Xboxlife forum

Blacklight Tango Down (nyt FPS)

Snak om first-person-shooter spil.

Blacklight Tango Down (nyt FPS)

Indlægaf IkkNico » 5. jul 2010 16:21

Hm, jeg er godt nok ved at blive gammel. det er den eneste forklaring på hvorfor jeg ikke har opdaget Blacklight Tango Down noget før.

Nej, det er ikke en ny appelsin drik fra Carlsberg, det er derimod et helt nyt FPS spil, som kommer ud på XBLA allerede i overmorgen (ja, det er på onsdag d. 7/7).
Det er ikke fordi jeg er helt vildt hyped, men det lyder som om, det er mindst en prøvetur værd, hvis man kan li' at løbe rundt og skyde på andre mennesker.


Billede


Spillet er ren multiplayer, og indeholder et exp system som minder om det de fleste af os kender fra MW2. 70 levels at kravle op igennem (jeg kan ikke finde info om legend status), våben du kan sammensætte næsten som du vil, samt attachments (kaldet tags), der ændrer alle mulige features ved dit våben. Tænk Perks fra MW2.
Det skal under alle omstændigheder nok blive skægt, at se hvordan det kommer til at fungere i praksis.

BTD tilbyde de klassiske MP formater deatmatch, domination o.lign. (og der skulle være flere på vej).


Billede


Settingen er rimelig simpel, og ikke noget helt vildt nytænkende: 20 år ude i fremtiden i i det der tidligere var en østeuropæisk by. Skyd!

Spillet udvikles af Zombie Inc, som tydeligvis har nogle FPS'ere på samvittigheden (så kan man jo altid diskutere kvaliteten af disse).

Men i stedet for at bare læse om det, hvorfor så ikke hoppe over til youtube, og se denne preview hands-on video: http://www.youtube.com/watch?v=xY1FKOuovNs
Bemærk BSOD halvejs gennem videoen. Najs. :mrgreen:

... og så er det vist bare at liste de tørre facts til sidst.
Officielt site: http://playtangodown.com
Release (iflg. Major nelson): majornelson.com
Pris: 1200msp (se link ovenfor)
Mere info: Wikipedia
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf JohnH » 5. jul 2010 17:28

Åhhh nej , et spil med indbygget 'wallhack' :-/

Hehe, det ser da rimelig godt ud og til prisen skulle det være et forsøg værd, tak for tippet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf IkkNico » 5. jul 2010 21:14

Lige præcis, og da det er arcad, så er der jo rig mulighed for at prøve før man køber.

Desværre ser det ikke ud til, at der er så meget opmærksomhed omkring BTD (og et midsommer release hjælper nok heller ikke), jeg havde ellers håbet på noget, der kunne holde mig beskæftiget ind til MoH ell CoD kommer til eftråret.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Blacklight Tango Down (nyt FPS)

Indlægaf Zerofl » 6. jul 2010 19:39

Styrofoam skrev:Nej, det er ikke en ny appelsin drik fra Carlsberg, det er derimod et helt nyt FPS spil, som kommer ud på XBLA allerede i overmorgen (ja, det er på onsdag d. 7/7).


Wow, jeg blev tørstig, men anyway, ser ret fedt ud, kommer nok til at købe det, er jo lidt af en FPS freak :) Dejlig tråd, mere information en jeg havde, giver mig endnu mere lyst til at købe det.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf IkkNico » 7. jul 2010 11:32

Sidder stadig på jobbet.
Er det ude endnu?
... Og er det godt?
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Major Oblivious » 7. jul 2010 11:59

Hverken på US, UK eller DK.. Men opdagede også først spillet igår, da der var nogle trailere på boxen :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf koustrup » 7. jul 2010 12:42

nu må de gerne snart slippe det løs!! ;)
koustrup
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf MathiasBS » 7. jul 2010 14:04

Spillet kan downloades nu, selvom det ikke er officielt ude. Gå ind på marketplace, og tryk Y. Så vælg arcade. Så kig under "Most Downloaded", og vælg spillet. Tryk All Downloads og kig under "Title", der er det fulde spil.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf Major Oblivious » 7. jul 2010 14:11

Det kan også findes på Xbox.com nu!
Her er linket
Blacklight Tango Down

Starter selv med demoen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf JacDG » 7. jul 2010 15:06

spillede lige en enkelt kamp, virker godt nok, tror dog ikke jeg køber det.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf JohnH » 7. jul 2010 16:15

JacDG skrev:spillede lige en enkelt kamp, virker godt nok, tror dog ikke jeg køber det.


Har også lige prøvet det , ikke lige min kop the, desværre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Major Oblivious » 7. jul 2010 16:22

De havde nogle gode ideer, men jeg springer også over. Videoerne var ellers ganske intense.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf IkkNico » 7. jul 2010 16:36

Er kun ige ved at hive demoen ned, og så kalder den lille chef sikkert fordi der er mad, eller en af mine ¤%#%¤#%¤"¤%&% unger skal have hjælp med rulleskøjter/babrieslot/kortslutte bilen ... og senere er der jo lige den lille detalje med Spanien vs Tyskland. *suk* Det bliver sent før jeg får prøvet det.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf IkkNico » 7. jul 2010 17:34

Nå, så nåede jeg alligevel et par spil. Det var desværre ikke nogen entydig positiv oplevelse.

På plus siden:
> Det kører fint. Ingen hakken eller lag (muligvis pga. anstændig match makin, for alle i lobbyen havde 4 bars i ping).

> Grafikken er måske ikke overvældende, men ganske fornuftig for et spil på "kun" 750mb

Minusser:
> Det tog en krig at komme ind i en lobby. Søgningen gik egentlig fint nok, men efterfølgende virkde det som spillet hang, og jeg kom først ind i en lobby, da jeg annullerede min søgning :?

> Det er alt, alt for mørkt. Det kan godt være fordi jeg er en brilleabe, men jeg var virkelig hæmmet af de mørke baner, og spottede først mine modstandere et splitsekund for sent

> Aiming. Der var godt nok iron sight på de geværer jeg brugte, men det kunne ikke bruges, da sigtekornet er det hvide kors ovenover selve sigtekornet. Det havde jeg godt nok meget besvær med at vænne mig til, og det kostede ind til flere missede kills foprdi jeg brugte det forkerte sigtekorn

Konklusion:
BFD har bestemt potentiale, men jeg giver det lige et par dage, og så prøver jeg igen efter solen er gået ned (måske endda med brightness på monitoren skruet gevaldigt op).
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf masterjacog5 » 7. jul 2010 17:38

Jeg tænkte på om man kan spille online mod bots, hvor ens eget hold også er bots. Ligesom i Gears of War, og nej det er ikke horde jeg mener :p
masterjacog5
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron