Beans Bullets Bandages 30
(Online) Get 10002 kills
_________________ I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
En demo skal sælge spillet.
En beta skal teste spillet.
_________________ I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
Så er der kommet to nye BF:BC promo videos. Den ene gør nar af Gears Of War og den anden af Rainbow serien.
Eksternt link
Klasse markedsføring.
Har altid godt kunne lide Battlefield spillene... men er bare bange for at dette nye spil vil uddø ret hurtigt (2 måneder).. Mangler et FPS spil som virkelig kan gøre mig afhængig.. Halo 3 var ok den første månede, CoD4 spiller jeg da stadig en eller to gange om ugen.. Så tror jeg vil give BF bad company en chance
Anyways, selvom de gør grin med de to spil synes jeg det er nogle nice videoer
Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1) Gå til side Forrige1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Næste
Side 3 af 7
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum