Xboxlife forum

Resident Evil 2 Remake

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Resident Evil 2 Remake

Indlægaf makta » 31. maj 2018 16:50

Hej

Annonceringen af Resident Evil 2 Remake lader til at være lige om hjørnet. Vi får det højest sandsynligt at se for første gang til E3 om en uges tid.
Jeg ved ikke hvor meget I har fulgt med i rygterne, men meget af det som et kommet frem lyder meget fornuftigt, synes jeg.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes?

Jeg glæde mig mest til at høre hvad de har besluttet sig mht kameravinkel.

Opdateret med trailer:

Senest rettet af makta 19. okt 2018 22:46, rettet i alt 1 gang.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Resident Evil 2 Remake

Indlægaf makta » 31. maj 2018 16:56

En lille opsamling på noget af det vi tror vi ved. Udgiveren har ikke meldt noget som helst ud, bortset fra at spillet er på vej.

Since its announcement in 2015, Capcom has been extremely secretive about Resident Evil 2 Remake, which, according to recent developments, will be showcased at E3 next month. A source close to the project, has shared details to Rely on Horror. As any other rumor, take this with a grain of salt.

Will be revealed at E3
According to the unnamed source, the game will be revealed during E3 next month, confirming what we have been reporting for a few weeks now.

The game will be powered by the RE Engine, which was also used on Resident Evil 7. It will be an improved version of the engine, however. The new tech includes better lighting and shadow system. The game will run 30fps at 1080p on a standard PS4 and 60fps at native 4k on a PS4 Pro.

Capcom is making sure that the characters look “like their original game counterparts” to avoid the confusion Resident Evil 7’s Chris Redfield caused among fans.

The game will use “photogrammetry scanning,” similar to Resident Evil 7, to give players a “nearly photorealistic Raccoon City”

The game will use a over-the-shoulder camera view similar to Resident Evil 4. This has been a hot topic among fans since the game’s reveal. Capcom may use over-the-shoulder camera for some portions of the game, and classic fixed camera angles for other portions.

According to the source, many of those involved in the development of the original game have returned to give a helping hand with the development of the remake.

That is all for now. Please take everything with a grain of salt. Nothing has been confirmed yet, other than the fact that the game is currently being developed.

Kilde
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183

+1

Re: Resident Evil 2 Remake

Indlægaf Askinas » 31. maj 2018 19:26

Det bliver så godt når det kommer :)
Bedste Resident Evil til dato ligesom nr 3 Nemesis
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Resident Evil 2 Remake

Indlægaf makta » 19. okt 2018 22:45

Tillader mig at tilføje den seneste trailer her:

makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183

+1

Re: Resident Evil 2 Remake

Indlægaf Aaliyahchili » 21. okt 2018 18:57

Nogen der ved hvor man kan bestille Deluxe versionen af spillet hvor man får en originale soundtrack med....Har bestilt det hos gamestop, men tror kun det er standard versionen....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Resident Evil 2 Remake

Indlægaf makta » 21. okt 2018 19:09

Aaliyahchili skrev:Nogen der ved hvor man kan bestille Deluxe versionen af spillet hvor man får en originale soundtrack med....Har bestilt det hos gamestop, men tror kun det er standard versionen....


De sælger Deluxe udgaven her:

https://www.joybuggy.dk/resident-evil-2 ... gJnqvD_BwE

Men jeg har ikke prøvet at købe noget fra shoppen, så jeg ved ikke, om det er sikkert.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron