Xboxlife forum

Headset forbandelse

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Headset forbandelse

Indlægaf Rune322 » 16. jan 2018 08:51

Jeg tror jeg har en headset forbandelse. Lige meget hvad jeg køber - Steelseries,Turtle Beach osv. ender mine headsets altid med at gå i stykker relativt hurtigt. igår skete det nemlig igen...Mit headset til mobilen virkede fint...så stod jeg op gik ud af døren og poof...intet lyd i højre øre...
så kommer jeg hjem og hip hurra mit Razor headsets stang til højre øre siger bare knæk....jeg mener selv jeg passer godt på min udstyr. bruger et headset stand og det hele...ligger det forsigtigt, tager det stille og roligt på.
Er det kun mig? eller er alle headsets bare ikke lavet til at holde 12 måneder ?
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Headset forbandelse

Indlægaf pede B » 16. jan 2018 17:26

Hvis du behandler tingene pænt, så er der vel garanti på det? :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Headset forbandelse

Indlægaf torniel » 16. jan 2018 19:47

Jeg synes også at dem jeg har haft, har været noget skrøbelige. Mit nuværende Turtle Beach var ikke særligt gammelt, da batteridækslet begyndte at sidde løst og hætten til mikrofonen faldt af. For mig at se, har de ikke særlig godt styr på tolerancerne. Men da mit brug er begrænset, lever jeg med skavankerne. Jeg glæder mig dog alligevel til at LucidSound frigiver deres LS35X, da jeg gerne vil slippe for alle ledninger og fordi jeg har en naiv forestilling om at de har mere fokus på kvalitet end Turtle Beach...
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Headset forbandelse

Indlægaf DanniLaursen » 20. jan 2018 23:36

Jeg har altid kun kørt med astro, og har aldrig 7 9 13 haft problemer....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron