde for de 2års garenti).

Det er ikke en service som diverse butikker vil tale så meget om, for så kan de ikke sælge dig deres ekstra "Produkt forsikring" da det så er unødvendigt.

og da du sendte din xbox til rep. gennem din forhandler, er det desværre et problem mellem dig og din forhandler.
for så er det din forhandler der skal stå for arbejdet med at sende den til MS.
du kan desværre kun ringe og rykke til din forhandler.

Ang service ydelse.
hvis du kan bevise over for ms at din xbox har været til rep. i lang tid så ved jeg at de kan give dig op til et års Live abb gratis.
Jeg kender til 2 som har fået deres Live gratis forlænget.
men 2mdr.. det er lige lovligt langt tid at den har været til service...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Zikor4 » 9. jun 2004 12:27

Okay, det var så min fejl at sende Xboxen til service, igennem min forhandler, men hvergang jeg skriver til dem, siger de at de rykker for den. Selvom der ikke rigtig sker noget, den blev sendt ind 19-04-2004.

Hvordan skal jeg bevise overfor Microsoft at den har været til reperation så længe? Jeg har kun nogle emails, og en side hvor jeg kan se service status (RMA Status)
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf A.Z.BEST » 9. jun 2004 12:39

Hvad feljled den xbox ;>? Måske jeg kunne fixe den i en dag, hehe ;P. Står det ikke på garantiet (papir) at maskinen kan være maks. 4 (eller 6) uger i denne forretning? Skulle de ikke aflevere boxen efter 4 uger? Eller give en ny konsol?
A.Z.BEST
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Zikor4 » 9. jun 2004 14:05

Xboxen kunne ikke læse cd-er og den frøs meget ofte i spil. Til sidst tænkte jeg, at jeg bare ville sende den til reperation så de kunne rense den og evt. tjekke hvad der var galt med den.

Jeg har også sagt at de må sende mig en ny konsol istedet for, for jeg gider ikke vente så længe. Til det svarede de bare, at de ville rykke ved service centeret... Eller de brugte ordet leverandør!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron