Xboxlife forum

TheHut.com - Deal of the Day

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

TheHut.com - Deal of the Day

Indlægaf Muqqe » 5. dec 2007 17:48

The Hut har i dag et juletilbud på Colin McRae - Dirt til £17.93.

Edit: Jeg har netop selv lige bestilt derfra og forsendelsen var gratis


Link fjernet, da tilbuddet på "Dirt" kun gjaldte for onsdag
Senest rettet af Muqqe 6. dec 2007 11:42, rettet i alt 1 gang.
Muqqe
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: TheHut.com - Deal of the Day

Indlægaf Chief Madsen » 5. dec 2007 18:07

Muqqe skrev:The Hut har i dag et juletilbud på Colin McRae - Dirt til £17.93.

Edit: Jeg har netop selv lige bestilt derfra og forsendelsen var gratis


De har nogle ret gode tilbud, men ifølge deres FAQ sender de kun indenfor UK?
Chief Madsen
 


Re: TheHut.com - Deal of the Day

Indlægaf Muqqe » 5. dec 2007 18:38

Chief Madsen skrev:De har nogle ret gode tilbud, men ifølge deres FAQ sender de kun indenfor UK?


Enig, de har nogle gode priser.

Jeg har ikke læst deres FAQ igennem, men for nyligt bestilte jeg Tomb Raider: Anniversary derfra. Jeg oplevede ikke nogle problemer med at oprette en bestilling til udlandet og modtog planmæssigt spillet en uges tid efter.
Muqqe
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf Chief Madsen » 6. dec 2007 10:49

Hov, når du udfylder brugerinfo, hvad skriver du så under:

House number / name:
Street:
Address:

Hvis man nu bor på Storevejnavn 123, værelse 99, 9999 Bynavn, hvordan har du så skrevet det? :D
Chief Madsen
 


Indlægaf Muqqe » 6. dec 2007 11:33

Chief Madsen: Da jeg bestilte Tomb Raider, blev jeg også forvirret over deres opstilling af dette. Det virkede lidt rodet, men jeg prøvede mig lidt frem, så jeg kunne få det opstillet på en måde, der passer med en almindelig dansk adresse.

I mit tilfælde udfyldte jeg det på følgende måde:

House Number / Name: Storevejnavn
Street: 123, værelse 99
Address: Bynavn
Postcode: 9999

Du skal nok også prøve dig lidt frem. For en sikkerheds skyld kan du starte med at oprette en konto hos dem, inden du bestiller. Når alt det påkrævede er blevet udfyldt, og du er blevet registreret som bruger/kunde, kan du under punktet Your Account se hvordan din adresse er opstillet under Default Delivery Address. Hvis det ser forkert ud, kan du altid ændre det.

Når det er udfyldt korrekt, skulle du være klar til at bestille. Held & lykke!

:)
Muqqe
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf Chief Madsen » 6. dec 2007 12:53

Muqqe skrev:Chief Madsen: Da jeg bestilte Tomb Raider, blev jeg også forvirret over deres opstilling af dette. Det virkede lidt rodet, men jeg prøvede mig lidt frem, så jeg kunne få det opstillet på en måde, der passer med en almindelig dansk adresse.

I mit tilfælde udfyldte jeg det på følgende måde:

House Number / Name: Storevejnavn
Street: 123, værelse 99
Address: Bynavn
Postcode: 9999

Du skal nok også prøve dig lidt frem. For en sikkerheds skyld kan du starte med at oprette en konto hos dem, inden du bestiller. Når alt det påkrævede er blevet udfyldt, og du er blevet registreret som bruger/kunde, kan du under punktet Your Account se hvordan din adresse er opstillet under Default Delivery Address. Hvis det ser forkert ud, kan du altid ændre det.

Når det er udfyldt korrekt, skulle du være klar til at bestille. Held & lykke!

:)


Wow, tak for et super svar! :D

Jeg vil lege lidt med det hele når jeg kommer hjem, har nemlig fået øje på Eternal Sonata til £25. En kammerat har allerede DiRT som jeg engang skal låne, selvom den nuværende pris på £23 faktisk heller ikke er så gal endda. ;)

Og tillykke med 1000 i Tomb Raider. :)
Chief Madsen
 


Indlægaf Muqqe » 6. dec 2007 15:53

Chief Madsen: Tak skal du have! Det er da også billigt for "Eternal Sonata".

Jeg har lige modtaget en mail for en times tid siden, som bekræfter at "Dirt" er blevet afsendt. Jeg skulle regne med 3 til 5 dages leveringstid. Jeg satser på det sidste, så forventningerne ikke bliver for store. :lol:

God fornøjelse med "Eternal Sonata" når du modtager det! :)
Muqqe
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf Chief Madsen » 6. dec 2007 16:03

Muqqe skrev:Chief Madsen: Tak skal du have! Det er da også billigt for "Eternal Sonata".

Jeg har lige modtaget en mail for en times tid siden, som bekræfter at "Dirt" er blevet afsendt. Jeg skulle regne med 3 til 5 dages leveringstid. Jeg satser på det sidste, så forventningerne ikke bliver for store. :lol:

God fornøjelse med "Eternal Sonata" når du modtager det! :)


Jo tak, har lige bestilt det, hvis alt går gnidningsfrit, så vil det helt sikkert være en side jeg skal tjekke ud engang imellem! :)
Chief Madsen
 



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron